  • 1. Data: 2008-12-17 20:41:33
    Temat: przelew na nieistniejace konto
    Od: "Mareczek" <b...@j...pl>

    jakis czas temu gosc ktoremu co jakis czas wysylam przelew zmienil bank a
    poprzednie konto zlikwidowal.
    wczoraj przez pomylke wyslalem pieniadze na to "stare" konto.
    mbank (moj bank) przyjal przelew bo w sumie numer rachunku byl poprawny ale
    odbiorca ich nie dostal bo on zlozyl wypowiedzenie blisko pol roku temu i ma
    potwierdzenie zamkniecia konta.
    co w takiej sytuacji mam robic? czekac jeszcze?
    kasa sama wroci na moje konto skoro tamtego juz fizycznie nie ma?
    skladac reklamacje ale w ktorym banku moim mbanku czy dawnym odbiorcy (PKO
    SA)?

  • 2. Data: 2008-12-17 20:43:29
    Temat: Re: przelew na nieistniejace konto
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mareczek" <b...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kasa sama wroci na moje konto skoro tamtego juz fizycznie nie ma?
    > skladac reklamacje ale w ktorym banku moim mbanku czy dawnym odbiorcy (PKO

    A ile już czekasz, bo 3-4 dni robocze może potrwać taki zwrot swobodnie.

    marekz

  • 3. Data: 2008-12-17 21:04:44
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    mbanku czy dawnym odbiorcy (PKO

    > A ile już czekasz, bo 3-4 dni robocze może potrwać taki zwrot swobodnie.

    A jak nie wrócą to znaczy ze konto nie jest zamknięte

    --
    Darek

  • 4. Data: 2008-12-17 21:53:18
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gibo5s$sje$1@news.onet.pl, *Mareczek* wrote:
> [...]
    > kasa sama wroci na moje konto skoro tamtego juz fizycznie nie ma?
    > skladac reklamacje ale w ktorym banku moim mbanku czy dawnym odbiorcy

    Niedawno kolezanka mi zrobila przelew z Inteligo na nieistniejace konto w
    Pekao SA.
    Wrocily pieniadze po kilku dniach z adnotacja ze konto zamkniete.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2008-12-18 00:13:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 22:53:18 +0100, darnok napisał(a):

    > Niedawno kolezanka mi zrobila przelew z Inteligo na nieistniejace konto
    > w Pekao SA.
    > Wrocily pieniadze po kilku dniach z adnotacja ze konto zamkniete.

    Potwierdzam. Ostatnio kolega zrobił przelew z Mille do BZWBK też na
    nieistniejące konto. Kasa wróciła chyba po 3 dniach roboczych na jego
    konto.

    Xenocide