  • 1. Data: 2004-01-27 19:26:28
    Temat: mbank - beznadziejna obsługa
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <e...@w...pl>

    Jestem generalnie dość mocno wqrwiony - za 3 dni na koncie developera
    powinna leżeć kasa na mieszkanie
    problem w tym że do kredytu potrzebne mi info z mbanku że nie posiadam
    KK i nie mogę go dostać.

    Po zrozumieniu jak naiwny jestem sądząc że e-banku wystarczy zadzwonić
    i od ręki mi ją skasują KK (wszystko było uregulowane)
    wysłałem stosowny list z rezygnacją 17 XII. Zaniepokojony że dość długo
    idzie po tygodniu drugi priorytetem
    9I został w końcu zarejstrowany w mbanku i 16I karta została
    zastrzeżona. Czyli #%$#@%# ponad 2 tyg. nabierał mocy urzędowej
    W miedzyczasie zamówiłem sobie opinię bankową w myśl zasady lepszy rydz
    niż nic - saldo miało być z 3m-cy, było z 8-iu. No nic, każdemu się
    zdarza. W regulaminie stoi że proces rezygnacji może zająć do 30 dni od
    zarejestrowania, dzwonię więc z nadzieją że
    uda się to przyspieszyć - na KK żadnych ruchów od ponad 30 dni - ew.
    offline chyba już powinny spłynąć
    A tu mnie pani uświadamia że to dokładnie całe 30 dni, a tak naprawdę to
    2 puste wyciągi. Na pocieszenie zasugerowała zamówienie
    opini bankowej i dodanie prośby o umieszenie info że karta będzie
    zlikwidana, kiedy był złożony wniosek i że opłaty są uregulowane.
    Oczywiście jak to mbanku znowy czekanie - 7 dni (inne banki radzą są w
    2-3 dni). No i co. No #^%$#^@ nie zamieścili tego, tylko karta ważna do
    2006. No i jak tu się nie wkurwić