  • 11. Data: 2016-05-26 01:19:55
    Temat: Re: 3 stówki za wyrobienie karty kredytowej w TMUB i wykonanie kilku transakcji bezgotówkowych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ni568g$3ju$...@n...news.atman.pl

    > Nie spodziewałem się aż takiego zgiełku. ;)
    http://static.t-mobilebankowe.pl/uploads/files/Regul
    aminProgramuRekTMobile.pdf
    https://static.t-mobilebankowe.pl/uploads//files//Re
    gulaminProgramuRekTMobile.pdf
    http://static.t-mobilebankowe.pl/uploads/files/Regul
    amin_Promocji_Kart_Kredytowych_18052016-31082016.pdf

    Polecam lekturę -- linki są aktualne, czego o zawartości PeDeeFów (do których
    prowadzą owe linki) powiedzieć nie zdołam. :) Może są aktualne, ale IMO nie są.

    Natomiast wszelkie linki polecające uzyskane różnymi drogami są identyczne:

    http://rekomendacja.t-mobilebankowe.pl/rekomendacja/
    ?partnerID=36&applicationID=83739_5150_PLN_1_X&userI
    D=83739

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 12. Data: 2016-05-26 20:43:09
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    On 05/26/2016 01:19 AM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Natomiast wszelkie linki polecające uzyskane różnymi drogami są identyczne:
    >
    > http://rekomendacja.t-mobilebankowe.pl/rekomendacja/
    ?partnerID=36&applicationID=83739_5150_PLN_1_X&userI
    D=83739

    Numer wniosku: CDE0007809351
    Jakby co, to też 50 rezerwuję. Wniosek zweryfikowany, ale coś o
    dochodach pisali.

  • 13. Data: 2016-05-31 12:02:09
    Od: Yakhub <p...@p...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2016 04:37:50 -0700 (PDT), jakdorobic.com napisał(a):

    > T-Mobile Usługi Bankowe Alior Banku postanowił pokonkurować z Citi o miano
    najlepszego programu rekomendacyjnego. Za wyrobienie karty kredytowej (przy dość
    liberalnych zasadach dochodowych) oraz dokonaniu 7 dowolnych transakcji można zgarnąć
    300 zł. Jeśli do 30 czerwca skorzystacie z promocji to dodatkowo bank dorzuca
    zwolnienie z opłaty za kartę.

    W czwartek wypełniłem wniosek. Po wypełnieniu wniosku, od razu zrobiłem
    przelew weryfikacyjny... przez mTransfer (strona z wnioskiem mnie
    przekierowała).

    Dzisiaj zadzwonił do mnie pan z TMUB, twierdzi, że żadnego przelewu nie
    otrzymali i przesyła mi na e-mail dane do przelewu...

    Trochę dziwna ta procedura.

    --
    Yakhub

  • 14. Data: 2016-05-31 13:46:16
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Dzisiaj zadzwonił do mnie pan z TMUB, twierdzi, że żadnego przelewu nie
    > otrzymali i przesyła mi na e-mail dane do przelewu...
    >
    > Trochę dziwna ta procedura.

    "Burdel mają w tym archeo" :) Wczoraj dzwoniła do mnie panienka żeby
    mi przeczytać umowę (tak, całą umowę czytała przez telefon, takie tam
    mają zwyczaje) Dziś dzwoni następna żeby mi jeszcze raz przeczytać tą
    samą umowę.
    Pogoniłem...

  • 15. Data: 2016-05-31 18:30:09
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 13:46, wiatrak pisze:

> [...]
    > przeczytać umowę (tak, całą umowę czytała przez telefon, takie tam mają
    > zwyczaje) Dziś dzwoni następna żeby mi jeszcze raz przeczytać tą samą

    I teraz dzwoniła następna. Jeszcze raz akceptacja umowy, "bo im się
    wczoraj nie nagrało". Śmieszny bank.

  • 16. Data: 2016-05-31 18:50:04
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 31.05.2016 o 13:46, wiatrak pisze:
> [...]
    > przeczytać umowę (tak, całą umowę czytała przez telefon, takie tam mają
    > zwyczaje) Dziś dzwoni następna żeby mi jeszcze raz przeczytać tą samą

    Hmm, u mnie jakos szybciej poszlo, karte juz wyslali tego samego dnia co
    byla czytana umowa. Czytanie faktycznie zabawne. Ale bardziej zabawne
    jest to, ze dali max limit (40 tys) bez zadnych zaswiadczen. A nie jest
    to jedyna karta, ktora aktualnie mam.

  • 17. Data: 2016-05-31 22:12:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" nike73$arj$...@n...news.atman.pl

    > I teraz dzwoniła następna. Jeszcze raz akceptacja umowy, "bo im się wczoraj nie
    nagrało".

    Może tym sposobem nieśmiało proponują, aby klienci nagrywali
    i dzielili się nagraniami?...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 18. Data: 2016-06-01 12:47:26
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > byla czytana umowa. Czytanie faktycznie zabawne. Ale bardziej zabawne
    > jest to, ze dali max limit (40 tys) bez zadnych zaswiadczen. A nie jest

    A gdzie to widzisz, ze wysłana? Bo u mnie ani maila, ani po zalogowaniu
    do TMUB nie widzę nic takiego.

  • 19. Data: 2016-06-22 15:43:44
    Od: Yakhub <p...@p...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2016 12:02:09 +0200, Yakhub napisał(a):

> [...]
    >
    > Dzisiaj zadzwonił do mnie pan z TMUB, twierdzi, że żadnego przelewu nie
    > otrzymali i przesyła mi na e-mail dane do przelewu...

    Przygód z TMUB ciąg dalszy.

    Zrobiłem przelew weryfikacyjny po raz drugi.

    Miał przyjechać kurier.

    Nie przyjechał, zamiast tego zadzwonił pan, który twierdził, że we wniosku
    był błąd, że już poprawił, i że wysyła wniosek jeszcze raz.

    Minął tydzień.

    Przyjechał kurier z papierami. Podpisałem.

    Minęły dwa tygodnie.

    Otrzymałem pocztą kartę, z instrukcją, jak się zalogować na stronie, żeby
    ustawić PIN - miałem niby wpisać numer klienta w polu login, a hasło wtedy
    przyjdzie SMSem.

    Wpisuję. Oczywiście SMS nie przychodzi, zamiast tego pokazuje się kratka z
    punktami do połączenia (hasło obrazkowe). Oczywiście, hasła nie znam, bo
    niby skąd.

    Dzwonię na infolinię. Pani po weryfikacji tożsamości, każe mi iść do
    oddziału, żeby aktywować kartę (sic!).

    Kurwa, XXI wiek, nie ma co...

    --
    Yakhub

  • 20. Data: 2016-06-22 18:31:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-06-22 o 15:43, Yakhub pisze:

    > Dzwonię na infolinię. Pani po weryfikacji tożsamości, każe mi iść do
    > oddziału, żeby aktywować kartę (sic!).
    >
    > Kurwa, XXI wiek, nie ma co...

    i te całe ceregiele warte tych potencjalnych wisienek?

    miałem dość tego "banku" jak zamknięcie konta wiązało się z kilkoma
    wizytami w salonie T-Mobile

    doradca zupełnie nieogarnięty do tego klasyczna dezinfolinia + mnóstwo
    straconego czasu

    NIGDY więcej kontaktów z tym "bankiem"!

    --
    pozdrawiam