  • 1. Data: 2020-07-22 21:13:16
    Temat: Spłata kk citi z mbanku - przelew przyszły nie jest możliwy?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Nie posiadam konta w mbanku więc tylko z opowiadań (bezpośrednich).
    Użytkownik konta w mbanku chce spłacić kk w citi przelewem przyszłym i
    nie może. Może tylko w dniu zlecenia, nie może ustawić na przyszłość.
    Kiedyś mógł, teraz nie.

    Podobno korespondował z mbankiem w tej sprawie i potwierdzili że
    zmienił się ich regulamin i teraz tak jest dla przelewów na spłatę
    kredytu że można spłacać tylko w dniu bieżącym. Potwierdzacie? Co ich
    interesuje i skąd wiedzą do czego służy rachunek na który przelewam w
    obcym banku? A może po tytule przelewu utrudniają życie?

    Powiedziałem że skoro tak chcą to niech użytkownik spłaca wcześniej to
    mbank będzie miał mniej środków już wcześniej :) Ale czy to naprawdę
    tak działa?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2020-07-22 21:26:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    WAM <n...@n...nopl.pl> writes:

> [...]
    > Użytkownik konta w mbanku chce spłacić kk w citi przelewem przyszłym i
    > nie może. Może tylko w dniu zlecenia, nie może ustawić na przyszłość.

    Jakieś brednie. Spłata KK citi z mbanku to jest zwykły przelew.
    przed chwilą zleciłem przelew na przyszły wtorek z tytułem "spłata karty
    *xxxx" jak równiez "spłata karty kredytowej "*xxxx". I grzecznie sobie
    wiszą jako oczekujące.

> [...]
    > interesuje i skąd wiedzą do czego służy rachunek na który przelewam w
    > obcym banku? A może po tytule przelewu utrudniają życie?
    Coś namieszał.

    > Powiedziałem że skoro tak chcą to niech użytkownik spłaca wcześniej to
    > mbank będzie miał mniej środków już wcześniej :) Ale czy to naprawdę
    > tak działa?

    Nie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2020-07-22 23:07:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 22 Jul 2020 21:26:09 +0200, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Jakieś brednie. Spłata KK citi z mbanku to jest zwykły przelew.
    Też tak sądziłem.

    >Coś namieszał.
    Dziękuję, muszę zatem sprawdzić osobiście :)

    WAM

  • 4. Data: 2020-07-23 12:08:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]

    >interesuje i skąd wiedzą do czego służy rachunek na który przelewam w
    >obcym banku? A może po tytule przelewu utrudniają życie?

    Jakies bajki .. chyba, bo nie splacam kredytu, to nie wiem.

    Moze sie zle wyslowil, i infolinia myslala, ze chodzi o kredyt w
    mbanku ?

    Natomiast ... w takim getinie, z apki telefonicznej nie mozna zrobic
    przelewu na kwote wyzsza niz stan konta, nawet jesli wpiszemy date
    przyszłą.

    >Powiedziałem że skoro tak chcą to niech użytkownik spłaca wcześniej
    >mbank będzie miał mniej środków już wcześniej :)

    Jest to rozwiazanie ... o ile ma pieniadze na koncie.

    >Ale czy to naprawdę tak działa?

    Prawie na pewno nie, bo skad by mial mbank wiedziec, ze to splata KK ?
    Po tytule przelewu ?

    Zreszta co tu gdybac - wlasnie zlecilem przelew do splaty w Citi,
    zadnych problemow.
    I nawet tytul "splata kredytu" przeszedl.

    Tylko jakis kiep robil mbankowi strone, bo zobaczylem "wysłaliśmy twoj
    przelew".
    Jak wyslalismy, skoro dopiero ma byc ...

    J.

  • 5. Data: 2020-07-23 13:53:41
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 22.07.2020 o 21:13, WAM pisze:
> [...]
    > Użytkownik konta w mbanku chce spłacić kk w citi przelewem przyszłym i
    > nie może. Może tylko w dniu zlecenia, nie może ustawić na przyszłość.

    bzdrura, skąd mbank wie, że podany rachunek do przelewu dotyczy kredytu?
    takiego przelewu nie można było zrobić w ramach citi

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 6. Data: 2020-07-25 03:37:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5f19619d$0$545$6...@n...neostrada.pl

    > Moze sie zle wyslowil, i infolinia myslala, ze chodzi o kredyt w mbanku ?

    Może myślano, że chadza o automagię podobną do opłacania
    rachunków za elektryczność czy gaz... (polecenie zapłaty,
    czy jakoś tak...)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2020-07-29 20:53:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 23 Jul 2020 12:08:26 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jakies bajki .. chyba, bo nie splacam kredytu, to nie wiem.
    >
    >Moze sie zle wyslowil, i infolinia myslala, ze chodzi o kredyt w
    >mbanku ?
    Pojechałem, zobaczyłem, przy mnie zrobił i wiadomo... syndrom zuritu -
    zadziałało bez problemu. Ale pokazał mi czat w ST i faktycznie w marcu
    był taki problem i infolinia potwierdzała że nie da się :D

    >Tylko jakis kiep robil mbankowi strone, bo zobaczylem "wysłaliśmy twoj
    >przelew".
    >Jak wyslalismy, skoro dopiero ma byc ...
    Tez mnie to zaskoczyło że ma być za 3 tygodnie a oni już wysłali.

    WAM