  • 21. Data: 2004-08-10 17:47:53
    Temat: Re: [pilne] wspólne konto dla (niezamożnego) małżeństwa
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2004 15:34:06 +0200, "SEBEK" <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Jeśli macie te pensje przelewem to do wszystkiego wystarcza VW bank. W
    >mbanku są strasznie drogie przelewy (w inteligo jeszcze droższe), a w
    >Lukasie trzeba ostro kombinować, żeby nie pobierali dużo miesięcznie za
    >konto.

    Do czego to doszło... 50 groszy to "strasznie drogo". Co w takim razie powiesz o
    opłacie 4,50 czy 5 zł za przelew w oddziale? Przecież to majątek można stracić!

  • 22. Data: 2004-08-10 19:13:35
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > mbanku są strasznie drogie przelewy

    gigantycznie drogie, po 50 az .. groszy

    Wojtek

  • 23. Data: 2004-08-11 06:30:39
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > A ja na przyklad BGŻ nie polecam. Obsluga kiepska ( np gdy juz sie z
    nimi
    > zenalem to jedna pani nie potrafila mi zamknac konta i musiala
    wezwac z 3
    > koleaznki do pomocy ), obsluga telefoniczna niemila, w bankomacie
    czesto
    > brakowalo pieniedzy.

    A po ostatnich zapowiedziach zmian to i ja nie polecam, choć dla mnie
    obsługa zawsze była miła i w bankomacie nigdy nie brakowało pieniędzy.
    Z obsługi telefonicznej jeszcze nie korzystałem, to nie wiem.

    Grzexs