  • 1. Data: 2022-08-02 06:26:34
    Temat: wakacje kredytowe - po zawieszeniu kolejna rata wyższa - dlaczego?
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    Po wniosku o zawieszenie rat kredytu hipotecznego w sierpniu i wrześniu
    bank faktycznie nie pobrał (póki co) raty sierpniowej, ale rata
    październikowa wzrosła prawie o sto procent. Dlaczego bank tak policzył?
    Miało nie być opłat i wzrostów za wakacje...

    --
    notveryoldman

  • 2. Data: 2022-08-02 09:01:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 02.08.2022 o 06:26, notveryoldman pisze:
> [...]
    > październikowa wzrosła prawie o sto procent. Dlaczego bank tak policzył?
    > Miało nie być opłat i wzrostów za wakacje...

    sprawdzić czy nie ksiądz (czyli przeliczenie po zmianie WIBOR może?)

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-08-02 10:05:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 2 sierpnia 2022 o 09:01:52 UTC+2 Pete napisał(a):

    > sprawdzić czy nie ksiądz (czyli przeliczenie po zmianie WIBOR może?)

    Albo czy nie citek, oni sobie z ingerencją w harmonogram spłat automatycznie nie
    radzą (test co prawda dla gotówkowej i dla nadpłaty, ale to żadna różnica).

    Ale przed wszystkim sprawdzić, co z ratą listopadową i kolejnymi - i porównać część
    kapitałową i odsetkową poprzedniej i obecnej październikowej.

    Ew. nie dorobili i we wrześniu październikowa skoczy o kolejne 100%.

  • 4. Data: 2022-08-02 11:15:29
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    > październikowa wzrosła prawie o sto procent. Dlaczego bank tak policzył?
    > Miało nie być opłat i wzrostów za wakacje...

    a kiedy masz aktualizację wibor?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 5. Data: 2022-08-02 13:12:32
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2022-08-02 o 11:15, Robert_DF pisze:

    > a kiedy masz aktualizację wibor?

    to nie wibor; rata listopadowa i grudniowa są wykazane w wysokości przed
    zawieszeniem; tylko rata październikowa jest o wiele wyższa. Uzupełniam:
    to PKO BP.

    --
    notveryoldman

  • 6. Data: 2022-08-02 14:36:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 2 Aug 2022 13:12:32 +0200, notveryoldman
    <n...@g...pl> wrote:
> [...]
    > przed
    > zawieszeniem; tylko rata październikowa jest o wiele wyższa.

    U mnie w PKO BP nie zmieniła się wysokość rat w październiku po
    zawieszeniu sierpnia i września.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2022-08-02 19:04:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 2 sierpnia 2022 o 13:12:34 UTC+2 notveryoldman napisał(a):

    > to nie wibor; rata listopadowa i grudniowa są wykazane w wysokości przed
    > zawieszeniem; tylko rata październikowa jest o wiele wyższa. Uzupełniam:
    > to PKO BP.

    No to reklamacja.
    Nie czekać, bo dziennie pewnie 5 tysięcy wpływa.

  • 8. Data: 2022-08-03 14:24:06
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    > No to reklamacja.
    > Nie czekać, bo dziennie pewnie 5 tysięcy wpływa.

    Reklamacja przyniosła efekt: październikowa rata wróciła do normy.

    --
    notveryoldman

  • 9. Data: 2022-08-03 17:55:01
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 03.08.2022 o 14:24, notveryoldman pisze:

    > Reklamacja przyniosła efekt: październikowa rata wróciła do normy.

    było jakieś wyjaśnienie?

  • 10. Data: 2022-08-03 19:11:23
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2022-08-03 o 17:55, Robert_DF pisze:

    > było jakieś wyjaśnienie?

    Pojawiło się nawet w sieci: "PKO BP: - U niewielkiej grupy klientów
    zidentyfikowaliśmy utrudnienia w prezentacji raty po okresie
    skorzystania z wakacji kredytowych. Prezentacja przyszłych rat w
    serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO jest na bieżąco
    korygowana i nie wpływa na prawidłową obsługę umowy. Aktualny
    harmonogram klient otrzyma po zakończeniu wakacji kredytowych."

    Niezłe wyjaśnienie: utrudnienia w prezentacji raty :-)

    --
    notveryoldman