  • 1. Data: 2004-08-10 06:46:41
    Temat: Bankomat z EUR
    Od: "pp" <p...@n...net.pl>

    Witam,

    Czy są gdzieś w Polsce (najlepiej we Wrocławiu) bankomaty, z których mogę
    wypłacić EUR? Mam konto w EUR, potrzebuję EUR i nie chcę stracić na
    wymianie.

    Pawel

  • 2. Data: 2004-08-10 06:51:01
    Temat: Re: Bankomat z EUR
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Czy są gdzieś w Polsce (najlepiej we Wrocławiu) bankomaty, z których mogę
    > wypłacić EUR? Mam konto w EUR, potrzebuję EUR i nie chcę stracić na

    a w banku nie możesz sobie z kasy wypłacic?

  • 3. Data: 2004-08-10 06:51:02
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy są gdzieś w Polsce (najlepiej we Wrocławiu) bankomaty, z których mogę
    > wypłacić EUR? Mam konto w EUR, potrzebuję EUR i nie chcę stracić na
    > wymianie.

    Warszawa Okecie - hala odlotów. Ale np mBank potraktował go jako bankomat
    zagraniczny ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-08-10 07:04:30
    Od: "pp" <p...@n...net.pl>

    > a w banku nie możesz sobie z kasy wypłacic?

    Genialnie proste, ale najbliższy oddział jest dosyć daleko - za Odrą :(
    Mam konto w DB ale w Niemczech i do niego Maestro/ec.
    Poza Niemcami w strefie EUR wypłacam bez prowizji.
    Stąd pytanie.

  • 5. Data: 2004-08-10 07:16:57
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > Warszawa Okecie - hala odlotów. Ale np mBank potraktował go jako bankomat
    > zagraniczny ;-)

    Nie poddawaj sie! Ja mialem tak samo i od razu telefon do mBanku. Najpierw
    pani probowala mi sciemniac, ze to nie w PLN i dlatego jest to transakcja
    zagraniczna, ja jej na to, ze mam przed soba TOiP i tam jak byk stoi, ze tylko
    transakcje poza terytorium RP za za 10zl, a wedlug mojej wiedzy Okecie jest
    jeszcze polskie, itp., itd. Pani przelaczala sie dwa razy, przyjela
    reklamacje, a po dwoch dniach mialem zwrot 5zl.

    Moze szkoda bylo czasu, ale odkad banki zrobily sie maksymalnie pazerne i
    probuja wydusic ile sie da (np. poszerzajac widelki przy transakcjach
    miedzynarodowych, podnoszac i wprowadzajac najprzerozniejsze oplaty), to
    postanowilem nie popuscic im ani grosza.

  • 6. Data: 2004-08-10 08:46:00
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > jeszcze polskie, itp., itd. Pani przelaczala sie dwa razy, przyjela
    > reklamacje, a po dwoch dniach mialem zwrot 5zl.

    Heh, on z Wrocławia do granicy ma zdecydowanie bliżej, niż na
    Okęcie... W Goerlitz chyba jakiś bankomat by się znalazł! Choć u
    Niemców to nie wiadomo... Ich system bankowy i sposób akceptowania
    kart to koszmar w porównaniu nawet z tym, co u nas.

    A spróbuj w oddziale DB zamieszać, jest taki we Wrocławiu na Stwosza.

    Grzexs

  • 7. Data: 2004-08-10 14:28:36
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Akurat wyplacalem karta mamy i to nie takie proste zmobilizowac do walki ;-)
    Gdyby to szlo z mojego konta to dawno juz bym to zalatwil ;-)))

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-08-10 14:47:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    JaKi <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Warszawa Okecie - hala odlotów. Ale np mBank potraktował go jako bankomat
    > zagraniczny ;-)

    Znaczy przed odprawą, czy po?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2004-08-10 14:53:09
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy przed odprawą, czy po?

    Przed. Przy wejsciu na hale.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-08-10 16:12:20
    Od: "pp" <p...@n...net.pl>

    > Przed. Przy wejsciu na hale.

    Stoi sobie w kaciku na hali odlotowej.
    A wracajac do mojego pytania - poddalem sie i wykonalem spacer
    bankomat-kantor.
    Do wyboru mialem wycieczke 2*160 km po sciezce zdrowia (A4 W-w Zgorzelec) to
    wybralem prostsze rozwiazanie.
    Gdy wejdziemy do eurolandu (jesli...), to problem zniknie.

    Pozdrawiam i dzieki
    Pawel