  • 1. Data: 2010-02-25 02:17:47
    Temat: Płatności allegro jako sposób na zwolnienie z opłat za debetówkę
    Od: z...@o...pl

    PA są gratis. Więc tak sobie myślę. Założyc konto na allegro
    wystawić przedmiot za 1zł wysyłka 1499zł razem 1500zł, kupić
    z drugiego konta zapłacić PA przy użyciu debetówki.

    Jakie są wady powyższego rozwiązania?

  • 2. Data: 2010-02-25 02:32:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z...@o...pl wrote:
    > PA są gratis. Więc tak sobie myślę. Założyc konto na allegro
    > wystawić przedmiot za 1zł wysyłka 1499zł razem 1500zł, kupić
    > z drugiego konta zapłacić PA przy użyciu debetówki.
    >
    > Jakie są wady powyższego rozwiązania?

    zamknij konto bo jeszcze nie dorosles.

  • 3. Data: 2010-02-25 08:18:58
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    Blokada konta allegro
    Takie są Wady
    Arek

  • 4. Data: 2010-02-25 08:24:02
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Lut, 03:17, z...@o...pl wrote:

    > Jakie są wady powyższego rozwiązania?

    Lepiej zmienić debetówkę na taką za którą nie trzeba płacić..

  • 5. Data: 2010-02-25 13:08:20
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 25 Lut, 03:17, z...@o...pl wrote:
    > PA są gratis. Więc tak sobie myślę. Założyc konto na allegro
    > wystawić przedmiot za 1zł wysyłka 1499zł razem 1500zł, kupić
    > z drugiego konta zapłacić PA przy użyciu debetówki.
    >
    > Jakie są wady powyższego rozwiązania?

    Polacy to jednak naród kombinatorów.

  • 6. Data: 2010-02-25 13:13:56
    Od: z...@o...pl

    > Polacy to jednak naród kombinatorów.

    jeśli okupant ukradł nasze banki a teraz wyłudza pieniądze
    i przymusza nas do niekorzystnego zarządzania wlasnym mieniem
    to chyba normalne że się bronimy, nieptrawdaż?

  • 7. Data: 2010-02-25 13:18:29
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 14:13:56 +0100,
    z...@o...pl napisał(a):

    > jeśli okupant ukradł nasze banki a teraz wyłudza pieniądze
    > i przymusza nas do niekorzystnego zarządzania wlasnym mieniem
    > to chyba normalne że się bronimy, nieptrawdaż?

    Znaczy właściciel Allegro jest tym okupantem? Bo to jego okradasz (skoro
    już doszliśmy do tego poziomu) robiąc taki przekręt. Bo chyba nie sądzisz,
    że Allegro za to nie płaci.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2010-02-25 13:38:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lut, 03:17, z...@o...pl wrote:
    > PA są gratis. Więc tak sobie myślę. Założyc konto na allegro
    > wystawić przedmiot za 1zł wysyłka 1499zł razem 1500zł, kupić
    > z drugiego konta zapłacić PA przy użyciu debetówki.
    >
    > Jakie są wady powyższego rozwiązania?

    Wizyta US ?

  • 9. Data: 2010-02-25 14:14:02
    Od: z...@o...pl

    > Znaczy właściciel Allegro jest tym okupantem?

    nie, to nie znaczy że allegro jest okupantem.

    Polacy są narodem kombinatorów dlatego że od zawsze
    są pod uciskiem i pod niesprawiedliwym prawem.
    Polak żeby przetrwać musi kombinować bo jak nie to zginie
    A jak już kombinuje to przekracza różne granice.
    gdybyśmy nie byli aż tak wykorzystywani, nie wykształciłaby
    się w nas taka skłonność do kombinowania. Tylko tyle i aż tyle.

  • 10. Data: 2010-02-25 14:18:21
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 25 Lut, 15:14, z...@o...pl wrote:

> [...]
    > gdybyśmy nie byli aż tak wykorzystywani, nie wykształciłaby
    > się w nas taka skłonność do kombinowania. Tylko tyle i aż tyle.

    To mi przypomina moralność Kalego. Może prościej będzie zrezygnować z
    debetówki? Nikt Cię wtedy nie będzie "okradać".