  • 11. Data: 2020-07-29 20:35:15
    Temat: Re: zjebana weryfikacja
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-07-29 20:27, PiteR pisze:
    > Coś jak z bankomatami które wymagały enter po pin
    > widziałem taki w 2001r
    >
    > trzy razy dobry pin ale czlowiek z kraju gdzie nie ma entera nie wpadł
    > na to żeby dac enter po pinie. Teraz w Anglii np bankomat nie wymaga
    > entera.

    W Polsce bankomat wymaga klepnięcia w ENTER po podaniu numeru PIN.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2020-07-29 20:37:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    PiteR <e...@f...pl> writes:

    > in <news:87lfj2nsza.fsf@alfa.kjonca>

    NIc nie rozumiem. Moze daj linka?
    KJ

  • 13. Data: 2020-07-29 20:39:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:87h7tqnprd.fsf@alfa.kjonca>
    user Kamil Jońca pisze tak:

    > Po prostu dla mnie oba rozwiązania są jakoś tam dopuszczalne, i
    > dlatego jestem zaciekawiony tak emocjonalną ("zjebana") reakcją
    > OP.

    no troche mnie poniosło ale do szału mnie doprowadza
    wmuszanie do wszystkiego komórki. Nie wiem czy tak jest nadal ale
    utrata komórki za granicą powoduje że nic nie załatwię w PKO BP.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 14. Data: 2020-07-29 20:41:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f21c163$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    user Krystek pisze tak:

    > W Polsce bankomat wymaga klepnięcia w ENTER po podaniu numeru PIN.

    w okolicach 2001r nie wymagał entera pekao sa

  • 15. Data: 2020-07-29 20:43:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:87d04enp69.fsf@alfa.kjonca>
    user Kamil Jońca pisze tak:

    > NIc nie rozumiem. Moze daj linka?

    nic to, nie dam linka, szybko odblokowali
    i to naszego podwórka nie dotyczy.

  • 16. Data: 2020-07-29 23:54:59
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-29 o 16:38, PiteR pisze:
    > in <news:almarsoft.2855538905799407674@news.neostrada.p
    l>

    > Nie wycinaj co dla ciebie wygodne panie łapiący za słówka
    >
    > Uważajcie bo na niektórych stronach niepodanie hasła to próba
    > zalogowania nieudana i licznik prób -1

    Trzeba przelecieć CCleanerem i od nowa stronę otworzyć.

    --
    animka

  • 17. Data: 2020-08-06 13:50:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>