  • 21. Data: 2017-06-16 15:17:11
    Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Jun 2017 02:34:16 +0200, z napisał(a):
    > Problem dla Kowalskiego jak chce się takim procederem zajmować częściej
    > niż okazjonalnie bo okazjonalnie to szkoda czasu i pieniędzy :-)

    Ale jakich pieniedzy - przelewy darmowe :-)

    > Bo trzeba jeszcze umieć liczyć i liczyć wartość swojego czasu i pamięci. :-)

    Jest przypominacz w telefonie :-)

    J.

  • 22. Data: 2017-06-16 16:39:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 15:17, J.F. pisze:
    > Jest przypominacz w telefonie :-)

    Mam ważniejsze/przyjemniejsze rzeczy w życiu do robienia od ustawiania
    przypominacza dla kilku groszy.
    NIE. Nie zarabiam nawet średniej krajowej. Kwestia podejścia.
    Oszczędzam na innych polach a takie procedery mnie śmieszą

    Dzisiaj ładna pani w banku oferowała mi kredycik z RSO w granicach 20%
    To ja się spytałem ile dostanę odsetek od moich ulokowanych u nich
    środków i rura jej zmiękła

    To jest jawne drwienie i pogarda z długoletniego klienta.
    Trzeba mieć zasady. :-)

  • 23. Data: 2017-06-16 17:06:57
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu środa, 14 czerwca 2017 23:50:35 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Zależy dla kogo. 1000 zł to może być więcej niż połowa wypłaty ;-)
    >
    > To konto otwiera się po to żeby skorzystać z wisienek i jak najszybciej
    > zamknąć. :-) Inaczej nie ma to sensu. Normalny Kowalski może mieć
    > problem z takimi manipulacjami.

    Ale to 1000 zł to suma wpływów, może być 2x500 zł itd. :)

    Jak Kowalski mało zarabia (np. pracuje 8 h i ma minimalną krajową) to takie wiśnie
    jak znalazł :) Stówką zwiększa miesięczny dochód o kilka %. Czas raczej ma.

  • 24. Data: 2017-06-16 21:09:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Za wpływ wystarczy pong-pong, nie musi być wynagrodzenie?
    Dziwi mnie, że wykluczają też pełnomocników.
    I gdzie tu wydać 1200/mc blikiem?

  • 25. Data: 2017-06-17 18:47:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" b...@g...co

    : I gdzie tu wydać 1200/mc blikiem?

    Tam, gdzie przyjmowane są zwroty? ;)

  • 26. Data: 2017-06-17 18:53:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakdorobic.com" c...@g...co

    : Mille od lat stosuje takie zasady, jeden z nielicznych uczciwych banków :D

    Też zaliczam Mille do uczciwych banków, ale czy aż do nielicznych uczciwych?...
    Wiele banków jedynie po prostu nieumyślnie błądzi...

  • 27. Data: 2017-06-17 20:09:42
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu piątek, 16 czerwca 2017 21:09:26 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Za wpływ wystarczy pong-pong, nie musi być wynagrodzenie?
    > Dziwi mnie, że wykluczają też pełnomocników.
    > I gdzie tu wydać 1200/mc blikiem?

    Nie musi być wynagrodzenie. Można wlać i od razu wylać.

    BLIKIEM nie na 1200 a na 600, bo 30 zł można dostać za płatności kartą i 30 zł za
    BLIKA (1500x2%=30 i 600x5%=30). BLIK w Auchan, Allegro i wiele innych
    http://www.blikmobile.pl/gdzie-zap%C5%82ac%C4%99-bli
    kiem/

  • 28. Data: 2017-06-18 13:38:43
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    z wrote:

    [...]

    > To jest jawna dyskryminacja i łamanie praw obywatelskich
    > poskarżę się do .... Albo napiszę na Berdyczów :-)
    >
    > "Z promocji wykluczone są osoby, które po 1 kwietnia 2015 roku posiadały
    > konto w Banku Millennium. Potwierdza to zapis regulaminu według którego
    > z promocji nie mogą skorzystać:
    >
    > ...osoby, które dysponowały jakimkolwiek rachunkiem w Banku jako
    > współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy
    > kurator posiadacza rachunku w Banku po 01.04.2015 roku..."
    >
    > Po kiego h... robić takie durne promocje?
    > Tak wiem... dla łatwowiernych lemingów :-)

    No to tak - ja myślę, że do tej sytuacji prawdziwe są takie stwierdzenia:

    1) bank ma budżet na rozwijanie bazy klientów (płaci z tego np. za reklamy w
    telewizji) - widocznie koszt akcji marketingowej w przełożeniu na jednego
    nowego klienta jest na takim poziomie, że jak się temu nowemu klientowi
    dorzuci 100 zł i potem z prowizji za płatności kartą odpali mu się coś przez
    pierwszych 6 miesięcy, to ten koszt per klient będzie nadal w ramach budżetu
    - może nawet to 100 zł to mały procent kosztu pozyskania klienta;

