  • 1. Data: 2008-12-17 14:34:52
    Temat: Alior Bank: Nie uruchomiliśmy jeszcze żadnego kredytu hipoteczn.
    Od: "ES" <e...@N...gazeta.pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/
    pieniadze/1,29577,6074902,Alior_Bank__Nie_uruchomili
    smy_jeszcze_zadnego_kredytu.html

    http://tinyurl.com/6xb473

    Alior ma obecnie 30,2 tys. klientów indywidualnych, dziennie przybywa średnio
    1,5 tys. nowych, a około 1/3 wszystkich klientów stanowią klienci, którzy
    zostali pozyskani w drodze konkursu zorganizowanego przez bank.

    Środki zgromadzone na depozytach wynoszą 450 mln zł, z czego 380 mln zł jest
    ulokowane na lokatach terminowych. Natomiast kredyty wynoszą 100 mln zł. Są
    to głównie kredyty udzielane małym i średnim przedsiębiorstwom oraz kredyty
    gotówkowe.

    "Nie uruchomiliśmy jeszcze żadnego kredytu hipotecznego" - poinformował
    dyrektor generalny Krzysztof Czuba, aczkolwiek dodał, że bank posiada takie
    kredyty w swojej ofercie.

  • 2. Data: 2008-12-17 14:53:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "ES" <e...@N...gazeta.pl> writes:

    > Alior ma obecnie 30,2 tys. klientów indywidualnych,

    > Środki zgromadzone na depozytach wynoszą 450 mln zł,

    Ale nie sa to chyba (w wiekszosci) depozyty tych klientów
    indywidualnych?

    MJ

  • 3. Data: 2008-12-17 15:51:33
    Od: rafal <r...@n...none>

    Michal Jankowski pisze:

    > Ale nie sa to chyba (w wiekszosci) depozyty tych klientów
    > indywidualnych?

    Średnio po 15 tyś na głowę, wszyscy na antybelkę się rzucili.

  • 4. Data: 2008-12-17 15:53:45
    Od: sorden <s...@w...pl>

    ES wrote:

    > Środki zgromadzone na depozytach wynoszą 450 mln zł, z czego 380 mln zł
    > jest ulokowane na lokatach terminowych. Natomiast kredyty wynoszą 100 mln
    > zł.

    Czyli poki co dokladaja do interesu. To kiedy im sie koncza rezerwy ? ;D

    --
    in

  • 5. Data: 2008-12-17 15:57:04
    Od: BK <b...@g...com>

    On 17 Gru, 16:53, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > Czyli poki co dokladaja do interesu. To kiedy im sie koncza rezerwy ? ;D
    >
    > --
    > in

    To chyba nikt nie przypuszczal, ze bank bedzie zarabial po debiucie.
    Taka inwestycja to 3-5 lat wychodzi na +, starajac sie o licencje
    trzeba miec rezerwy na taki okres.

  • 6. Data: 2008-12-17 16:30:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To chyba nikt nie przypuszczal, ze bank bedzie zarabial po debiucie.
    > Taka inwestycja to 3-5 lat wychodzi na +, starajac sie o licencje
    > trzeba miec rezerwy na taki okres.

    czytałem, że zanim jeszcze otworzyli placówki to już mieli 100 mln
    depozytów od tych klientów, ktorzy mogli skorzystać z oferty banku przed
    startem operacyjnym

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-12-17 18:53:51

    On 17 Gru, 17:30, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > czytałem, że zanim jeszcze otworzyli placówki to już mieli 100 mln
    > depozytów od tych klientów, ktorzy mogli skorzystać z oferty banku przed
> [...]

    A ja pamiętam, że w tygodniu, w któym otworzyli oficjalnie oddziały,
    nazbierali 260 mln. Czyli po miesiącu udało im się zgromadzić
    dodatkowo 120 mln.