  • 41. Data: 2010-06-24 11:51:59
    Temat: Re: 0brona okolic 2300
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    Ja niezmiennie podtrzymuje swoje: czerwiec sierpień target w okolicach
    pomarańczowego trójkąta

    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7787&mode=vi
    ew
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7788
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7932

    Jak na razie mamy coraz gorsze dane makroekonomiczne z USA, słaby koniec
    pierwszego półrocza i,póki co, brak pretekstu do jeszcze jednej (ostatniej
    przed silniejszymi i dłuższymi spadkami) fali wzrostów.

  • 42. Data: 2010-06-25 12:18:18
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pierwszego półrocza i,póki co, brak pretekstu do jeszcze jednej (ostatniej
    > przed silniejszymi i dłuższymi spadkami) fali wzrostów.

    Czekam na opisaną także negację, bez tego nie ma co kombinować i szukac
    uzasadnień w przyszłych nieznanych wydarzeniach.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2010-06-29 17:16:07
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Wsparcie na 2300 padło. Prawdopodobieństwo powrotu silnych wzrostów w
    perspektywie 1-2 miesiący mocno zmalało.
    Coraz bardziej realna wydaje się prognoza S.Dębowskiego - spadek WIG20 do
    1800-1900 pkt. do jesieni.
    Ale i tak o wszystkim zadecydują giełdy światowe.