  • 1. Data: 2016-05-20 09:56:42
    Temat: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Od: Marek <f...@f...com>

    Przez media przechodzi fala oburzenia komentatorów, że pozwolono
    zainstalować te urządzenia w miejscu publicznym. Podobno już zostały
    wyłączone po interwencji władz stołęczbych. O co chodzi, że się tak
    oburzają? Te urządzenia faktycznie wypłacały pieniądze udzielając
    pożyczki czy to tylko służyły do składania wniosków?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-05-20 10:19:42
    Temat: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-20 o 09:56, Marek pisze:
    > Przez media przechodzi fala oburzenia komentatorów, że pozwolono
    > zainstalować te urządzenia w miejscu publicznym.

    Jest jakiś zakaz?

> [...]
    > oburzają? Te urządzenia faktycznie wypłacały pieniądze udzielając
    > pożyczki czy to tylko służyły do składania wniosków?

    Wypłacały.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-05-20 11:57:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 May 2016 10:19:42 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Jest jakiś zakaz?

    Nie wiem, dlatego jestem ciekaw skąd ten szum. Ja nie mam nic
    przeciwko wręcz przeciwnie.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-05-20 12:31:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jest jakiś zakaz?

    Widac nie ma, ale przy RRSO przekraczajacej 100% to chyba powinien byc
    ?
    Ba, ponad 20% powinien byc, toz to kradziez w bialy dzien :-)

    >Wypłacały.

    A jakies tam przepisy o zawarciu umowy poza lokalem nie wchodza w gre
    ?

    Tudziez ... mam chyba prawo umowe kredytu w 14 dni wypowiedziec,
    ciekawe co "szybka pozyczka" na to :-)

    No chyba ze ... pozyczka nie kredyt :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-05-20 13:08:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-20 o 12:31, J.F. pisze:

    > Widac nie ma, ale przy RRSO przekraczajacej 100% to chyba powinien byc ?
    > Ba, ponad 20% powinien byc, toz to kradziez w bialy dzien :-)

    A coś z sensem i na temat?

  • 6. Data: 2016-05-20 14:03:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A coś z sensem i na temat?

    Z sensem i na temat, to :
    a) takie lichwiarskie odsetki powinny byc zakazane ! (sa, ale nie RRSO
    sprawdzaja ),
    b) wladze publiczne nie powinny takim ulatwiac naciagania obywateli

    >jw.

    A tym razem to ja po prosze z sensem i na temat, choc poboczny.

    Moge w 13-tym dniu pojsc do Providenta i stwierdzic, ze sie
    rozmyslilem odnosnie tego kredytu, czy nie moge ?

    J.

  • 7. Data: 2016-05-20 14:07:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-20 o 14:03, J.F. pisze:

    > Z sensem i na temat, to :
    > a) takie lichwiarskie odsetki powinny byc zakazane ! (sa, ale nie RRSO
    > sprawdzaja ),

    To jest bez sensu, bo:

    - niegrzecznym jest sugerowanie, że ktoś nie może zawrzeć takiej umowy,
    jaką chce
    - samo epatowanie stopą odsetek jest bez sensu, ponieważ przy małych
    sumach i niewielkich kwotach normalnym jest, że odsetki idą w tysiące
    procent (np. 1zł pożyczony do jutra i oddane 2zł).

    > b) wladze publiczne nie powinny takim ulatwiac naciagania obywateli

    Toż nie ułatwiają - między innymi w tym celu każdego pod przymusem uczą
    czytać i pisać.

    > Moge w 13-tym dniu pojsc do Providenta i stwierdzic, ze sie rozmyslilem
    > odnosnie tego kredytu, czy nie moge ?

    Daj skan swojej umowy, to zobaczymy.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-05-20 16:00:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 May 2016 12:31:06 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Widac nie ma, ale przy RRSO przekraczajacej 100% to chyba powinien
    byc
    > ?
    > Ba, ponad 20% powinien byc, toz to kradziez w bialy dzien :-)

    Kto na ile komu pożycza to sprawa między nimi i nikomu nic do tego.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-05-20 20:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Kto na ile komu pożycza to sprawa między nimi i nikomu nic do tego.

    Dokładnie.
    Do tego umowy mozna tak konstruować, zeby nie było wiadomo co i jak bez
    wiedzy prawniczej. Do tego zniesc obowiazek zapinania pasów, przepisy na
    drodze - niech kazdy jedzie tak jak chce) I moze jeszcze policje (kazdy sie
    broni tak jak umie)...

    Co jeszcze? Może narkotyki zalegalizować w 100%?

  • 10. Data: 2016-05-20 20:06:02
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 20.05.2016 o 16:00, Marek pisze:

    > Kto na ile komu pożycza to sprawa między nimi i nikomu nic do tego.

    A co na to na przykład frankowicze?