  • 31. Data: 2017-06-18 20:40:37
    Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-18 o 20:26, janek z pola pisze:
    > I tak jak napisałem w pkt. 6 poprzedniej wiadomości - mając tą ofertę, za
    > której uruchomienie ktoś nowy dostaje 100 zł, musisz się liczyć z tym, że
    > zmiana tej oferty (przejście do innego banku) to spory wysiłek organizacyjny
    > - zwykle nie wart tych 100 zł wisienek.

    Ale Ty ciągle opisujesz jak jest.

    A ja wytykam nieetyczne, brzydkie, nieładne traktowanie dotychczasowego
    wieloletniego klienta.
    Wiem że dużo mózgów wypranych ale mam nadzieję że nie wszystkie i
    jeszcze zaufanie, solidność, dbałość, stabilność, poszanowanie to
    wartości które nie znikną przy rozważaniu wyboru kontrahentów :-)

  • 32. Data: 2017-06-18 21:06:49
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    z wrote:

> [...]
    > jeszcze zaufanie, solidność, dbałość, stabilność, poszanowanie to
    > wartości które nie znikną przy rozważaniu wyboru kontrahentów :-)

    Te wszystkie cechy o których piszesz masz na co dzień - np. stabilny
    interfejs systemu transakcyjnego, przyjmowanie przelewów w sesjach elixir,
    miła obsługa, etc. To powoduje, że się Tobie chce zostać. A bonus dla nowych
    klientów jest za to, żeby im się chciało przyjść. Przyjście i pozostanie to
    są dwie zupełnie różne sprawy.

    --
    Wysłane z pola.

  • 33. Data: 2017-06-18 21:25:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-18 o 21:06, janek z pola pisze:
> [...]
    > klientów jest za to, żeby im się chciało przyjść. Przyjście i pozostanie to

    Są ludzie wyznający takie pokrętne rozumowanie.
    Szanujemy ich. :-)

    Równie dobrze można powołać się na nierówne traktowanie i domagać się
    zadośćuczynienia na podstawie dyrektyw unijnych. ;-)

  • 34. Data: 2017-06-19 10:58:37
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu sobota, 17 czerwca 2017 18:54:12 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "jakdorobic.com" c...@g...co
    >
    > : Mille od lat stosuje takie zasady, jeden z nielicznych uczciwych banków :D
    >
    > Też zaliczam Mille do uczciwych banków, ale czy aż do nielicznych uczciwych?...
    > Wiele banków jedynie po prostu nieumyślnie błądzi...

    Uczciwych pod tym względem, że nie zmienia tabeli opłat zaraz po złapaniu dużej
    liczby nowych klientów :)

    ______________
    Pozdrawiam, JakDorobic.com

  • 35. Data: 2017-06-19 12:03:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2017-06-18 o 13:38, janek z pola pisze:
> [...]

    i robi im jakies moneybacki i mokazje itp.

    >Dobra dalej nie czytam (odpisuję) :-)
    >A zdajesz sobie sprawę że ten klient co niby nie odchodzi bo jest
    >zadowolony przestanie być zadowolony skoro nowemu świeżo przybyłemu
    >daje się lepsze warunki?

    A to juz wyzszy poziom decyzji.
    Odejsc z dobrego banku w nieznane, dla kilkuset zl ?

    Klient tez rozumie, ze promocja byla nowych klientow, przez pewien
    czas, bo sam dostal :-)

    >I jeszcze w zalewie reklam jest o tym informowany nachalnie że jego
    >kontrahent ma go w du... robi go w wała i traktuje jak debila???
    >Te poje... marketingi nie potrafią wznieść się na wyżyny swoich
    >szarych komórek i pomyśleć o takim scenariuszu?

    Moze takich klientow jest malo :-)

    A moze duzo ... wiec trzeba zrobic lepsza oferte dla nowych klientow,
    bo starych ubylo juz sporo i marketing zauwazyl ... potrzebe
    zwiekszenia liczby klientow :-)

    J.

  • 36. Data: 2017-06-19 13:02:51
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 13:38:49 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
> [...]
    > jeszcze osobniki, które nie rozumieją takich pojęć jak budżet marketingowy
    > czy koszt pozyskania klienta. Jak mogą być osoby, które swoje niezadowolenie
    > wylewają na grupie, zamiast iść do banku i po prostu rozwiązać umowę. No
    > k**** - skoro tak Cię "z" boli, że jesteś klientem od 15 lat i nic z tego
    > nie masz, to proszę bardzo - droga wolna: rozwiązujesz umowę i dalej się
    > cieszysz życiem bez umowy z tym bankiem. Potem idziesz do innego banku,
    > dostajesz te marne 100 zł bonusu za otwarcie rachunku i przez pewien czas
    > się użerasz z nowościami - przenosisz zlecenia stałe, etc.

    Wszystko co piszesz to prawda. Promocje bankowe trzeba potraktować nieco luźniej,
    jako hobby, które pozwala trochę dorobić. Każdy indywidualnie musi sobie powiedzieć,
    czy włożony czas jest adekwatny do uzyskanych wisienek :)

  • 37. Data: 2017-06-19 13:13:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakdorobic.com" f...@g...co

> [...]

    : Uczciwych pod tym względem, że nie zmienia tabeli
    : opłat zaraz po złapaniu dużej liczby nowych klientów :)

    Więc (w odróżnieniu od Ciebie) zaliczam Mille do uczciwych banków w ogóle.

  • 38. Data: 2017-06-19 15:34:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "jakdorobic.com" f...@g...co
    >: Uczciwych pod tym względem, że nie zmienia tabeli
    >: opłat zaraz po złapaniu dużej liczby nowych klientów :)
    >Więc (w odróżnieniu od Ciebie) zaliczam Mille do uczciwych banków w
    >ogóle.

    Wysoka oplata za prowadzenie konta jest tam juz dzis :-)

    Fakt, ze latwa do obejscia, i tego chyba tez nie zmieniaja.

    J.

  • 39. Data: 2017-06-19 17:34:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-19 o 13:02, jakdorobic.com pisze:
    Promocje bankowe trzeba potraktować nieco luźniej, jako hobby, które
    pozwala trochę dorobić. Każdy indywidualnie musi sobie powiedzieć, czy
    włożony czas jest adekwatny do uzyskanych wisienek :)

    Takie bezczelnie nierówne traktowanie na oczach wnikliwych komisarzy UE
    traktować luźniej?
    Odważny jesteś :-)

  • 40. Data: 2017-06-19 23:44:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5947d2d6$0$5146$6...@n...neostrada.pl

    > Wysoka oplata za prowadzenie konta jest tam juz dzis :-)

    Zgoda -- nie dają ani wisienek, ani orzeszków -- od dawna...
    Chyba że wisienki SNowicjuszkom...

    > Fakt, ze latwa do obejscia, i tego chyba tez nie zmieniaja.

    Jak to obejść? -- 5% od płatności kredytówkami?...
    Nawet już Oszczędne w Mille są słabe...
    (jeśli nie liczyć Noworodków Profitowych...)
    Jedynie lokaty Mobilne (zwłaszcza z RR) są jeszcze dobre...