eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych › Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Yakhub <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku
    transakcji bezgotówkowych
    Date: Thu, 23 Jun 2016 00:57:37 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 28
    Message-ID: <1vndgf2j7ni5j$.10sfq54kzaoht.dlg@40tude.net>
    References: <3...@g...com>
    <tjuc1buu3jqy.plyagxfwswne$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <nkeeho$4kl$2@sunflower.man.poznan.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="6e3f68f12b72a14bfac982bfd7d43211";
    logging-data="22982";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18oWb+54FN9/qIenWln3rlh"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Cancel-Lock: sha1:zzhtQIWpUp8DnKquLgDzeDnIUBo=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:624540
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 22 Jun 2016 18:31:55 +0200, RobertS napisał(a):

    > W dniu 2016-06-22 o 15:43, Yakhub pisze:
    >
    >> Dzwonię na infolinię. Pani po weryfikacji tożsamości, każe mi iść do
    >> oddziału, żeby aktywować kartę (sic!).
    >>
    >> Kurwa, XXI wiek, nie ma co...
    >>
    > i te całe ceregiele warte tych potencjalnych wisienek?

    Nie warte, ale o tym się dowiedziałem dopiero teraz.

    Co więcej, aby zrezygnować z tej karty, też muszę się wybrać do oddziału.
    :)

    > miałem dość tego "banku" jak zamknięcie konta wiązało się z kilkoma
    > wizytami w salonie T-Mobile
    >
    > doradca zupełnie nieogarnięty do tego klasyczna dezinfolinia + mnóstwo
    > straconego czasu
    >
    > NIGDY więcej kontaktów z tym "bankiem"!

    Potwierdzam.

    --
    Yakhub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1