  • 11. Data: 2017-06-13 15:34:38
    Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości
    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 14:31:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Tylko czemu nikt nie chce utrzymac starego klienta ?

    >Najprostsze wyjasnienie:
    >Bariera potencjału. Do tego niesymetryczna.
    >Łatwiej konto założyć niż sie z niego wymiksować.
    >Wyplate trzeba przenieść, konto w US przepisać, zlecenia stałe
    >pokopiować...

    Wyplate to czesto nowy bank chce do siebie, wiec bariera jest na
    poczatku.
    Warta tych 100 zl :-)
    albo przeniesc nie wolno, bo w starym kredyt sie splaca.

    Starego konta nie trzeba zamykac, przelewow nie trzeba przenosic ...
    to potem latwiej zamknac to nowe.

    >Jak sie juz człowiek zdecyduje na taka akcje to druga połowa jest
    >prosta, czyta sie ulotki, porównuje...
    >Albo nie, patrzy sie tylko gdzie promocja aby 100pln dostac które i
    >tak wrócą w oplatach za przelewy :)
    >No i pozyskanie klienta to nie gra o sumie zerowej.
    >Zawsze moze zalozyc drugie konto albo posiadać ich kilka w różnych
    >bankach.
    >A w każdym te 1,5-5-25pln w miesiąc skapnie za karte czy jakas
    >prowizje.

    No wlasnie - 25 pln to swietny argument do zamkniecia konta, a i 5 zl
    moze byc za duzo.
    Poza tym aby zdobyc klienta, to bank sie musi reklamowac "darmowe
    konto", i klient sie szybko oburzy za te drobne oplaty.

    Wiec raczej zdobyc, utrzymac, podniesc oplaty ... moze nie odejda.

    J.

  • 12. Data: 2017-06-14 07:33:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 15:34, J.F. pisze:
    > Wiec raczej zdobyc, utrzymac, podniesc oplaty ... moze nie odejda.

    Może mi ktoś z łaski swojej ;-) napisze ile można stracić na takim
    koncie. Znaczy jak się nie dotrzyma warunków i nie przeleje, nie wyda,
    nie wyjdzie o pełni księżyca na rżysko na golasa ;-)

    Ile można stracić?

  • 13. Data: 2017-06-14 10:08:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >koncie. Znaczy jak się nie dotrzyma warunków i nie przeleje, nie
    >wyda, nie wyjdzie o pełni księżyca na rżysko na golasa ;-)

    "W przypadku niespełnienia warunków zapewniających ,,darmowość",
    obowiązują opłaty zgodne tabelą opłat i prowizji oraz z cennikiem
    usług kartowych (między innymi prowadzenie konta - 8 zł, opłata za
    kartę debetową - 7 zł, wypłata z obcych bankomatów - 5 zł). "

    Wiec trzeba uwazac.

    J.

  • 14. Data: 2017-06-14 13:10:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 10:08, J.F. pisze:
    > Wiec trzeba uwazac.

    A to tylko między innymi ;-)

  • 15. Data: 2017-06-14 16:06:52
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu środa, 14 czerwca 2017 13:10:33 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > A to tylko między innymi ;-)

    No to główne opłaty, jakie mogą się nadarzyć. Jednak warunek wpływu 1000 zł a
    szczególnie transakcji kartą (to konto otwiera się, żeby aktywnie korzystać, bo
    naliczają zwroty) nie jest zbyt wygórowany.

    Mille od lat stosuje takie zasady, jeden z nielicznych uczciwych banków :D

  • 16. Data: 2017-06-14 16:07:26
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 11:38:14 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Znaczy że 15 lat w millenium to za mało żeby dostać jakiś bonus.
    >
    > Wszystko dziadzieje :-)

    Bonusy dla swojaków to domena BZ WBK :)

  • 17. Data: 2017-06-14 23:50:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 16:06, jakdorobic.com pisze:
    > No to główne opłaty, jakie mogą się nadarzyć. Jednak warunek wpływu 1000 zł a
    szczególnie transakcji kartą (to konto otwiera się, żeby aktywnie korzystać, bo
    naliczają zwroty) nie jest zbyt wygórowany.

    Zależy dla kogo. 1000 zł to może być więcej niż połowa wypłaty ;-)

    To konto otwiera się po to żeby skorzystać z wisienek i jak najszybciej
    zamknąć. :-) Inaczej nie ma to sensu. Normalny Kowalski może mieć
    problem z takimi manipulacjami.

    Takie sporty to tylko dla maniaków którzy nie liczą swojego cennego
    czasu i się nudzą.

    NORMALNYM to się nie opłaca bo widza zagrożenia i to jest zbyt mała
    kwota (przy NORMALNYCH wydatkach) żeby kumać się z nowym "oszustem"
    skoro tyle złych doświadczeń osobistych i ludzi dookoła :-)

  • 18. Data: 2017-06-15 00:42:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jun 2017 23:50:32 +0200, z napisał(a):
    szczególnie transakcji kartą (to konto otwiera się, żeby aktywnie korzystać, bo
    naliczają zwroty) nie jest zbyt wygórowany.

    > Zależy dla kogo. 1000 zł to może być więcej niż połowa wypłaty ;-)

    To nadal zaden problem.

    > To konto otwiera się po to żeby skorzystać z wisienek i jak najszybciej
    > zamknąć. :-) Inaczej nie ma to sensu. Normalny Kowalski może mieć
    > problem z takimi manipulacjami.

    Ale w czym problem - dwa zlecenie stale i 1000zl przeplywa.
    (sprawdzic w taryfie ile kosztuja :-))
    Ale przeplywac nie musi, bo zyc trzeba i kupowac trzeba, to karta
    mozna placic.

> [...]
    > kwota (przy NORMALNYCH wydatkach) żeby kumać się z nowym "oszustem"
    > skoro tyle złych doświadczeń osobistych i ludzi dookoła :-)

    No ale skoro daja, to czemu nie brac :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-06-15 02:34:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 00:42, J.F. pisze:
    > To nadal zaden problem.

    Problem dla Kowalskiego jak chce się takim procederem zajmować częściej
    niż okazjonalnie bo okazjonalnie to szkoda czasu i pieniędzy :-)

    > No ale skoro daja, to czemu nie brac :-)

    Bo trzeba jeszcze umieć liczyć i liczyć wartość swojego czasu i pamięci. :-)

    O aspektach wyższej natury i nie zadawaniu się z postaciami niechlubnej
    reputacji chyba nie muszę nadmieniać :-)

    Taki marketingowiec drobny "cfaniaczek" zawsze będzie cwańszy o te parę
    złotych. A tu przecież tylko o takie ciurliki szmatława chodzi.
    Wieloletnie doświadczenie. Szkoda życia :-)

    PS. Ja ograniczam kontakty do niezbędnego minimum.
    Czasem jak się ichniejszy "system" lekko potrąci to wielkimi kopniakami
    nie można go doprowadzić do ładu. Zaczyna generować błędy na innych
    polach. Szkoda życia :-)

  • 20. Data: 2017-06-15 20:13:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 593fb268$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    > Znaczy że 15 lat w millenium to za mało żeby dostać jakiś bonus.

    Alfa daje 5% i Impresja daje...