  • 11. Data: 2023-03-16 15:42:08
    Temat: Re: skoro jest tak źle
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:64131aa5$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Żal Ci dupę ściska że Kaczyńskiemu ciągle się jakoś udaje
    > przeczłapać przez kryzys?

    Nie jestem zachłanny.

    żal mi że waluty się osłabiają. Mogłyby choć stać w miejscu
    to bym nie tracił gdybym chciał/potrzebował sprzedać.

    Ale sprzedam trochę funtów i kupię franki.

    Wtedy frank upadnie po aferach z kredit suis ;)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 12. Data: 2023-03-17 13:00:42
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 mar 2023 o 15:18, J.F pisze:

    > Moim kosztem :-(

    Moim tym bardziej!

    Tym charakteryzuje się komunizm -- Lenin też ciągle się jakoś
    przeczłapywał przez kryzys kosztem mas, sam żrąc do woli
    i opowiadając o miłości do robotniczo-chłopskiej klasy...

    Hitler! -- ten dopiero przeczłapywał przez kryzys, głosząc
    narodowy socjalizm, czyli troskę o robotniczą (chłopską może
    też) klasę i podnosząc dzietność za sprawą Lebensborn...

    https://ciekawostkihistoryczne.pl/2018/10/15/lebensb
    orn-nazistowski-program-hodowli-nadludzi/

    - Sprawa dzieci jest sprawą narodu! - grzmiał podczas jednego
    z przemówień Heinrich Himmler. Na członków SS nałożył nawet
    ,,rozkaz płodności", zobowiązujący ich do posiadania licznego
    potomstwa (przynajmniej czwórki). Niemieckie kobiety zachęcano
    do rodzenia, zresztą aborcja z jakichkolwiek przyczyn była
    prawnie zakazana. Wszystko na nic - noworodków wciąż było
    za mało. Zwłaszcza tych ,,czystych rasowo"

    Cytat dotyczy sytuacji sprzed niemal 100 lat, ale pasuje też do
    dzisiejszych czasów...

    -=-

    Można długo i namiętnie wychwalać zasługi PiS -- raczej nie
    można znaleźć pokrycia rzeczywistością (faktami) tych zasług...

    -=-

    Przed IIWW polskie wojsko było potężne -- padło w kilka dni...
    Trochę jak z rosyjska armią -- która nie radzi sobie na Ukrainie...

    -=-

    Jakaś prawda istnieje -- tysiące razy powtarzane kłamstwa
    niekoniecznie stają się prawdą...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 13. Data: 2023-03-17 13:14:11
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 mar 2023 o 15:42, PiteR pisze:

    > Nie jestem zachłanny.
    Ja NIGDY nie byłem zachłanny -- doprowadziłem do tego, że
    odmówiono mi prawa do: zarabiania, jedzenia, oddychania,
    założenia rodziny...

    Ludzie niekoniecznie są zachłanni -- trochę jak z motocyklistą
    wjeżdżającym niemal pod jadącą z przeciwnej strony ciężarówkę:
    - jeśli na widok pędzącego w jego stronę TIRa będzie potulnie
    zjeżdżał do swej prawej krawędzi jezdni -- spadnie dmuchnięty...
    - jeśli wejdzie na kolizyjny kurs -- kierowca ciężarówki nieco
    zjedzie, zwolni, zastanowi się a podmuch mijanej ciężarówki
    zrzuci motocyklistę nie na miękkie (niebezpieczne) pobocze,
    lecz w pobliże prawej części jego pasa ruchu...

    Daj kurze grzędę -- wyżej siędę!

    Jeśli rowerzysta potulnie przycupnie przy prawej krawędzi
    pasa -- zaryzykuje swym życiem; jeśli zajmie cały swój pas
    ruchu -- będzie miał dużo miejsca na manewrowanie i (przede
    wszystkim!) nie zachęci kierowców samochodów do spychania
    go na krawężnik czy pobocze...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 14. Data: 2023-03-17 13:16:08
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 mar 2023 o 14:38, _Master_ pisze:

    > Nawet wojna jak na razie gówno zepsuła.

    Wojnę toczy Ukraina -- nie Polska; w Polsce inflacja jest
    najwyższa od dekad i niebezpiecznie rosła jeszcze przed pandemią...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 15. Data: 2023-03-17 14:17:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 mar 2023 o 13:16, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Wojnę toczy Ukraina -- nie Polska; w Polsce inflacja jest
    > najwyższa od dekad i niebezpiecznie rosła jeszcze przed pandemią...

