  • 1. Data: 2022-07-28 01:06:20
    Temat: BOŚ cd...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    We środę (27 lipca) byłem w banku...

    =================

    https://www.bosbank.pl/__data/assets/pdf_file/0020/5
    186/TOIP.pdf

    Wg Waszej tabeli prowadzenie tego konta jest bezpłatne.

    Podczas zawierania umowy zadałem wyraźne pytanie dotyczące opłaty
    za czerwiec -- powiedziano mi, że za pierwszy miesiąc opłata nie
    zostanie pobrana także wówczas, gdy nie będzie wpływu na konto.

    W związku z powyższym domagam się zwrócenia niesłusznie pobranej opłaty.

    -=-

    Zawarłem z Wami umowę o prowadzenie konta tylko w celu ulokowania
    pieniędzy, czego nie mogłem uczynić przez długi czas z Waszej winy:
    - nie zostałem poinformowany o terminie (24 godzinach)
    przydatności otrzymanego SMS
    - odblokowanie dostępu zajęło Wam wiele dni
    - rozpatrywanie mojej reklamacji zajęło Wam kilka tygodni

    W związku z powyższym domagam się natychmiastowego i bezpłatnego
    rozwiązania umowy oraz zwrócenia mi pobranej opłaty za prowadzenie
    niepotrzebnego konta.

    -=-

    Złożenie reklamacji w oddziale jest niemożliwe -- także osoba pełniąca
    obowiązki dyrektora oddziału (Anna Boguszewska) nie zdołała ode mnie
    przyjąć reklamacji, zasłaniając się bezradnością.

    LC

    =================

    Moje konto (o czym dowiedziałem się w banku) to:
    EKOKONTO BEZ KOSZTÓW

    Wg TOiP BOŚ prowadzone jest bezwarunkowo za zero miesięcznie.

    We środę (27 lipca) w banku potwierdzono, że otrzymany w banku,
    podczas zawierania umowy SMS stracił przydatność po 24 godzinach.

    Podczas zawierania umowy nie zostałem poinformowany o czasie przydatności
    tego SMS. Pierwszą próbę zalogowania podjąłem dopiero w sobotę, choć umowę
    zawierałem w piątek -- do poniedziałku eliksiry nie funkcjonowały, więc
    pośpiechu nie było...

    Próby odblokowania dostępu zajęły wiele dni, choć nie zwlekałem...
    (zostało to opisane na tej grupie) Po odblokowaniu nie było już
    możliwości założenia lokaty...

    Kolejna (po ~miesiącu) próba odblokowania dostępu zajęła
    zdecydowanie mniej niż jedną godzinę.
    =================

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'

    Postscriptum: Być może dziś już nie ma rusztowania blokującego mój garaż...
    Remont trwał od 20 czerwca do 27 lipca -- 11 dni czerwca oraz
    27 dni lipca, czyli 38 dni... Sporo zaoszczędziłem na paliwie... ;) We wtorek
    i we środę przewędrowałem ze swym telefonem łącznie (17856+21199)kroków...
    Jeden krok to ponoć 0.7 metra... Przed pandemią jeden taki dzień zaowocowałby
    przeziębieniem (przeziębienie to wirusowa choroba) lokującym mnie w łóżku na
    kilka dni bądź i przeziębieniem, i jakąś bakteryjną chorobą, co złożyłoby
    mnie w niemocy ;) na zdecydowanie więcej niż kilka dni... Tak przechorowałem
    ~pół 2018 roku...

    W pralce kupionej jesienią 2010 roku skończyły się szczotki... Wg przedstawiciela
    producenta miała posłużyć mi ~siedem lat, dlatego trudno mi zdecydować się na
    wymianę tychże szczotek...

    Odblokowanie samochodu jest więc mile widziane... ;)

  • 2. Data: 2022-08-22 01:11:50
    Temat: Re: BOŚ cd...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 lip 2022 o 01:06, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    03 sierpnia BOŚ zwrócił 6 pln...

