  • 31. Data: 2016-07-15 17:18:20
    Temat: Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" nkubis$8lg$...@n...news.atman.pl

    > -Ile posiada Pan lokat takich śmakich owakich w TMUB?
    > -Nie posiadam.
    > -Zła odpowiedź. Pytanie było: ile.

    Jak w teleturnieju. Ale po wielu podejściach... ;)

    > -Jak to zła? Przecież nie posiadam.
    > -Musi Pan wymienić liczbę.
    > -Aaaa...., liczbę! A zero będzie dobrze?
    > -Tak, będzie dobrze.
    > -A to nie to samo? Nie posiadam, lub zero.
    > -Nie, nie to samo.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 32. Data: 2016-07-15 19:15:21
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    oraz dokonaniu 7 dowolnych transakcji można zgarnąć 300 zł. Jeśli do
    30 czerwca

    skorzystacie z promocji to dodatkowo bank dorzuca zwolnienie z opłaty
    za kartę.

    Ktoś pamięta do kiedy mieli wypłacić pierwszą stówę z tych trzech stówek
    za kredytówkę w T-Mobile ? Pierwsza płatność zaksięgowana 11 czerwca i
    do tej pory cisza.

    Eneuel! Nie masz dla mnie przypadkiem jakiegoś "lewego pindziesiont" z
    T-Mobila ? Byłoby na browara :) Suszy mnie strasznie. :)

  • 33. Data: 2016-07-15 23:28:03
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-07-15 o 19:15, wiatrak pisze:
> [...]
    >
    > Eneuel! Nie masz dla mnie przypadkiem jakiegoś "lewego pindziesiont" z
    > T-Mobila ? Byłoby na browara :) Suszy mnie strasznie. :)

    Zbieracze wiśni tak piszą

    - Premie dodatkowe oraz Premie standardowe zostaną wypłacone łącznie na
    Rachunki Uczestników do 25-go dnia miesiąca następującego po miesiącu, w
    którym warunki ich przyznania zostały spełnione.

    Hmm ... to może i ja na browara cóś wezmę?
    Kunt pare pozamykałem, i nudno ostatnio siem zrobiło - LOL

    - co prawda czerwiec się już skończył, ale te 5 zeta/ m-c to nie
    tragedia przy jednostówkowym zwrocie ;)

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2016-07-18 02:21:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" nmb5nl$a1n$...@n...news.atman.pl

    > oraz dokonaniu 7 dowolnych transakcji można zgarnąć 300 zł.
    > Jeśli do 30 czerwca skorzystacie z promocji to dodatkowo bank
    > dorzuca zwolnienie z opłaty za kartę.

    Opłaty za kartę czy za przelewy z karty?
    Tylko pytam.

    > Ktoś pamięta do kiedy mieli wypłacić pierwszą stówę z tych trzech
    > stówek za kredytówkę w T-Mobile ? Pierwsza płatność zaksięgowana
    > 11 czerwca i do tej pory cisza.

    Chyba do 25 lipca.

    > Eneuel! Nie masz dla mnie przypadkiem jakiegoś "lewego pindziesiont"
    > z T-Mobila ? Byłoby na browara :) Suszy mnie strasznie. :)

    Nie mam nic.