    Polska finansowo i moralnie pomaga ;) Ukrainie:

    https://wiesci24.pl/2019/03/29/marszalek-sejmu-pedof
    ilem-byly-posel-sprawa-jest-rozwojowa

    Z doniesienia wynika, iż J. wszedł w posiadanie nagrania wideo,
    na którym marszałek Kuchciński obcuje płciowo z nieletnią
    prostytutką pochodzenia ukraińskiego - napisał były poseł
    Andrzej Rozenek

    Ale Rozenek (może trochę jak ja? -- choć z innej niż ja przyczyny?) to
    zły ogólnie człowiek, czy może cziełowiek, bo mam niejasne skojarzenia
    czerpania metod zwalczania opozycji w Polsce -- wprost z Moskwy...

    -=-

    - wszystko, co obciąża PiS -- trzeba wyrzucić do śmietnika!
    - wszystko, co schlebia PiS -- trzeba eksponować... nawet to trzeba
    eksponować, co jest nieprawdziwe, ale schlebiające rządzącej partii...

    Nie czyn jest zły albo dobry, ale człowiek jest zły albo dobry...
    Nie dlatego kogoś nazwiemy złym człowiekiem, że czyni źle...
    I nie dlatego kogoś nazwiemy dobrym człowiekiem, że czyni dobrze...

    -=-

    IMO za kilkadziesiąt lat, gdy opadnie wojenny pył i ucichnie zgiełk,
    Ukraińcy upomną się o zapłatę Polakom ,,pomagającym'' Ukraińcom...
    Zacznie nowa era -- nowych relacji, coby ;) nie napisać, że stosunków...

    -=-

    [myślę, że Rozenek przesadza... na pewno poseł dbał o demografię
    i miłość... źli ludzie każdy dobry czyn nazwą złym... tak już jest...]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 16. Data: 2023-03-18 15:28:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo dziadem byłeś, jesteś i pewnie pozostaniesz skoro narzekasz ;-).
    Najbogatsi na "kryzysie" się bardzo wzbogacili.
    Wszyscy znani mi w promieniu kilku kilometrów Ukraińcy i Białorusini również (reguła
    to panowie porsche, panie audi, oczywiście
    suvy - ciekawe, czy jakiegoś ojczystej armii wysłali ;)).
    Co do ich moralności, nie mają oporów przed parkowaniem pod zakazem i na kopertach
    dla rodzin z dziećmi czy inwalidów absolutnie
    żadnych.

    -----

  • 17. Data: 2023-03-18 22:02:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 18 marca 2023 o 15:28:06 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > Co do ich moralności, nie mają oporów przed parkowaniem pod zakazem i na kopertach
    dla rodzin z dziećmi czy inwalidów absolutnie

    To jest jakiś nowy znak "koperta dla rodzin z dziećmi"?
    Ostatnio było o osiedlu gdzie wszystkie miejsca parkingowe są dla niepełnosprawnych.
    Nie, nie dlatego, że jest też boisko do ampfutbolu czy basketu na wózkach.
    Swoją drogą osiedla koło węzła autostrad - "filtry antysmogowe w standardzie" - więc
    parking 2m od okien niewiele pogorszy.

  • 18. Data: 2023-03-18 23:38:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6415ca73$0$19600$65785112@news.neostrada.pl>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Co do ich moralności, nie mają oporów przed parkowaniem pod
    > zakazem i na kopertach dla rodzin z dziećmi czy inwalidów
    > absolutnie żadnych.

    Unia ich nauczy sawr wiwru ale nie natychmiast.
    Muszą minąć lata.

    Na szybko może dostaną kopa w drzwi albo lampas kluczem.

  • 19. Data: 2023-03-21 07:37:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na parkingach sklepowych jest.

    -----

  • 20. Data: 2023-03-22 10:25:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 21 marca 2023 o 07:37:33 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Na parkingach sklepowych jest.

    Jak mają organizachę ruchu to za niewłaściwe oznakowanie mogą dostać mandat.
    Na prywatnym wolno smarować co się chce - choć może nie, chyba nie wolno znaków, stąd
    "wyroby znakopodobne", czyli kształt znaku narysowany na białym kwadracie (przypomina
    się "Biały kwadrat na białym tle" Kandinskiego ;) - ale dochodzenie tego wyłącznie ba
    drodze cywilnej.
    Na terenie z organizacją tylko znaki.