  • 1. Data: 2010-02-25 00:13:48
    Temat: [citi] limity - jeszcze raz
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Witam,
    zastanawiam się nad zrezygnowaniem z DC z różnych powodów, ale żeby to
    zrobić potrzebowałbym zwiększyć limit na kk Citi o jakieś 100%.
    Macie jakieś sugestie co do polityki negocjacycjnej?
    Czy jest tu ktoś, kto ma limit na kk citi powyżej 40k?
    Pozdrawiam,
    Filip

  • 2. Data: 2010-02-25 06:46:16
    Temat: Re: [citi] limity - jeszcze raz
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 16:13:48 -0800, filip lach napisał(a):

> [...]
    > jakieś sugestie co do polityki negocjacycjnej? Czy jest tu ktoś, kto ma
    > limit na kk citi powyżej 40k? Pozdrawiam,

    To chyba tylko na jakiejś platynie. Poza tym samo podnoszenie limitów dla
    zwykłych kart kończy się "proszę dostarczyć zaświadczenie o dochodach",
    po czym limit i tak się nie zwiększa, mimo wysłania świstka. No ale jak
    mija kolejna rocznica wydania karty, to limit często automagicznie sam
    się podnosi, także jak to jest, to nie wiem czy ktoś w samym banku wie ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-02-25 07:03:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "filip lach" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Macie jakieś sugestie co do polityki negocjacycjnej?
    > Czy jest tu ktoś, kto ma limit na kk citi powyżej 40k?

    A masz konto w Citi? Jak masz to z obserwacji wiem, ze latwiej osiagnac
    pozadany limit. Oczywiscie konto nie moze byc martwe.

    MK

  • 4. Data: 2010-02-25 09:16:11
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-25 07:46, xbartx wrote:
    > To chyba tylko na jakiejś platynie. Poza tym samo podnoszenie limitów dla
    > zwykłych kart kończy się "proszę dostarczyć zaświadczenie o dochodach",
    > po czym limit i tak się nie zwiększa, mimo wysłania świstka. No ale jak

    Hmm nie zgadzam sie z powyzszym.
    Chcialem zeby Citi mi podwyzszylo limit o 100% - pierwszy limit wydany
    na podstawie oswiadczenia o dochodach.
    Powiedzieli prosze doniesc zaswiadczenie. Donioslem, przy okazji uparli
    sie na zmiane karty na Golda, na warunkach Silvera, a limit po chyba 10
    dniach zostal zwiekszony.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2010-02-25 16:20:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 10:16:11 +0100, darnok napisał(a):

    > Donioslem, przy okazji uparli sie na zmiane karty na
    > Golda, na warunkach Silvera, a limit po chyba 10 dniach zostal
    > zwiekszony.

    A to się nie dziwię, że tak chętnie zwiększyli ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-02-25 18:43:54
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-25 17:20, xbartx wrote:

    > A to się nie dziwię, że tak chętnie zwiększyli ;)

    Hmm... a jaki to dla nich interes?
    Mam niby placic za Golda tyle co za Silvera, a w praktyce to jeszcze nic
    nie zaplacilem (zwolnienie). Nie korzystam z kredytu, splacam w GP.
    Wiec czemu mieliby chetniej zwiekszac niz komus innemu?

  • 7. Data: 2010-02-25 20:38:25
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > To chyba tylko na jakiejś platynie.

    na goldach do ok 50 kpln standardowo jest (chyba 48 dokladnie), ale jak ktos
    nie chce platyny a chce wiekszy limit to nie ma problemu

  • 8. Data: 2010-02-27 18:13:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

> [...]
    > zrobić potrzebowałbym zwiększyć limit na kk Citi o jakieś 100%.
    > Macie jakieś sugestie co do polityki negocjacycjnej?

    Tak, poszukać innego banku. :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944