  • 1. Data: 2004-08-10 07:15:14
    Temat: Money Order
    Od: "Leonard" <leonard-r(cut-it)@xl.wp.pl>

    Witajcie,

    chcę zrobić zakupy na ebay.com i zastanawiam czy tytułowy "Money Order" to
    typowy przekaz pieniężny jak w Polsce, że listonosz przynosi pieniądze do
    domu czy jest to jednak przelew na konto?

    Jak najtaniej i najprościej zrobić "Money Order" do Stanów?

    Pozdrawiam,

    Leonard

  • 2. Data: 2004-08-10 08:18:51
    Temat: Re: Money Order
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

> [...]
    > przynosi pieniądze do domu czy jest to jednak przelew na konto?
    >
    > Jak najtaniej i najprościej zrobić "Money Order" do Stanów?

    Jezeli nie masz Paypal'a to moze warto wyslac pieniadze przez
    http://www.westernunion.com.pl/ ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 3. Data: 2004-08-10 14:33:15
    Od: "VX" <v...@n...net>

    "Leonard" <leonard-r(cut-it)@xl.wp.pl> wrote in message
> [...]
    do
    > domu czy jest to jednak przelew na konto?
    >
    > Jak najtaniej i najprościej zrobić "Money Order" do Stanów?

    Mony Order to rodzaj czeku potwierdzonego, ktory sie wykupuje np. na poczcie
    w USA.....

  • 4. Data: 2004-08-10 16:24:17
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cf9u44$a07$1@inews.gazeta.pl>, v...@n...net says...

    > "Leonard" <leonard-r(cut-it)@xl.wp.pl> wrote in message

    > do

    > Mony Order to rodzaj czeku potwierdzonego, ktory sie wykupuje np. na poczcie
    > w USA.....

    Money Order mozna tez KUPIC w banku (w Stanach oczywiscie)

    AP

  • 5. Data: 2004-08-10 18:16:00
    Od: "seba74" <s...@w...to@gazeta.pl>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...

    > Money Order mozna tez KUPIC w banku (w Stanach oczywiscie)

    a w PL to niby nie można ?? np. w Pekao SA, BZ WBK, ...

    --
    s.

  • 6. Data: 2004-08-10 18:48:52
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    seba74 wrote:

    > a w PL to niby nie można ?? np. w Pekao SA, BZ WBK, ...

    Ale chyba nie money order?
    Pekao SA oferuje Moneygram a BZWBK Western Union które są pierońsko drogie i
    odbiorca musi iść do agencji.
    Gdyby miały money order to na grupie nie byłoby tylu pytań jak zapłacić na
    eBay.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-08-11 17:55:13
    Od: "seba74" <s...@w...to@gazeta.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale chyba nie money order?

    wyciąg z TOiP Pekao SA :

    4.3 Sprzedaż International Money Order emisji Barclays Bank (IMO)
    0,5 %
    min równowartość GBP 6,- (wg kursu średniego)
    4.4 Sprzedaż poleceń wypłaty za granicę 0,25 - 0,5%
    min zł 20,-
    max zł 250,-

    http://www.pekao.com.pl/tabele1s5.xml?/lang=PL/00137
    3-886200-16472