  • 1. Data: 2008-12-17 19:59:34
    Temat: Visa - mozecie rejestrowac transkacje?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Mozecie rejestrowac transakcje na stronie Visy?
    http://www.visapromotions.net/pl
    U mnie wczoraj i dzisiaj strona nie otwiera sie wcale.
    Moze to wina dostawy internetu (P4/Playmobile)
    albo cos w Visie. Inne strony dzialaja (w tym:
    www.visa.pl)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-12-19 13:30:38
    Temat: Re: Visa - mozecie rejestrowac transkacje?

    Marcin <u...@u...eu> napisał(a):

> [...]
    > Moze to wina dostawy internetu (P4/Playmobile)
    > albo cos w Visie. Inne strony dzialaja (w tym:

    ja moge rejestrowac transakcje, i wczoraj rejestrowalem i przedwczoraj tez.
    bez problemow poszlo. sprobuj przez gg, tak tez mozna rejestrowac transakcje.

  • 3. Data: 2008-12-19 13:31:46