  • 31. Data: 2022-01-10 12:21:20
    Temat: Re: pewny biznes jak w banku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 04 Jan 2022 11:45:11 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Czy można za obce osoby wpłacać składki?
    > Ubezpieczę pół Warszawy.

    Statystycznie będziesz w plecy.

    > Maciej B. przedstawia się jako przedsiębiorca działający w branży
    > nieruchomości. Zatrudnił sześć osób, które miały być pośrednikami.

    "Przedsiębiorca tak samo postąpił z pozostałymi swoimi pracownikami. Wątpliwość
    budzi również fakt, że były to osoby bezdomne i uzależnione od alkoholu."

    Chyba miał dobry pomysł, a skala sukcesu okazała się całkiem wysoka :)

  • 32. Data: 2022-01-10 13:01:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2022 12:21:20 +0100, r...@k...pl wrote:

    > Statystycznie będziesz w plecy.

    A gdyby tak zatrudnic samych emerytow, ubezpieczyc ich grupowo,
    i jeszcze puscic Covida miedzy nich ? :-)

    J.

  • 33. Data: 2022-01-10 13:12:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Jan 2022 13:01:02 +0100, w
    <u0y09uax06wj.12nc0xp5ckzmh$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A gdyby tak zatrudnic samych emerytow, ubezpieczyc ich grupowo,
    > i jeszcze puscic Covida miedzy nich ? :-)

    Tylko z obniżoną odpornością i szurów.

  • 34. Data: 2022-01-10 20:30:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u0y09uax06wj.12nc0xp5ckzmh$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > i jeszcze puscic Covida miedzy nich ? :-)

    nie masz mieszkania? kisisz się z teściami?
    dziecko w drodze?

    już dziś odwiedź swoją babcię.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 35. Data: 2022-01-10 20:47:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 10 stycznia 2022 o 20:30:05 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:u0y09uax06wj.12nc0xp5ckzmh$.d...@40tude.net>
    > nie masz mieszkania? kisisz się z teściami?
    > dziecko w drodze?
    >
    > już dziś odwiedź swoją babcię.

    Zaraz dzień babci i dzień dziadka.
    A wnuki od dziś znów w szkole, do wyboru omikron, tenis w porcie, i kto wie co tam
    jeszcze - wystarczą odwiedziny, ???, PROFIT!!! (czyt. spadek)
    To już wiem czemu tak nie szczepią...