  • 11. Data: 2004-08-10 10:27:13
    Temat: Re: [pilne] wspólne konto dla (niezamożnego) małżeństwa
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    SEBEK wrote:

    > Tylko VW. Wypłaty bezplatne ze wszystkich bankomatów (>=400).
    >
    > Sebek

    ty pracujesz w tym VW czy co?

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 12. Data: 2004-08-10 10:30:17
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "SEBEK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko VW. Wypłaty bezplatne ze wszystkich bankomatów (>=400).

    To po co im konto, jak muszą prawie wszystkie pieniądze od razu wypłacić,
    aby nie było opłaty? :)) (< 400 PLN - 1,50 PLN)

    pzdr

  • 13. Data: 2004-08-10 12:55:46
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    BM z adresu: <s...@T...pl> napisał(a):

    Polecam komplet, którego ja używam:

    1. mBank (eKonto, eMax) - zalety: brak opłat za prowadzenie kont, darmowa VE
    do eKonta, bezprowizyjne wypłaty z bankomatów BZ WBK i Euronetu, Supermarket
    Funduszy Inwestycyjnych z możliwością wykupywania jednostek FI bez
    prowizji - Jak znalazł do lokowania tej kasy z wesela, żeby "kupa rosła" :-)
    2. VW Bank (e-direct i Plus Konto) - zalety: brak opłat za prowadzenie kont,
    darmowa VE do e-direct, bezprowizyjne wypłaty ze wszystkich bankomatów w PL
    przy wypłacie min. 400 PLN, darmowe przelewy do wszystkich banków w PL.
    3. Lukas Bank (e-konto) do bezprowizyjnego wpłacania gotówki w oddziale i
    przelania jej na jedno z powyższych kot.

    Wszystkie konta oczywiście z dostępem przez net. Umiejętne wykorzystanie
    zalet każdego konta = 0 opłat.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 14. Data: 2004-08-10 13:34:06
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

    > Wszystkie konta oczywiście z dostępem przez net. Umiejętne wykorzystanie
    > zalet każdego konta = 0 opłat.

    Jeśli macie te pensje przelewem to do wszystkiego wystarcza VW bank. W
    mbanku są strasznie drogie przelewy (w inteligo jeszcze droższe), a w
    Lukasie trzeba ostro kombinować, żeby nie pobierali dużo miesięcznie za
    konto.

    Seba

  • 15. Data: 2004-08-10 13:41:35
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    SEBEK napisał(a):

> [...]
    > mbanku są strasznie drogie przelewy (w inteligo jeszcze droższe), a w
    > Lukasie trzeba ostro kombinować, żeby nie pobierali dużo miesięcznie za

    Jak masz e-konto w Lukasie bez karty (używane wyłącznie do darmowych
    przelewów) to konto NIC NIE KOSZTUJE.

    Przy takich zarobkach jak pisał autor wątku VW ma bardzo dużą wadę -
    bezpłatne wypłaty tylko powyżej 400zł.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 16. Data: 2004-08-10 13:44:28
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Przy takich zarobkach jak pisał autor wątku VW ma bardzo dużą wadę -
    > bezpłatne wypłaty tylko powyżej 400zł.

    nie no co ty, przeciez to normalne ze jak idziesz do sklepu po chleb,
    mleko itd, to wyplacasz 400zl z bankomatu.

  • 17. Data: 2004-08-10 14:34:54
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

    > nie no co ty, przeciez to normalne ze jak idziesz do sklepu po chleb,
    > mleko itd, to wyplacasz 400zl z bankomatu.
    >
    > --
    > GideoN

    W sklepie się kartą płaci, a nie biega do bankomatu. Kartą VW która JEST ZA
    DARMO możesz płacic w sklepie i NIC TO NIE KOSTUJE!!!!!

    Seba

  • 18. Data: 2004-08-10 14:44:13
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    SEBEK napisał(a):

    > W sklepie się kartą płaci, a nie biega do bankomatu. Kartą VW która JEST ZA
    > DARMO możesz płacic w sklepie i NIC TO NIE KOSTUJE!!!!!

    Kup mi bilet na autobus w kiosku kartą.

  • 19. Data: 2004-08-10 15:01:01
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Ja na przykład bardzo chwalę sobie BGŻ, ale właśnie ich oddział
    > (darmowe wpłaty) i bankomat mam niedaleko. No i mają świetną obsługę
    > przez internet.

    A ja na przyklad BGŻ nie polecam. Obsluga kiepska ( np gdy juz sie z nimi
    zenalem to jedna pani nie potrafila mi zamknac konta i musiala wezwac z 3
    koleaznki do pomocy ), obsluga telefoniczna niemila, w bankomacie czesto
    brakowalo pieniedzy.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 20. Data: 2004-08-10 15:08:30
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Młodzi mają trochę pieniędzy z wesela, chcą mieć wspólnie do nich
    > dostęp oraz chcą, by pieniądze nie traciły na wartości leżąc w
    > skarpecie. W przyszłości pieniądze te chcą wykorzystać jako wkład
    > własny do kredytu mieszkaniowego.
    >
    > To są wymagania, które udało mi się z nimi ustalić.
    >
    > Ze swojej strony dorzuciłbym jeszcze
    > - obsługę przez internet
    > - w miarę dużą liczbę bankomatów
    > - konto może być płatne, jeśli uważacie, że Wasza propozycja warta
    > jest jakiś miesięcznych opłat

    Moze konto w Citi? Jezeli saldo bedzie min 25k ( moze byc na lokacie ) to
    obsluga konta darmowa. Aktualnie lokaty sa calkiem przyzwoicie
    oprocentowane. Do nieadawna byla promocja, ze przez rok darmowa obsluga
    konta, darmowa KK. Dostep przez internet maja ( darmowe przelewy ),
    bankomatow i oddzialow tez pelno. Obsluga mila, kulturalna i wie co robi (
    co w niektorych bankach nie jest takie oczywiste ). Dodatkowo mozna zalozyc
    sobie konto walutowe ( euro, doalry, funty ). Ja jestem w Citi od dosyc
    dawna i polecam ( chociaz kiedys polecalem ich bardziej, bo obecnie
    prezentuja nizszy poziom niz kiedys ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos