  • 21. Data: 2016-06-22 23:32:48
    Temat: Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
    Od: m...@g...com

    > NIGDY więcej kontaktów z tym "bankiem"!

    Mnie zdobycie tej wiedzy kosztowało złotówkę, której po odrzuceniu wniosku (po
    wstępnej akceptacji i próbie wymuszenia drugiego przelewu weryfikacyjnego) do dzisiaj
    nie zwrócono, a za parę dni minie miesiąc. Oczywiście mogę złożyć reklamację :-) Tak
    oto za jednym zamachem poznałem jakość tmobile i aliora.

  • 22. Data: 2016-06-23 00:57:37
    Od: Yakhub <p...@p...pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2016 18:31:55 +0200, RobertS napisał(a):

    > i te całe ceregiele warte tych potencjalnych wisienek?

    Nie warte, ale o tym się dowiedziałem dopiero teraz.

    Co więcej, aby zrezygnować z tej karty, też muszę się wybrać do oddziału.
    :)

    Potwierdzam.

    --
    Yakhub

  • 23. Data: 2016-06-23 11:05:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie da się ukryć, że zamykanie usług może być miernikiem jakości obsługi - choć
    wyjątkiem od tej reguły jest mBąk, gdzie zamykanie ROR jest chyba najprostsze
    (wniosek w ST) i najmniej problemowe - choć też ROR nie musi przekładać się np. na KK
    - ale ten alior to jakiś mega nierówny jest - choć może patrzę przez boczną optykę,
    bo przez pryzmat IKA - gdzie otwarcie rachunku było błyskawica, zaraz po sesji elixir
    gotowe, ST też całkiem fajnie działa, przelewy chodzą, kursy atrakcyjne - jeszcze do
    przetestowania debetówki oraz wpłaty/wypłaty w oddziałach zostały.
    Jedynie muszę im wyłączyć zgodę na marketing własnych produktów (szkoda, że to nie
    wymaga explicite zgody), jakby jeszcze przysyłali coś ciekawego, ale takie "konto
    internetowe", niby za 0 - a co miesiąc płacisz 4zł za debetówkę, nawet zastrzeżoną -
    to niech sobie wsadzą.
    A czy ST TMUB jest taki sam jak aliora, tylko w innych kolorach ?
    Czy jednak dawny syncowski, tylko też w różowej tonacji ?
    I jak ten ST aliora/TMUB ma się do ST IKA ?

  • 24. Data: 2016-06-24 00:37:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yakhub" 1vndgf2j7ni5j$....@4...net

    > Potwierdzam.

    A ja zaczekam, aż opadnie kurz i pył -- wówczas (o ile zdążę) założę
    co najmniej dwie kredytówki, zgarnę (jeśli dadzą) 8 stówek i będę
    (o ile dożyję) cieszył się życiem. :)

    Na razie usunąłem Toyotę z garażu i zamknąłem Biz_nes oraz
    zakończyłem tosterową kredytówkę Paribasu/Sygmy/BGZ, aby
    przystąpić do nowych łowów.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 25. Data: 2016-06-28 16:12:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Yakhub napisał(a) :

    > Co więcej, aby zrezygnować z tej karty, też muszę się wybrać do oddziału.
    > :)

    eeee... Paragraf 22 regulaminu banku :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 26. Data: 2016-06-28 16:27:28
    Od: "BBBzyko" <p...@g...com>

    > Klikajcie w to:
    >

    > http://rekomendacja.t-mobilebankowe.pl/rekomendacja/
    ?partnerID=36&applicationID=83739_5150_PLN_1_X&userI
    D=83739
    > 5 dych w razie czego ode mnie
    >

    > http://rekomendacja.t-mobilebankowe.pl/rekomendacja/
    ?partnerID=36&applicationID=83739_4200_PLN_IRR00_X&u
    serID=83739
    > 2 dychy w razie czego ode mnie

    > (konto + karta --> stówka w razie czego ode mnie;

    OK, chciałem założyć konto i kartę ... czyw razie czego 100 aktualna z
    powyższych linków ? :)

    Tylko nigdzie nie widzę Twojego mejla wiec pisze tu ...

  • 27. Data: 2016-06-28 19:19:20
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > wizytami w salonie T-Mobile
    >
    > doradca zupełnie nieogarnięty do tego klasyczna dezinfolinia + mnóstwo

    Moja rozmowa weryfikacyjna z konsultantem TMUB.

    -Ile posiada Pan lokat takich śmakich owakich w TMUB?
    -Nie posiadam.
    -Zła odpowiedź. Pytanie było: ile.
    -Jak to zła? Przecież nie posiadam.
    -Musi Pan wymienić liczbę.
    -Aaaa...., liczbę! A zero będzie dobrze?
    -Tak, będzie dobrze.
    -A to nie to samo? Nie posiadam, lub zero.
    -Nie, nie to samo.

    Ręce opadają.

  • 28. Data: 2016-06-28 19:31:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    wiatrak <w...@y...pl> writes:
    [...]
> [...]
    > -Aaaa...., liczbę! A zero będzie dobrze?
    > -Tak, będzie dobrze.
    > -A to nie to samo? Nie posiadam, lub zero.

    Konsultant jest tylko interfejsem białkowym do jakiejś formatki która mu
    się wyświetliła. I jak tam było miejśce na liczbę to oczekiwał
    liczby.
    KJ
    (nie żeby mi się to podobało)

    Some men are all right in their place -- if they only the knew the right places!
    -- Mae West

  • 29. Data: 2016-06-28 21:52:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    wiatrak napisał(a) :

> [...]
    > -Aaaa...., liczbę! A zero będzie dobrze?
    > -Tak, będzie dobrze.
    > -A to nie to samo? Nie posiadam, lub zero.

    Mrożek?

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 30. Data: 2016-07-15 17:16:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BBBzyko" 5772891f$0$12547$6...@n...neostrada.pl

    > OK, chciałem założyć konto i kartę ... czyw razie czego 100 aktualna z powyższych
    linków ? :)

    Nie -- już 3 osoby zgłosiły się, ale mmgę dać Ci inny link.

    http://rekomendacja.t-mobilebankowe.pl/rekomendacja/
    ?partnerID=36&applicationID=85393_5150_PLN_1_X&userI
    D=85393
    link do karty; link do konta mogę podać później

    > Tylko nigdzie nie widzę Twojego mejla wiec pisze tu ...

    Nigdzie? IMO ze 100 tysięcy razy jest zapisany na grupach...
    Po prostu odpisz mi. :)