  • 21. Data: 2023-03-24 09:08:43
    Temat: Re: skoro jest tak źle
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podziwiam, że ukraińcy i białorusini w swoich suwach z silikonowanymi żonami i
    córkami (w tamtej kulturze w ogóle inny model
    występuje??) to doktorowie polskiego prawa.
    Wiesz, jak do Ciebie przyjdę w gości i poprosisz o zdjęcie butów choćby naklejką na
    drzwiach to nie będę się zachowywał jak Bandera.

    -----
    > Na prywatnym wolno smarować co się chce - choć może nie, chyba nie wolno znaków,
    stąd "wyroby znakopodobne", czyli kształt znaku
    > narysowany na białym kwadracie (przypomina się "Biały kwadrat na białym tle"
    Kandinskiego ;) - ale dochodzenie tego wyłącznie ba

  • 22. Data: 2023-03-24 09:50:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 24 marca 2023 o 09:09:27 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Podziwiam, że ukraińcy i białorusini w swoich suwach z silikonowanymi żonami i
    córkami (w tamtej kulturze w ogóle inny model
    > występuje??) to doktorowie polskiego prawa.

    Znajomość znaków to wymaganie na prawo jazdy, a nie na doktorat z prawa. Swoją drogą
    znaki w różnych krajach się jednak różnią więc tak naprawdę powinien być jakiś
    dodatkowy egzamin do prowadzenia samochodu w innym kraju.

    Co do silikonu - potrzebę silikonowej żony może jeszcze jestem w stanie zrozumieć,
    choć na szczęście nie muszę się wysilać, bo odpowiedni los na loterii życia wygrałem
    - ale córka?
    Niech jej zięć funduje, chyba że to posag?
    A może tam jest jak u jeleni - jeden byk pokrywa wszystkie łanie w stadzie?

    > Wiesz, jak do Ciebie przyjdę w gości i poprosisz o zdjęcie butów choćby naklejką na
    drzwiach to nie będę się zachowywał jak Bandera.

    Przykład żeś sobie znalazł...
    Zdejmowanie butów w gościach, czy też wymuszanie tego, to największe wieśniarstwo i
    pozostałość chłopstwa w Polsce.
    No ale cóż "i ja z chłopa, i ty z chłopa sami swoi Polska szopa".
    Buty to integralny, a nawet jeden z najważniejszych elementów stroju. Nawet ruscy
    sobie z tym poradzili, wymyślając kalosze noszone NA butach. I książęta je nosili.

    Ogólnie to ci twoi białorusini i ukraińcy w suwach to żadni białorusini czy ukraińcy
    tylko zapewne najzwyczajniejsze ruskie.
    Chcesz kupić ukraiński paszport? Drugi dla bąbelka.
    Potem idziesz do pięciu banków i z każdego masz 500+ - razem 2500+.

  • 23. Data: 2023-04-25 11:26:51
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2023 o 14:33, _Master_ pisze:

    > Bo ta cała ekonomia jest o wiele bardziej skomplikowana niż się tym
    > wszystkim ekspertom wydaje.
    > Jeśli w ogóle są jakieś zasady? ;-)
    >
    > Żal Ci dupę ściska że Kaczyńskiemu ciągle się jakoś udaje przeczłapać
    > przez kryzys?
    Może ty w dowód czci dla wielkiego kaczego demiurga
    zaczniesz go cmokać w dupę. Tylko nie zapomnij o kopercie (pewnie nie
    wiesz o co chodzi), dwóch wieżach, aferach i żłobie dla swoich.
    Oczywiście dodaj że Tusk to Niemiec. Jednak głupich nie sieją.

  • 24. Data: 2023-04-25 14:37:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-25 o 11:26, TM pisze:
    > Może ty w dowód czci

    Pogódź się z rzeczywistością.

    Nie głosuję na kaczora bo wiem co robi

  • 25. Data: 2023-09-16 05:45:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:64131bca$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > O właśnie.
    >
    > I nie chodzi tylko o złotówkę tylko ogólnie o polską gospodarkę.
    >
    > Nawet wojna jak na razie gówno zepsuła.

    a jednak PISiory dały radę ;)

    --
    Piotrek