  • 1. Data: 2022-01-02 20:17:01
    Temat: Re: ocena strony - prośba
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 02.01.2022 o 14:59, Alf/red/ pisze:

    > Jeszcze w stopce strony, sekcja INFORMACJE, link Kontakt też prowadzi do
    > 404. Oraz wyraz "kontaktu" na stronie
    > https://robertsierant.pl/inwestycje-w-nieruchomosci/
    > A w sumie czemu strona /kontakt/ nie może istnieć?)

    widzę, ale muszę pokombinować, bo nie wiem gdzie w wordpress to
    poprawić, nie mogę znaleźć lokacji tego linku

    > Polityka prywatności:
    > W ogóle pkt 1 Postanowień jest chaotyczny.

    poprawione, to był jakiś template, najwidoczniej nie był wolny od wad

    > Rodzaj przetwarzanych danych: na pewno nie poznajesz imion i nazwisk? W
    > formularzu kontaktowym masz takie pole. Rodzajem danych osobowych (a na
    > pewno zasługujących na taką samą ochronę) są także dane finansowe.

    w zasadzie to mogę dopisać (przemyślę jeszcze), bo aby cokolwiek ocenić
    (np. szansę na kredyt) nie potrzebuję szczegółowych danych, jak klient
    ma opory to proszę, aby zamazał wszelkie dane, które mogą go
    zidentyfikować np. imię, nazwisko, pesel itp...
    anonimowo również można sprawdzić zdolność

    generalnie jak klient decyduje się na współpracę to wtedy oficjalnie
    otrzymuje doksy do podpisania dot. rodo itp...
    mam obowiązek je archiwizować, generalnie jak ktoś tego nie podpisze
    (nie wyrazi zgody) to nie mogę do niego pisać/dzwonić

    > Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne. -> może
    > dopisz coś "ale niezbędne do kontaktu i wykonania usługi"?
    > Opisujesz pliki "cookies", a strona prosi o zgodę na ciasteczka
    > (ujednolicić, i bez ciapek "")
    > I przecinki, są nieco, swawolne, w Polityce jak i w ogóle na stronach.

    usunąłem cudzysłowia, natomiast interpunkcja, z tym bywa różnie, ale
    wszystko co na stronie jest napisałem sam, nie ma tam żadnych kopii
    tekstów z netu, wiki lub podobnych

    czasem jak coś zauważam to modyfikuję

    w każdym razie wielkie dzięki za merytoryczne uwagi ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje