  • 1. Data: 2017-06-13 17:26:38
    Temat: Przelewy walutowe TMobile <-> Kantor Alior; koszty
    Od: szsz <s...@a...pl>

    czy ktos testowal?
    jest to platne czy traktowane jako w ramach jednego banku i bezplatne?

    m.

  • 2. Data: 2017-06-13 18:18:40
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 17:26, szsz pisze:
    > czy ktos testowal?
    > jest to platne czy traktowane jako w ramach jednego banku i bezplatne?

    Ja przelewałem tylko Euro w obie strony bezpłatnie (ostatnio rok temu).
    Niedawno było tu podobne pytanie i ktoś chyba podał większą listę walut,
    które przelewał bezpłatnie.
    P.G.

  • 3. Data: 2017-06-13 21:20:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmmm, nie wiem jak w różowym T, ale w kantorze nie ma w TOiP specjalnych względów dla
    przelewów walutowych w obrębie aliora - takie względy są tylko dla przelewów
    złotówkowych (o ile dobrze rozumiem pojęcie "przelew krajowy").
    Zaś dla walut - bezpłatnie (powiedzny że, bo SHA i BEN to niekoniecznie bezpłatne
    będą) jest tylko do wysokości licznika.

  • 4. Data: 2017-06-14 10:54:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    złotówkowych (o ile dobrze rozumiem pojęcie "przelew krajowy").
    > Zaś dla walut - bezpłatnie (powiedzny że, bo SHA i BEN to niekoniecznie bezpłatne

    Kilka razy kupowałem w AK Euro i przelewałem do t-mobile nie zwracając
    uwagi na licznik.

    Kilka miesięcy temu potrzebowałem przelać gdzie indziej -
    zainteresowałem się licznikiem - się okazało, że w liczniku mam duży
    zapas - mogłem przelać Euro z t-Mobile do AK (za darmo) i dalej z AK też
    za darmo.
    Z tego wynika, że przelewy do t-mobile nie zmniejszały licznika.
    A dlaczego i czy w zgodzie z TPiO to nie wiem - może błąd systemu.

    Zajrzałem do AK aby sprawdzić jak mam zdefiniowane przelewy do t-mobile
    - mam je zdefiniowane jako walutowe.
    Sprawdziłem to bo przelewy w Euro z t-mobile na inne konta w t-mobile i
    do AK mam zdefiniowane jako krajowe. Definiowałem je kilka lat temu -
    już nie pamiętam, ale jak próbowałem je zdefiniować jako krajowe to mi
    nie wychodziło, dopiero brat mi powiedział, że jak coś zrobię w
    odwrotnej kolejności to mi wyjdzie jako krajowy.

    Teraz chciałem sprawdzić, czy to t-mobile -> AK nadal zadziała, ale jak
    wybieram jeden z tych przelewów to mi przypisuje rachunek źródłowy z
    PLN, a powinien w Euro. Albo coś zmnienili, albo przyczyną jest to, że
    na Euro mam stan 0.
    P.G.

  • 5. Data: 2017-06-14 21:13:50
    Od: szsz <s...@a...pl>

    W dniu 2017-06-13 o 16:26, szsz pisze:
    > czy ktos testowal?
    > jest to platne czy traktowane jako w ramach jednego banku i bezplatne?
    >
    > m.

    moze odpowiem sam sobie :-)

    mam juz konta w TM i KA
    wykonalem przelewy USD i PLN w obie strony (z biciem serca :-))
    na razie prowizji nie pobralo - kasa byla natychmiast na drugim koncie
    w KA licznik darmowych przelewow walutowych ani drgnął

    wyglada na to ze jest darmowo :-)

    m.

  • 6. Data: 2017-06-15 21:40:54
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2017-06-14 o 21:13, szsz pisze:

    > wykonalem przelewy USD i PLN w obie strony (z biciem serca :-))

    Trzeba było nie ryzykować zawału i przelać najpierw małą kwotę...

    --
    Bolek

  • 7. Data: 2017-06-16 15:14:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Jun 2017 21:40:54 +0200, Bolek napisał(a):

    > Trzeba było nie ryzykować zawału i przelać najpierw małą kwotę...

    A prowizja czesto stala, a nie procentowa..

    J.

  • 8. Data: 2017-06-16 15:35:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 15:14, J.F. pisze:

    > A prowizja czesto stala, a nie procentowa..

    Wydaje mi się, że omawiany jest konkretny przypadek: T-Mobile UB i Alior
    Kantor. Czyli nie ma co dywagować o _jakichś_ prowizjach, które _często_
    są stałe. Wystarczy spojrzeć w tabelę opłat i prowizji.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/