  • 1. Data: 2010-02-25 08:22:11
    Temat: platne smsy w Alior?!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    moj ror w Alior jest zasadniczo nieuzywany (saldo 0 zł), korzystam tylko
    z kk, jednak dzisiaj zauważyłem, że z 0 zł zrobiło się - 0,30 zł;
    pobrano mi oplate za jakieś powiadomienia sms! niczego takiego nie
    mialem i nie aktywowalem, wiec dlaczego?

    spojrzcie na swoje konta, moze rowniez pobierają opłaty za coś czego nie
    macie lub nie zamawialiscie ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-02-25 08:40:42
    Temat: Re: platne smsy w Alior?!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > mialem i nie aktywowalem, wiec dlaczego?
    >
    > spojrzcie na swoje konta, moze rowniez pobierają opłaty za coś czego nie

    temat się już wyjaśnił, jeżeli macie ustawione powiadomienia sms dot.
    nieprawidlowego logowania to za każdy placi się 30gr, powiadomienia na
    email lub skrzynke bankowa się nie placi

    ponoc usluga ta byla aktywna od początku jednak z powodu problemow
    technicznych oplaty nie byly pobierane

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-02-25 08:41:32
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    RobertS wrote:

> [...]
    > mialem i nie aktywowalem, wiec dlaczego?
    >
    > spojrzcie na swoje konta, moze rowniez pobierają opłaty za coś czego nie

    sprawdzilem w ustawieniach powiadomien i nic samoczynnie sie na tryb sms
    nie przestawilo. zerknij u siebie w panel, moze po jakiejs aktualizacji
    pojawil sie defaultowy sms?

  • 4. Data: 2010-02-25 16:16:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 09:40:42 +0100, RobertS napisał(a):

    > ponoc usluga ta byla aktywna od początku jednak z powodu problemow
    > technicznych oplaty nie byly pobierane

    Usługa jest dostępna ale z tego co pamiętam trzeba ją sobie samemu
    skonfigurować.

    Xenocide