  • 1. Data: 2010-02-25 08:35:56
    Temat: [prasowka] Rewolucyjny wyrok WSA - stratę z funduszy inwestycyjnych można uwzględnić w PIT-38
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    http://gielda.onet.pl/rewolucyjny-wyrok-wsa--strate-
    z-funduszy-
    inwestycy,18731,3182597,1,analizy-detal

    (...)
    Orzeczenie jest jeszcze nieprawomocne, ale ponieważ jest korzystne dla
    podatników, to najprawdopodobniej zostanie zaskarżone do NSA przez Ministra
    Finansów.

  • 2. Data: 2010-02-25 15:46:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 25 Feb 2010 09:35:56 +0100, w <hm5csq$bdp$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(-a):

> [...]
    > podatników, to najprawdopodobniej zostanie zaskarżone do NSA przez Ministra

    No no, najbardziej mnie ciekawi co zrobi minister :).

  • 3. Data: 2010-02-25 16:01:02
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 25 Lut, 16:46, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    -z-funduszy-

    > No no, najbardziej mnie ciekawi co zrobi minister :).

    Jak to co? Będzie "rżnął głupa", jak dotąd i fiskus wciąż będzie
    twierdził, że wyroki są wydawane w sprawach jednostkowych.
    http://www.rp.pl/artykul/428468.html
    http://www.rp.pl/artykul/287862.html
    http://www.rp.pl/artykul/220182.html

    Chyba...