    =================
    Warszawa, 2022-08-03

    Biuro Jakości i Relacji z Klientami
    BJR/zrk/4281/009/2022/EL

    Odpowiedź na reklamacje numer 89064/07/2022.

    Szanowny Panie,

    skorygowaliśmy opłatę za prowadzenie rachunku pobraną w lipcu 2022 r. -
    6,00 zł. Nie przychylamy się do Pana wniosku o zwolnienie z opłaty za
    prowadzenie rachunku w kolejnych miesiącach i bezpłatne zamknięcie
    rachunku przed upływem 90 dni od otwarcia.
    Jeśli w kolejnych miesiącach na konto nie wpłynie 1.000,00 zł pobierzemy
    opłatę za jego prowadzenie.
    Jeżeli Pana życzeniem jest zamknięcie rachunku ROR prosimy o złożenie
    pisemnego wypowiedzenia [1].
    Z wyrazami szacunku
    Monika Dobiasz
    Menedżer Zespołu ds. Jakości
    i Relacji z Klientami

    Podstawa prawna:
    [1] Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków oszczędnościowych i
    oszczędnościowo-rozliczeniowych dla osób fizycznych - par 97.

    Promuj ekologię razem z nami - segreguj odpady.

    Jeśli nie zgadza się Pan z naszą odpowiedzią, może Pan:
    1) zwrócić się w trybie skargowym do Rzecznika Finansowego,
    2) wnieść powództwo do sądu powszechnego, właściwego zgodnie z
    postanowieniami ustawy z 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania
    cywilnego oraz zawartej z bankiem umowy.

    Wyrażamy zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego
    rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotami uprawnionymi właściwymi
    dla banku są:
    1) Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl),
    2) Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego (www.knf.gov.pl),
    3) Arbiter Bankowy przy Związku Banków Polskich (www.zbp.pl).

    Właściwym dla banku organem nadzoru jest Komisja Nadzoru Finansowego,
    Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.
    Właściwym dla banku organem nadzoru w sprawach ochrony konsumentów jest
    Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    03.08.2022 14:51
    =================

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.s
> [...]

    > i przeziębieniem, i jakąś bakteryjną chorobą, co
    > złożyłoby mnie w niemocy ;) na zdecydowanie więcej niż kilka dni...

    02 sierpnia telefoniczny licznik odnotował 17572 kroków...
    Ww. dni to 26 i 27 lipca.

    Te trzy dni dały w efekcie znaczące osłabienie mojej kondycji, ale
    nie zanotowałem ani gorączki, ani wyłączenia ;) mnie z eksploatacji
    na wiele dni... Natomiast efekt nakłonił mnie do kolejnego przyjęcia
    [paranarkotyku?] Broncho Vaxom...

    20 sierpnia 14476, 15 i 16 sierpnia -- 10023 i 10094...

    > W pralce kupionej jesienią 2010 roku skończyły się szczotki...
    > Wg przedstawiciela producenta miała posłużyć mi ~siedem lat,
    > dlatego trudno mi zdecydować się na wymianę tychże szczotek...

    Szczotki (wraz ze szczotkotrzymakami kupiłem za 9.81 pln w Państwie
    Środka [być może złotego środka?] i zamontowałem -- jest chyba OK...

    Dwa prania za mną na nowych szczotkach...

    Tanie mleko teraz kosztuje 2.79 pln za litr, ale trudno je kupić; nieco
    droższe kosztuje 2.89 pln za litr... Ciekawe, czy tanie mleko w Polsce
    będzie po 5 pln?... Niezbyt to ciekawe pytanie; ciekawszym jest -- kiedy
    będzie po 5 pln tanie mleko w Polsce?...

    USD jest najdroższy [sercom wielu Polaków?] od niepamiętnych czasów...
    https://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=3y&t=l&a=ln&b=1&r=chf
    pln+eurpln+gbppln
    https://www.bankier.pl/waluty/kursy-walut/nbp/USD