  • 1. Data: 2004-01-27 19:31:53
    Temat: 11.37 za rok w mBanku ??
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    jak oni to policzyli ?

    biorac pod uwage wymienione zalozenia:

    a.. klient wykonuje miesięcznie 5 przelewów zewnętrznych wykorzystując kanał
    internetowy
    a.. w jednym miesiącu przeciętnie 4 razy wypłaca gotówkę w bankomacie
    własnym/bezpłatnym[1]
    a.. 6 razy w roku korzysta z bankomatu obcego/płatnego
    a.. średnia kwota wypłaty w bankomacie wynosi 200 zł
    a.. na rachunku klienta utrzymuje się osad w wysokości 2000 zł

    przeciez 6 wyplat z obcego bankomatu to juz 30zl....................!!

    moze ktos mi to wyjasni, bo nie rozumiem

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 2. Data: 2004-01-27 20:07:14
    Temat: Re: 11.37 za rok w mBanku ??
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    >
    > przeciez 6 wyplat z obcego bankomatu to juz 30zl....................!!
    >
    > moze ktos mi to wyjasni, bo nie rozumiem

    Odsetki od utrzymujacego sie 'osadu' :)

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2004-01-27 20:49:32
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bv6gdp$r1r$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Odsetki od utrzymujacego sie 'osadu' :)

    to ma sens...bo wtedy logiczne jest dlaczego w lukasie przy e konto pro jest
    ponad 200 zl...
    a) wyzsze oprocentowanie
    b) wymagany osad 5000 zl wiec i odsetki wieksze

    wiec wykresy w mbanku czytamy odwrotnie hehe

  • 4. Data: 2004-01-28 08:41:48
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

> [...]
    > ponad 200 zl...
    > a) wyzsze oprocentowanie
    > b) wymagany osad 5000 zl wiec i odsetki wieksze

    To w Fortisie (e-pakiet) jest prawie tak samo :)

    prowadzenie - 7 zł/mies - 84 / rok
    karta - 1 zł / mies - 12 / rok
    oprocentowanie - 3,5 % - kap. kwartalna.
    Licząc osad 2000 i 3,5 % bez kapitalizacji (nie chce mi się :) to daje
    odsetek 70 zł

    Co oznacza roczne koszty utrzymania konta 26 zł.
    A wypłaty ze wszystkich bankomatów są bezpłatne, czyli trzeba odliczyć te 30
    zł, to daje - 4 zł
    co oznacza, że bank dopłaca :)))))

    Pozdr.
    Janusz

  • 5. Data: 2004-01-28 09:12:22
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv7uc2$4r1$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:

    > ja przez ta akcje mbanku zainteresowalem sie innymi bankami , niezle
    > oferty sa..
    > dziekuje ci mbank

    wspolczuje, ze dopiero teraz

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-01-28 09:12:40
    Od: "Damian" <...@...pl>

    --
    DL
    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    land.pl...

  • 7. Data: 2004-01-28 09:24:10
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bv7uc2$4r1$...@n...onet.pl,
    > wspolczuje, ze dopiero teraz

    spoko, nigdy nie bylem fanem mbanku i chyba cos wyczuwalem bo niedawno
    ucieklem z cala kasa z mbanku
    mam swojego lukasa i mi styka
    jedynie w miejsce umierajacego e-PKO BP mi cos bedzie brakowac...moze VW sie
    zainteresuje...ale bede musial ponumerowac tokeny bo sa identyczne w VW i
    Lukasie

  • 8. Data: 2004-01-28 09:33:02
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv7v2a$kgk$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:

    > VW sie zainteresuje...ale bede musial ponumerowac tokeny bo sa
    moje maja juz numery z tylu ;)

    > identyczne w VW i Lukasie
    moje sie roznia kolorystyka

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-01-28 09:39:33
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > bv7v2a$kgk$...@n...onet.pl,

    > moje maja juz numery z tylu ;)
    no ja mam na razie tylko lukasowego, i rzeczywiscie sa numerki

  • 10. Data: 2004-01-28 10:15:32
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    >
    > wiec wykresy w mbanku czytamy odwrotnie hehe

    Czemu w zestawieniu nie ma konta Millennium Premium, gdzie oplaty teraz

    - przelew zewnetrzny - 0,50 pln (jak w mbanku)
    - wyplata z bankomatow Euronet/Millennium - 0 pln (jak w mbanku)
    - wyplata w obcych bankomatach - 5 pln (jak w mbanku)
    - polecenie zaplaty - 0 pln (w mbanku 1 pln/mies, czyli rocznie 12 pln)
    - oplata za VE - 15 pln rocznie (w mbanku 0 pln, ale gdy jest polecenie
    zaplaty w mbanku, to roznica tylko 3 pln rocznie)

    Pozdrawiam
    Radek