    2) żaden biznes nie będzie wydawał kasy na atrakcje dla stałych klientów,
    którzy mają umowy bezterminowe: jeżeli klient nie odchodzi, to znaczy że
    jest zadowolony; klient jest zadowolony z całokształtu umowy - w tym np. z
    kosztów jakie ponosi (opłata za prowadzenie konta, za przelewy, etc.), ale
    też np. z poziomu obsługi (kolejki, intuicyjność interfejsu WWW, etc.);

    3) osoby, które psioczą że "jest spaczone traktowanie stałych klientów",
    chyba nie rozumieją powyższego punktu - jeżeli poziom obsługi i opłat jest
    akceptowalny, to czego by się taki klient spodziewał? że bank mu podniesie
    opłatę miesięczną o 10 zł i raz do roku prześle mu bilet do teatru? trzeba
    być chyba debilem, żeby tego nie rozumieć;

    4) jak się trafi klient, który nie jest jednak tak do końca zadowolony, to
    wówczas firma ma specjalny budżet, który się nazywa "utrzymanie klienta" -
    działa to tak samo w telefonii komórkowej jak i w bankowości - tylko trzeba
    być rzeczywiście niezadowolonym z kosztów, to wówczas z budżetu utrzymania
    klienta bank pokrywa część tych kosztów (jest to zawsze mniejszy koszt niż
    ten z punktu 1, więc się to nadal bankowi opłaca); wielokrotnie na tej
    grupie ludzie pisali jak przekonać bank, że się jest odpowiednim klientem
    dla działu utrzymania;

    5) klient stały, któremu nie przeszkadza koszt usługi, zwyczajnie nie ma
    potrzeby wchodzenia w taki kanał kontaktu, w którym spotka go informacja o
    promocji dla nowych klientów; jak ktoś jest zadowolony z kosztu usługi, to
    się po prostu cieszy życiem a nie siedzi cały dzień z nosem w regulaminach
    promocji firm konkurencyjnych;

    6) dla klienta danego banku - o czy pisano już w tym wątku - występuje koszt
    przeniesienia się do innego banku ze swoim rachunkiem - np. trzeba się
    zapoznać z nowym systemem transakcyjnym, podać w pracy nowy rachunek do
    przelewu wynagrodzenia, założyć od nowa wszystkie zlecenia stałe,
    zdefiniować od nowa polecenia zapłaty, odebrać nowe karty płatnicze, czasami
    zmienić numery kart w obciążeniach cyklicznych - to wszystko jest koszt;

    *

    W ogóle to nie ogarniam, jak po 27 latach wolnego rynku w Polsce mogą być
    jeszcze osobniki, które nie rozumieją takich pojęć jak budżet marketingowy
    czy koszt pozyskania klienta. Jak mogą być osoby, które swoje niezadowolenie
    wylewają na grupie, zamiast iść do banku i po prostu rozwiązać umowę. No
    k**** - skoro tak Cię "z" boli, że jesteś klientem od 15 lat i nic z tego
    nie masz, to proszę bardzo - droga wolna: rozwiązujesz umowę i dalej się
    cieszysz życiem bez umowy z tym bankiem. Potem idziesz do innego banku,
    dostajesz te marne 100 zł bonusu za otwarcie rachunku i przez pewien czas
    się użerasz z nowościami - przenosisz zlecenia stałe, etc.

    --
    Wysłane z pola.

  • 29. Data: 2017-06-18 15:51:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-18 o 13:38, janek z pola pisze:

    > 2) żaden biznes nie będzie wydawał kasy na atrakcje dla stałych klientów,
    > którzy mają umowy bezterminowe: jeżeli klient nie odchodzi, to znaczy że
    > jest zadowolony;

    Dobra dalej nie czytam (odpisuję) :-)

    A zdajesz sobie sprawę że ten klient co niby nie odchodzi bo jest
    zadowolony przestanie być zadowolony skoro nowemu świeżo przybyłemu daje
    się lepsze warunki?

    I jeszcze w zalewie reklam jest o tym informowany nachalnie że jego
    kontrahent ma go w du... robi go w wała i traktuje jak debila???

    Te poje... marketingi nie potrafią wznieść się na wyżyny swoich szarych
    komórek i pomyśleć o takim scenariuszu?

  • 30. Data: 2017-06-18 20:26:09
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    z wrote:

> [...]
    > kontrahent ma go w du... robi go w wała i traktuje jak debila???
    >
    > Te poje... marketingi nie potrafią wznieść się na wyżyny swoich szarych

    Napisałem to w pkt. 5 mojej poprzedniej wiadomości. Klient zadowolony z
    usług sam nie będzie szukał innej oferty - a jak go zaatakuje - np. w kinie
    jako reklama, to może się np. ucieszyć, że za taką fajną ofertę jak on ma,
    innym ludziom dają dodatkowy bonus za jej uruchomienie.

    I tak jak napisałem w pkt. 6 poprzedniej wiadomości - mając tą ofertę, za
    której uruchomienie ktoś nowy dostaje 100 zł, musisz się liczyć z tym, że
    zmiana tej oferty (przejście do innego banku) to spory wysiłek organizacyjny
    - zwykle nie wart tych 100 zł wisienek.

    --
    Wysłane z pola.