  • 1. Data: 2004-01-27 18:46:19
    Temat: Citibank - brak dostepu!!
    Od: "Dr.Watson" <m...@g...pl>

    Witam grupowiczow,

    Mam Neostrade - od niedawna dostaje adres IP 83.xx.xx.xx
    Nie moge sie zalogowac do Citibank Online (wczesniej na neostradzie byly
    adresy 80.x.x.x i nie bylo problemu)
    No i d.. blada z darmowych przelewow przez internet ;-((
    Walczylem w TPSAie ale to nie ma sensu ... bo w regulaminie stoi to
    jasno...zadnych gwarancji na IP
    Wiec uderzylem do Citibanku i dostalem info ze pomysla o tym.
    Miedzy innymi podeslali mi link do oswiadczenia TPSY w tej sprawie:

    http://groups.google.pl/groups?dq=&hl=pl&lr=&ie=UTF-
    8&group=pl.internet.komuni
    katy&selm=Pine.GSO.4.10.10401161821500.15734-100000%
    40psyche.cst.tpsa.pl

    To ciekawa odpowiedz .....

    Czy ktos ma rowniez problemy z dostaniem sie do swoich bankow online???

    Dr.Watson

  • 2. Data: 2004-01-27 19:03:16
    Temat: Re: Citibank - brak dostepu!!
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Dr.Watson" <m...@g...pl> writes:

> [...]
    > Nie moge sie zalogowac do Citibank Online (wczesniej na neostradzie
    > byly adresy 80.x.x.x i nie bylo problemu)

    Głupie pytanie: a próbowałeś sobie włączyć używanie jakiegoś proxy?
    Sama TPSA pewnie takowy oferuje, jest ogólniedostępny na ICM, ...

    Przy użyciu proxy pakiety będą wędrować w świat z adresem proxy a nie
    Twoim i powinno być dobrze.

  • 3. Data: 2004-01-27 19:22:48
    Od: Krzysztof Kowalewski <K...@X...pl>

    Użytkownik Marcin Kasperski napisał:

> [...]
    > Sama TPSA pewnie takowy oferuje, jest ogólniedostępny na ICM, ...
    >
    > Przy użyciu proxy pakiety będą wędrować w świat z adresem proxy a nie

    Czy proxy dobrze przepuszcza SSH (https)?

    KK

  • 4. Data: 2004-01-27 19:36:41
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Czy proxy dobrze przepuszcza SSH (https)?

    W daawwnych czasach, gdy Inteligo miało problemy z łączami (na kilka
    tygodni przed przejęciem przez PKO o ile mnie pamiec nie myli) proxy był
    dla mnie jedyną metodą żeby się zalogować tam. Kląłem na czym świat stoi,
    ale jakoś działało, więc... chyba przepuszcza :)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-01-27 19:44:56
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Czy proxy dobrze przepuszcza SSH (https)?

    a) SSH != HTTPS, to są zupełnie inne protokoły, SSH nie ma tu nic do
    rzeczy

    b) proxy WWW obsługują zwykle HTTPS, oczywiście tylko przekładając
    komunikaty bo transmisji nie rozumieją (no, chyba żeby sprytny
    admin chciał rozkodować - dlatego trzeba przy używaniu proxy HTTPS
    większą uwagę zwrócić na to czy występuje i czyj certyfikat opisuje
    'kłódeczka')

  • 6. Data: 2004-01-28 00:11:14
    Od: "Andrzej Poninski" <a...@g...pl.nospam>

    Krzysztof Kowalewski (K...@X...pl) w
    bv6dr1$ce7$...@a...news.tpi.pl
    uważał(a) za konieczne napisać:

    Czyli masz problem...
    :)

    Spróbuj korzystając z serwera proxy. I męcz Citibank o ten fakt. To, że mają
    u siebie na routerze wyciętą oficjalnie przyznaną pulę adresów IP jest tylko
    i wyłącznie ich winą, a nie TPSA. TP poinformowała o tym kogo trzeba, ale to
    już dyskusja na inną grupę. Trzeba męczyć administratorów Citi Online.

    > Czy proxy dobrze przepuszcza SSH (https)?

    A co ma piernik do wiatraka? SSH to Secure Shell, czyli protokół podobny do
    telnetu, ale korzystający z portu 22 i będący bardziej bezpieczny (były
    głosy, że nie do złamania, ale dziury są odkrywane). Natomiast https to
    "bezpieczne" połączenie http, w przypadku citi 128 bitowy SSL. A to, AFAIR,
    zakładając tak dynamiczny rozwój komputeryzacji ma być złamane najwcześniej
    po 2150 roku :)

    Andrzej Poninski, Gliwice
    mx[małpa]irc[kropek]pl pl.misc.samochody

  • 7. Data: 2004-01-29 12:57:08
    Od: Krzysztof Kowalewski <K...@X...pl>

    > a) SSH != HTTPS, to są zupełnie inne protokoły, SSH nie ma tu nic do
    > rzeczy

    Fuj, miało być SSL oczywiście, to była literówka.

    KK