  • 1. Data: 2008-12-17 16:42:48
    Temat: Kto pomoze przelac , krotki problem .
    Od: "Joanna" <a...@g...com>

    Witam .
    Mam przeslac pieniadze do banku JP Morgan w Frankfurcie na podany Account
    Number : 6231400604 .
    Pracownica banku nie chce przyjac zlecenia bo uwaza , ze ten numer jest za
    krotki .
    Mam jeszcze SWIFT tego banku : CHASDEFX .
    Czy ten SWIFT trzeba jakos polaczyc z numerem konta ? Bardzo prosze o pomoc
    .

    Pozdrawiam
    Joanna

  • 2. Data: 2008-12-17 17:08:16
    Temat: Re: Kto pomoze przelac , krotki problem .
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mam jeszcze SWIFT tego banku : CHASDEFX .
    > Czy ten SWIFT trzeba jakos polaczyc z numerem konta ? Bardzo prosze o

    Trochę za krótki. IBAN dla banków w Niemczech ma taką postać DEkk BBBB BBBB
    CCCC CCCC CC
    Twoj numer możę wyglądać mniej więcej tak
    DE kk 5011 0800 6231 4006 04
    kk pozostaje do wyliczenia co też sie da zrobić , ale na Twoim miejscu
    poprosiłbym jednak odbiorcę o numer IBAN jego rachunku

    pozdrawiam
    as

  • 3. Data: 2008-12-17 17:12:23
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Joanna pisze:
> [...]
    > Mam jeszcze SWIFT tego banku : CHASDEFX .
    > Czy ten SWIFT trzeba jakos polaczyc z numerem konta ? Bardzo prosze o pomoc

    pierwszy link w googlu dla hasła iban veryfication
    sprawdzasz numer DE6231400604 i dostajesz wynik:

    The length of IBAN is wrong. The IBAN of Germany needs to be 22
    characters long.

    Ludzie czasem podają numer konta bez numeru rozliczeniowego banku.
    Dowiedz się poprawny numer konta u kontrahenta ew. w banku docelowym.

  • 4. Data: 2008-12-17 17:18:04
    Od: "Joanna" <a...@g...com>

    Użytkownik "Adam S." > napisał w wiadomości

    > ale na Twoim miejscu poprosiłbym jednak odbiorcę o numer IBAN jego
    > rachunku

    Dziekuje za odpowiedz .
    Dokladnie dostalam taki wydruk :

    Bank: JP Morgan AG, Frankfurt
    Bank Address: Junghofstrasse 14, Frankfurt, Germany
    Bank SWIFT Code: CHASDEFX
    Bank Account Name: JPMORGAN CHASE BANK, N.A. LONDON (SWIFT: CHASGB2L)
    Account Number: 6231400604

    Pracownica banku spoldzielczego robi dziwne miny .
    Czy na podstawie tego mozna przelac pieniadze , czy koniecznie musze zdobyc
    numer IBAN ?

    Pozdrawiam
    Joanna

  • 5. Data: 2008-12-17 17:19:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    Joanna pisze:
> [...]
    > Mam jeszcze SWIFT tego banku : CHASDEFX .
    > Czy ten SWIFT trzeba jakos polaczyc z numerem konta ? Bardzo prosze o pomoc

    Skoro to UE, to wyciągnąć od właściciela konta numer IBAN. I puścić
    przelew SEPA na ten numer.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2008-12-17 17:34:40
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Joanna" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pracownica banku spoldzielczego robi dziwne miny .
    > Czy na podstawie tego mozna przelac pieniadze , czy koniecznie musze

    Można przelać ale będzie drożej i prawdopodobnie z problemami.

    A poczekaj kilka dni, może te ścierwojady (JP Morgan) zbankrutują. Jak na
    innych rynkach też zagrali na krótko, jak w PL, to mogą mieć problem.

    Czy to jakiś Niemiec wysyłał ten nr rachunku? Oni się nigdy nie nauczą
    podawać IBANu jak ludzie.

    marekz

  • 7. Data: 2008-12-17 17:34:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    Joanna pisze:
    > Pracownica banku spoldzielczego robi dziwne miny .
    > Czy na podstawie tego mozna przelac pieniadze , czy koniecznie musze zdobyc
    > numer IBAN ?

    Hmm, czyżby Oanda?
    Wystarczyło wklepać ten numer w gógla i masz wynik.
    http://www2.oanda.com/cgi-bin/msgboard/ultimatebb.cg
    i?ubb=get_topic;f=7;t=000646

    --
    Pete

  • 8. Data: 2008-12-17 17:43:52
    Od: "bradley. st" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Joanna <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Bank SWIFT Code: CHASDEFX
    > Bank Account Name: JPMORGAN CHASE BANK, N.A. LONDON (SWIFT: CHASGB2L)

    To mi wyglada bardziej na instrukcje "For Further Credit" dla banku JP Morgan
    AG, Frankfurt zeby przekazal dalej do JPMORGAN CHASE BANK, N.A. LONDON na
    numer 6231400604. A nie instrukcje DO JP Morgan AG, Frankfurt - stad te dwa
    SWIFT #s

    Ale nie wiem na pewno jak to dziala w Europie. Moze wypowie sie ktos kto robi
    w transferach zagranicznych.

  • 9. Data: 2008-12-17 17:46:59
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Joanna" <a...@g...com> wrote in message

> [...]
    >
    > Pracownica banku spoldzielczego robi dziwne miny .
    > Czy na podstawie tego mozna przelac pieniadze , czy koniecznie musze

    Nie da się.

    - Musisz mieć IBAN; albo
    - Jeżeli bankiem pośredniczącym (correspondent bank) jest JP Morgan Chase w
    UK (na co wskazuje powyższy wydruk), musisz mieć sort code i numer konta
    tego banku pośredniczącego (najlepiej IBAN), a nie tylko SWIFT; zresztą po
    co używać banku pośredniczącego w UK, skoro z Polski można wysłać
    bezpośrednio do Niemiec.

    k.

  • 10. Data: 2008-12-17 17:47:21
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pracownica banku spoldzielczego robi dziwne miny .
    > Czy na podstawie tego mozna przelac pieniadze , czy koniecznie musze

    Jeżeli nie bedziesz w stanie wyciągnąć IBAN i zaryzykujesz kasę to ponizszy
    numer generalnie spełnia warunki wyliczania itp, natomiast nie dam gwarancji
    że kasa dojdzie tam gdzie powinna.
    DE66 5011 0800 6231 4006 04 .
    Ktoś juz napisał Ci o przelewie SEPA, to dobry pomysł (bo przelew jest tani)
    ale podejrzewam że ze spółdzielczego raczej nie przejdzie

    pozdrawiam
    as