  • 1. Data: 2008-12-17 20:20:00
    Temat: reinstalka systemu i certyfikat polbanku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    podalem info do banku by odwolali certyfikat
    teraz robie go na nowo i zonk

    "Digital ID cannot be Issued
    The information provided with your request does not meet our
    authentication requirements. If you continue to get this error, contact the
    administrator.

    Status Code: A001"

  • 2. Data: 2008-12-18 07:53:21
    Temat: Re: reinstalka systemu i certyfikat polbanku
    Od: k...@o...pl

    On 17 Gru, 21:20, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > podalem info do banku by odwolali certyfikat
    > teraz robie go na nowo i zonk
    >
    >       "Digital ID cannot be Issued
    Wygląda na to, że go nie odwołali (jeszcze)?

    Ale sam możesz odwołać jeśli pamiętasz hasło.
    Prawdę mówiąc to trochę pachnie łatwym sposobem na złamanie każdego
    konta "wystarczy" podać trzy hasła i można zrobić wszystko.

    Wchodzisz w odwoływanie certyfikatu i podajesz swoje imie nazwisko
    (albo w odwrotnej kolejności) oraz hasło odwołujące certyfikat które
    podałaś przy zakładaniu certyfikatu. Między imieniem i nazwiskiem
    odpowiednia(ustawiona przez system przy zakładaniu certyfikatu?) ilość
    spacji(zazwyczaj 5)

  • 3. Data: 2008-12-18 11:52:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Wygląda na to, że go nie odwołali (jeszcze)?

    A byłeś w banku po nowe hasło w kopercie?

    --
    animka

  • 4. Data: 2008-12-18 12:21:47
    Od: k...@o...pl

    On 18 Gru, 12:52, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > A byłeś w banku po nowe hasło w kopercie?

    Może nie trzeba ja odwoływałem certyfikat i zakładałem nowy kilka razy
    poslugujac sie jedynie haslem odwolujacym certfikat oraz haslem
    pobierajacym nowy certyfikat.

  • 5. Data: 2008-12-18 13:11:17
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    k...@o...pl pisze:

    > Może nie trzeba ja odwoływałem certyfikat i zakładałem nowy kilka razy
    > poslugujac sie jedynie haslem odwolujacym certfikat oraz haslem
    > pobierajacym nowy certyfikat.

    Polbank pozwala na posiadanie jednocześnie 3 certyfikatów, tak żebyś
    mógł korzystać z systemu na różnych komputerach. Tak mówili w banku.
    Nie jestem tylko pewien, ile certyfikatów możesz wygenerować pojedynczym
    hasłem z koperty.

  • 6. Data: 2008-12-18 13:45:18
    Od: k...@o...pl

    On 18 Gru, 14:11, ruf10 <r...@n...pl> wrote:

> [...]
    > mógł korzystać z systemu na różnych komputerach. Tak mówili w banku.
    > Nie jestem tylko pewien, ile certyfikatów możesz wygenerować pojedynczym
    przy trzeciej próbie się nie udało, trzeba było odwołać inny.

  • 7. Data: 2008-12-18 15:58:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A byłeś w banku po nowe hasło w kopercie?

    wygląda na to że zapomniałem jak się to robi ;-p
    wpisywałem dwa razy hasło swoje, nowe

    potem się wczytalem że chodzi o hasło2, a to zgubiłem
    zatem polbank idzie w odstawkę bo po kopertę musialbym jechać 60km
    chwila ulgi od tego polbankowego koszmaru

  • 8. Data: 2008-12-19 01:42:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    zlotowinfo napisał/a:

    > potem się wczytalem że chodzi o hasło2, a to zgubiłem
    > zatem polbank idzie w odstawkę bo po kopertę musialbym jechać 60km
    > chwila ulgi od tego polbankowego koszmaru

    Mogą Ci przysłać pocztą.

    --
    animka

  • 9. Data: 2008-12-19 06:34:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    zlotowinfo napisał/a:

    >Mogą Ci przysłać pocztą.

    a myślisz że nie pytałem? oni większość spraw tylko w siedzibie

  • 10. Data: 2008-12-19 08:56:04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 19 Dec 2008 07:34:03 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > a myślisz że nie pytałem? oni większość spraw tylko w siedzibie

    Adres korespondecyjny podobno da się przez sieć zmienić :). Właśnie
    spróbowałem i zobaczę co z tego wyjdzie ;).

    --
    Kojer