  • 1. Data: 2004-01-27 18:07:56
    Temat: mbank/forum
    Od: " kz0" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Od poludnia nie moge dostać się na forum mB. Chcialem zobaczyć ile tam plynie
    łez, ile wody i jaki jest nastrój po ukazaniu sie komunikatu w aktualnościach.
    Niestety nie da rady. Poczekam.
    pzdr. kz0

  • 2. Data: 2004-01-27 18:11:49
    Temat: Re: mbank/forum
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv69ds$sdr$...@i...gazeta.pl,
    kz0 <k...@g...SKASUJ-TO.pl>:
> [...]
    > tam plynie łez, ile wody i jaki jest nastrój po ukazaniu sie
    > komunikatu w aktualnościach. Niestety nie da rady. Poczekam.

    1. serwer Forum jest przeciazony
    2. naprawde nie warto

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-27 18:29:51
    Od: "kz0" <z...@p...onet.pl>

    > bv69ds$sdr$...@i...gazeta.pl,
    >
    > 1. serwer Forum jest przeciazony
    > 2. naprawde nie warto
    >
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    Ale moje zdanie jest zupelnie inne. Nie zamiaruje ewakuować się z mB. Ja umiem
    liczyć. Wkrótce inne banki zrobią to samo. To tylko kwestia czasu. Taka poczta
    bierze za przelew 0,9 zl i nie wiadomo kiedy dojdzie. Tutaj wszystko jest mi
    wiadome.
    Pozdrawiam tych co mają mocne nerwy i nie ulegają namowom pieniaczy i płaczek.
    kz0

  • 4. Data: 2004-01-27 18:47:13
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Ale moje zdanie jest zupelnie inne. Nie zamiaruje ewakuować się z mB. Ja
    > umiem
    > liczyć. Wkrótce inne banki zrobią to samo. To tylko kwestia czasu.

    Ależ oczywiscie. Nawet pieniacze i płaczki to potwierdzają.

    > Taka poczta
    > bierze za przelew 0,9 zl i nie wiadomo kiedy dojdzie.

    ??? Gdzie masz takie poczty ??? Czy może przespałem zmianę cennika?

    > Tutaj wszystko jest mi
    > wiadome.

    NIe jest. Pamiętaj, że jak NAWET inni zmienią, nic nie musi stać na
    przeszkodzie mBankowi aby zmienić jeszcze raz, na znowu wyzej.

    > Pozdrawiam tych co mają mocne nerwy i nie ulegają namowom pieniaczy i
    > płaczek.

    Nie ma co płakać. Trzeba 'z żywymi naprzód iść' i korzystać z tego gdzie
    _Tobie_ lepiej.
    Jeśli to jest mBank - nikt nie każe Ci się stamtąd wynosić.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-01-27 18:54:30
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    kz0 <z...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wiadome.
    > Pozdrawiam tych co mają mocne nerwy i nie ulegają namowom pieniaczy i płaczek.

    A ja myśle nad przeprowadzką z mBanku do Multibanku. Ale nie jest to
    kwestia pieniędzy - posiadanie w Multibanku konta My to chyba 7
    zł/miesięcznie - czyli 14 przelewów w mBanku. A tyle nie robie. Chodzi
    o coś innego - bank ma być instytucją zaufania publicznego, a oni
    sobie po prostu w ch* pograli. Każdy ma prawo do wprowadzenia opłat,
    zmiany tabeli - ale w takim stylu? Wcześniej Wyborcza to umieściła! A
    oni przez dwa dni "kodowali strone" - którą myśmy wcześniej już
    dziwnym trafem widzieli. Po prostu ŻENADA. W ING miałem konto i też
    wprowadzili opłaty za przelewy - 1 zł, ale odbyło się to bez takiej
    parodii.
    Tak jak kiedyś chciałem stać się posiadaczem kubka mBanku, to teraz
    dziękuje - jakoś by mi z niego nic nie smakowało...
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Ludzie zwazaja w tej samej mierze na pozory, co na rzeczywistosc,

  • 6. Data: 2004-01-27 19:17:55
    Od: devnull <d...@n...net>

    >o coś innego - bank ma być instytucją zaufania publicznego, a oni
    >sobie po prostu w ch* pograli. Każdy ma prawo do wprowadzenia opłat,
    >zmiany tabeli - ale w takim stylu? Wcześniej Wyborcza to umieściła! A

