  • 1. Data: 2022-01-01 19:01:54
    Temat: ocena strony - prośba
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    cześć

    wszystkiego dobrego w Nowym Roku i taką mam prośbę:

    być może na pbb jest wielu informatyków/programistów itp...

    powstała moja pierwsza (profesjonalna?) strona www. (adres w stopce),
    jak ją oceniacie?

    tak patrząc od strony technicznej jak również od strony potencjalnego
    klienta

    co jest dobre, co złe i ew. wymaga poprawy?

    zajmuję się tematem od strony merytorycznej natomiast kwestie techniczne
    to już dla mnie czarna magia...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    robertsierant.pl

  • 2. Data: 2022-01-01 19:54:12
    Temat: Re: ocena strony - prośba
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-01-01 o 19:01, Robert_DF pisze:
> [...]
    > klienta
    >
    > co jest dobre, co złe i ew. wymaga poprawy?

    Jak dla mnie jest poprawnie.
    Są podstawowe informacje na stronie, krótki opis produktów,
    którymi się zajmujesz.
    Technicznie nie ocenię ale jako korzystający z www w poszukiwaniu informacji
    wysoko sobie cenię strony gdzie od pierwszego rzutu okiem widać
    gdzie co znajdę, nie wyskakują jakieś okna zasłaniające treść i
    uciekające spod myszki :-)
    I co dla mnie najważniejsze -
    są pełne dane i do kontaktu jeśli problem wymaga omówienia.

  • 3. Data: 2022-01-01 21:51:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Robert_DF.
    On 01.01.2022 19:01 you wrote:

> [...]
    > zajmuję się tematem od strony merytorycznej natomiast kwestie
    > techniczne to już dla mnie czarna magia...

    Formularz kontaktowy kieruje na 404
    https://robertsierant.pl/kontakt/

    --
    Pete

  • 4. Data: 2022-01-01 22:16:51
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 01.01.2022 o 21:51, Pete pisze:

    > Formularz kontaktowy kieruje na 404
    > https://robertsierant.pl/kontakt/
    >

    > --
    > Pete

    dzięki, kliknąłeś "kontakt"?

    u mnie działa, link jest taki...

    https://robertsierant.pl/formularz-kontaktowy/

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 5. Data: 2022-01-01 22:26:30
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 01.01.2022 o 20:30, Eneuel pisze:

    > Polecam ceny, które potrafi zaoferować Uniqa.
    >
    > od siebie dodam, że Uniqa przydziela fajne budżety zniżkowe dlatego
    można zaproponować bardzo dobre składki klientom ;-)

  • 6. Data: 2022-01-01 22:27:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-01-01 o 22:16, Robert_DF pisze:

    > dzięki, kliknąłeś "kontakt"?
    >
    > u mnie działa, link jest taki...
    >
    > https://robertsierant.pl/formularz-kontaktowy/

    Na 404 wysyła podświetlony "formularz" na stronie kontaktu.
    Usuń lub zmień podlinkowanie i wszystko będzie ok.

  • 7. Data: 2022-01-01 22:39:14
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 01.01.2022 o 22:27, cef pisze:

    > Na 404 wysyła podświetlony "formularz" na stronie kontaktu.
    > Usuń lub zmień podlinkowanie i wszystko będzie ok.

    dzięki, już widzę
    tam jest link "formularz" prowadzący donikąd

    już usunąłem, ten link był niepotrzebny

  • 8. Data: 2022-01-01 23:28:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.01.2022 o 22:16, Robert_DF pisze:
    > dzięki, kliknąłeś "kontakt"?
    > u mnie działa, link jest taki...
    > https://robertsierant.pl/formularz-kontaktowy/
    Gdy się kliknie na link https://robertsierant.pl/kontakt/, to faktycznie
    wyskakuje błąd 404. Ale klikając link
    https://robertsierant.pl/formularz-kontaktowy/ albo wejdzie na stronę i
    kliknie "kontakt", to działa. Pytanie, czemu ktoś miałby próbować
    wchodzić na nieistniejący link "kontakt"?

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2022-01-02 03:54:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert_DF" 61d0c705$0$23913$6...@n...neostrada.pl

    > od siebie dodam, że Uniqa przydziela fajne budżety zniżkowe
    > dlatego można zaproponować bardzo dobre składki klientom ;-)

    Zaproponujesz mi OC za mniej niż 311 pln/rok? ;)
    Volvo S40 2009 2 litry Diesla

    --

  • 10. Data: 2022-01-02 09:41:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "Robert_DF" 61d0c705$0$23913$6...@n...neostrada.pl

    > Zaproponujesz mi OC za mniej niż 311 pln/rok? ;)
    > Volvo S40 2009 2 litry Diesla

    A co Ty masz do zaoferowania?
    Spełniasz jakieś warunki obniżenia składki?