  • 1. Data: 2017-06-12 21:04:58
    Temat: CitiSimplicity i mall.pl
    Od: szsz <s...@a...pl>

    czy ktos korzystal z ten promocji i udalo mu sie cos kupic na mall.pl?

    ja dostalem bon/kod jakis miesiac temu, teraqz chcialem go zrealizowac
    ale okazalo sie ze na mall.pl nie ma juz towaru ktory chcialem kupic...

    przymierzalismy sie do pralki bosch, miesiac temu bylo ich w ofercie
    kilkanascie modeli, teraz jest jeden i to "ostatnia sztuka".....

    na opineo coraz wiecej negatywow...

    m.

  • 2. Data: 2017-06-12 21:36:20
    Temat: Re: CitiSimplicity i mall.pl
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Coś kłopoty mają - ja jestem ciekawy, co mi jutro przyjdzie w paczce, i tak ładnych
    parę dni spóźnionej, bo towar też z oferty zniknął. Co prawda to tylko proszek do
    zmywarki, z transportem niecałe 60zł, ale już się zastanawiałem, czy nie przyjdzie
    pierwszy raz przećwiczyć chargeback.
    Nauczka, żeby nie być pazernym - w carrefour drożej, ale bez nerwów.
    A może to ta promocja simpliciti ich tak wykończyła? ;>
    Nota bene - w necie płacić zawsze KK.

  • 3. Data: 2017-06-12 23:30:44
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 12:36:20 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    > czy nie przyjdzie pierwszy raz przećwiczyć chargeback.
    > Nauczka, żeby nie być pazernym - w carrefour drożej, ale bez nerwów.

    Ale pewnie tylko cytrynowy? ;)

    My też proszek, też z mall.pl, ale kiedyś wzięłam z odbiorem osobistym w
    Warszawie i powiedzieli że zawsze mają na składzie i że można wpadać bez
    zamawiania. I faktycznie, potem jeszcze kilka razy tak kupiliśmy.
    Szukałam ostatnio adresu tego punktu i nie znalazłam, zniknął. Zwijają
    się?

    > A może to ta promocja simpliciti ich tak wykończyła? ;>
    > Nota bene - w necie płacić zawsze KK.

    Debetówką też można, były kupowane bilety miesiąc przez upadkiem OLT i
    procedura chargeback zadziałała.

    --
    Imka

  • 4. Data: 2017-06-13 11:54:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 23:30:49 UTC+2 użytkownik Imka napisał:

    > Ale pewnie tylko cytrynowy? ;)

    Dokładnie, możliwe, że udało nam się kupić ostatnie 2 sztuki (albo jeszcze po nas
    ktoś szybciutko resztę wykupił). Także kto wie, może przyślą "klasyczny", a może
    cegłę?

> [...]
    > zamawiania. I faktycznie, potem jeszcze kilka razy tak kupiliśmy.
    > Szukałam ostatnio adresu tego punktu i nie znalazłam, zniknął. Zwijają

    Też tak do tej pory kupowaliśmy, tym bardziej, że mieszkamy przecznicę od tego
    punktu. A teraz niespodzianka - chciałem sprawdzić w necie godziny otwarcia, żeby iść
    kupić - a tu zonk, punkt odbioru tylko we Wrocławiu. Poszedłem na spacer - punkt
    zamknięty od 25 marca, przez szybę widać resztki wystroju, ochroniarz mówi, że
    bankrutują - dziś się przekonamy, czy trzeba było mu uwierzyć ;>

    > Debetówką też można, były kupowane bilety miesiąc przez upadkiem OLT i
    > procedura chargeback zadziałała.

    To akurat specyfika PL (i może innych byłych demoludów też), że są debetówki visa i
    mc - a nawet WYŁĄCZNIE visa i mc - i mają te sama prawa co KK. W normalnych krajach
    debetówki są w lokalnych systemach (ew. któryś z duopolu grzecznie prosi, by dołączyć
    jego funkcjonalność do płatności zagranicznych - choć czasem, jak we Francji, gdzie
    carte bleue zamieniło się na visa, potrafią zagrać ostro) i mają mniejsze możliwości
    - ale ich obsługa jest o wiele tańsza dla akceptantów. Teraz w PL oczywiście cena dla
    akceptantów mocno spadła, ale jest to wciąż o wiele więcej niż te 0,2% IF - i w sumie
    dobrze, bo koszty np. chargebacku ponosi aquirer, a nie wystawca.

  • 5. Data: 2017-06-14 12:21:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Towar doszedł prawidłowy, także minus tylko za tygodniowe opóźnienie (zostało nam
    proszku na jedno zmywanie ;)

  • 6. Data: 2017-06-14 16:01:39
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 21:04:06 UTC+2 użytkownik szsz napisał:
> [...]
    >
    > przymierzalismy sie do pralki bosch, miesiac temu bylo ich w ofercie
    > kilkanascie modeli, teraz jest jeden i to "ostatnia sztuka".....

    Na początku czerwca dodałem do zestawienia kilka KK z krótkim (bądź dłuższym) opisem,
    wybrane KK też w promocji, jeśli chcesz, to zajrzyj:
    http://bankomaniacy.pl/karty-kredytowe/
    Wg mnie (bazując na własnym doświadczeniu) w Mille powinno być łatwiej niż w Citi,
    ale nie wykluczone, że ktoś ma inne doświadczenia w tej mierze.
    --
    http://bankomaniacy.pl