  • 1. Data: 2004-01-27 18:21:35
    Temat: VW Domyślny
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

  • 2. Data: 2004-01-27 18:28:06
    Temat: Re: VW Domyślny
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

  • 3. Data: 2004-01-27 18:51:51
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bv6ajo$6gp$1@topaz.icpnet.pl>, RobertS wrote:
    > s...@1...acn.waw.
    pl,
    > Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>:
    >> Co w Odbiorcach znaczy opcja Domyślny?
    >
    > Nic :)
    >
    > P.S. Serio.

    Widzę to 'Serio', ale coś jeszcze nie dowierzam, no bo skoro jest i
    można ją wybrać, to chyba jest jakaś różnica między wyborem 'tak'
    i 'nie'? Bo inaczej, to przecież bez sensu by było.

    Renata

  • 4. Data: 2004-01-27 19:11:27
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Widzę to 'Serio', ale coś jeszcze nie dowierzam, no bo skoro jest i
    > można ją wybrać, to chyba jest jakaś różnica między wyborem 'tak'
    > i 'nie'? Bo inaczej, to przecież bez sensu by było.

    Jeżeli chodzi o "serio" to przez półtora roku nie odkryłem tej różnicy, więc
    masz rację - to jest bez sensu.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2004-01-27 19:36:40
    Od: z...@p...onet.pl

    > Widzę to 'Serio', ale coś jeszcze nie dowierzam, no bo skoro jest i
    > można ją wybrać, to chyba jest jakaś różnica między wyborem 'tak'
    > i 'nie'? Bo inaczej, to przecież bez sensu by było.

    Jest to element szczątkowy, podobnie jak kość ogonowa o człeka, lub jak w
    oknie 'Przelew' rubryka: "Kurs ... w stosunku do PLN".

    Wszystkie te elementy miały może kiedyś zastosowanie użyteczne zanim stały się
    w aktualnych warunkach reliktami.

  • 6. Data: 2004-01-27 19:39:03
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Dnia 27 Jan 2004 18:21:35 GMT, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> napisał:

    > Co w Odbiorcach znaczy opcja Domyślny?

    Ja spotkałem się z tym tylko raz. Dzwoniąc do operatora mówisz:
    chciałabym, zlecić taki-to-a-taki przelew na rachunek domyślny. On się
    jakoś tam nazywa (sama nadajesz nazwę) ale możesz nie zastosować tej nazwy
    i powiedzieć: 'domyslny'.

    --
    ______
    Pozdrowienia