    Zaufanie publiczne stracili przede wszystkim z powodu naglej zmiany filozofii
    dzialania, ot tak z dnia nadzien, bez zadnych sondazy, bez zadnej debaty,
    ciekawe co robili w tym czasie mRadni?
    Jak mozna nazwac instytucja *zaufania* publicznego firme, ktora tak postepuje?
    Postepuje wbrew wlasnej wypracowanej przez siebie filozofii dzialania,
    polegajacej na - jak czesto sami sie chelpili - sluchania klienta, pozostawania
    w interaktywnym kontakcie z klientem i utrzymywania bezplatnymi podstawowych
    uslug banku - to wszystko przeciez lezalo u podstaw ich dzialania - stanowilo
    wszystkie ich podstawowe hasla jakimi operowali.
    A teraz z tego wszystkiego zostal tylko gruz i popiol (bo nic juz nie stoi na
    przeszkodzie przeciwko wprowadzaniu dalszych oplat za podstawowe uslugi).
    Okazalo sie, ze to nie byla zadna filozofia, a jedynie oszukancza populistyczna
    demagogia - lep na muchy. Wstyd sie teraz przyznac, ze sie wczesniej tylu
    osobom ten bank polecalo.

    dn

  • 7. Data: 2004-01-27 20:00:29
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    kz0 <z...@p...onet.pl>:

    > Ale moje zdanie jest zupelnie inne. Nie zamiaruje ewakuować się z mB.

    Zupelnie nie o tym bylo, chyba pomylisles watki.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-01-27 20:32:15
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message
    > Zaufanie publiczne stracili przede wszystkim z powodu naglej zmiany
    filozofii
    > dzialania, ot tak z dnia nadzien

    Wcale nie - oplata obowiazuje od 15 II.

    >, bez zadnych sondazy

    Bzdura kolejna - byl sondaz.

    >, bez zadnej debaty,

    Kazda zmiane TOiP banki maja konsultowac z klientami? Co by daly takie
    konsultacje? Przeciez klienci zawsze beda przeciwni podwyzkom.

    > Jak mozna nazwac instytucja *zaufania* publicznego firme, ktora tak
    postepuje?

    Jak? Podnosi oplaty? Skoro podniesienie oplat wiaze sie ze strata zaufania
    to wszystkie banki dawno je stracily.

> [...]
    stanowilo
    > wszystkie ich podstawowe hasla jakimi operowali.

    Zycie sie zmienia. Filozofie tez. Tylko krowa nie zmienia pogladow.

    > A teraz z tego wszystkiego zostal tylko gruz i popiol (bo nic juz nie stoi
    na
    > przeszkodzie przeciwko wprowadzaniu dalszych oplat za podstawowe uslugi).

    A wczesniej stalo?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 9. Data: 2004-01-27 20:51:48
    Od: devnull <d...@n...net>

    >filozofii
    >
    >Wcale nie - oplata obowiazuje od 15 II.

    Nie o to chodzi.

    >Bzdura kolejna - byl sondaz.

    Byc moze. Co to byl konkretnie za sondaz?

    >Kazda zmiane TOiP banki maja konsultowac z klientami? Co by daly takie
    >konsultacje? Przeciez klienci zawsze beda przeciwni podwyzkom.

    Kazda nie, ale zmiane filozofii dzialania, ktora towarzyszyla im od ich
    powstania przez ponad 3 lata mogliby.

    >postepuje?
    >
    >Jak? Podnosi oplaty? Skoro podniesienie oplat wiaze sie ze strata zaufania
    >to wszystkie banki dawno je stracily.

    Ty naprawde nie rozumiesz czy tylko udajesz? Z ta zmiana oplaty wiaze sie cos
    wiecej niz tylko sama jej zmiana.

    >Zycie sie zmienia. Filozofie tez. Tylko krowa nie zmienia pogladow.

    Owszem, ale oni to zrobili nagle, bez istotnych konsultacji i idac w tych
    zmianach po najmniejszej linii oporu, lejac rownym sikiem na klientow, ktorzy
    rzekomo sa dla nich najwazniejsi. Sugestie jak to mozna bylo zrobic inaczej
    pare razy sie pojawialy w ostatnich dniach.

    >na
    >
    >A wczesniej stalo?

    Tak. Pierwszy krok zawsze jest najtrudniejszy. Teraz kolejne zmiany juz beda
    szly z gorki... :( mBank bedzie rownal w dol do marmurow.

    dn

  • 10. Data: 2004-01-27 21:41:01
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    > Nie o to chodzi.

    A o co?

    > Byc moze. Co to byl konkretnie za sondaz?

    BYla ankieta odnosnie do dodatkowej sieci bezprowizyjnych bankomatow i bylo
    w niej tez cos o oplatach.

    > Kazda nie, ale zmiane filozofii dzialania, ktora towarzyszyla im od ich
    > powstania przez ponad 3 lata mogliby.

    A co by to dalo? Klienci i tak by sie nie zgodzili.

    > Ty naprawde nie rozumiesz czy tylko udajesz? Z ta zmiana oplaty wiaze sie
    cos
    > wiecej niz tylko sama jej zmiana.

    Zrozum to jest bank, a nie zespol rockowy, ktory zaczal grac disco-polo

    > Tak. Pierwszy krok zawsze jest najtrudniejszy.

    Jak widac nie jest, skoro zrobili to "ot tak z dnia na dzien, bez zadnych
    sondazy, bez zadnej debaty"

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak