  • 1. Data: 2016-05-20 14:20:20
    Temat: Promocja Comperia Bonus
    Od: b...@o...pl

    Witam
    Comperia rozsyła maile do uczestników dawnych promocji, w których pisze m.in.:

    "...Mamy dla Ciebie nową promocję, w której bonus jest rekordowy: 400 zł za
    skorzystanie z produktu Raiffeisen Polbank!
    Jak odebrać bonus 400 zł?
    -> Załóż konto w Fast50Club.pl i odbierz 50 zł za rejestrację.
    -> Wybierz produkt z gwarantowanym bonusem 350 zł na stronie głównej Twojego
    profilu i złóż wniosek bankowy poprzez opcję "Weź udział"..."

    Czy ktoś orientuje się jaki produkt Raiffeisena bierze udział w tej promocji?
    Nie chciałbym rejestrować się w Fast50Club po to tylko by się tego dowiedzieć.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-05-22 01:42:12
    Temat: Re: Promocja Comperia Bonus
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-05-20 o 14:20, b...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > "...Mamy dla Ciebie nową promocję, w której bonus jest rekordowy: 400 zł za
    > skorzystanie z produktu Raiffeisen Polbank!

    Też dostałem propozycje tych ... gruszek na wierzbie ? ;)

    Pozdro