  • 31. Data: 2022-01-22 13:45:29
    Temat: Re: oddaliście w życiu kasę? [ot]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:r7unug1qe1fldnjlsbl22pf2glg5psgu13@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Fri, 21 Jan 2022 02:06:22 GMT, w
    > <X...@1...0.0.1>, PiteR

    > Ale to był ajfon?

    Nie był ajfon ale tekst wyrąbisty. Masakra.
    Stanął mi przed oczami mój kolega ajfoniarz :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 32. Data: 2022-01-22 15:40:30
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 21 sty 2022 o 19:29, _Master_ pisze:

    > Jak leży w bezpiecznym miejscu to nie ruszaj.
    > Za chwilę ktoś się po to wróci.

    'Połóż na ławce' czy 'nie ruszaj'?
    Na razie leży na jezdni...

    Być może do najbliższej ławki co najmniej 100 metrów,
    może nawet kilka kilometrów...

    -=-

    Mniej więcej tak wyglądają rozmowy z Tobą -- _Masterze_...
    Chcesz kategorycznie -- lecz nie wiesz tego, czego chcesz...

    -=-

    Moim zdaniem mam mózg i uważam policyjną placówkę za
    całkiem bezpieczną... Zwierzęta wg mnie też mają mózgi...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 33. Data: 2022-01-22 15:44:02
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 22 sty 2022 o 09:27, _Master_ pisze:

    > Jaki masz problem. Jak nie wiesz jak się zachować
    > to zachowaj się porządnie.

    IMO porządnym zachowaniem jest omijanie Ciebie...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 34. Data: 2022-01-22 15:50:45
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 22 sty 2022 o 07:31, PiteR pisze:

    > toż napisałem, że chciałem sprawdzić jak to jest być uczciwym ;)

    IMO różnie -- jedni podziękują, inni oplują...

    IMO warto eliminować ze swego życia/otoczenia tych
    ostatnich, choćby o sobie mówili: jesteśmy merytoryczni,
    wierzymy w Boga, kochamy potrzebujących... Niestety bywa
    tak, że ,,ktoś'' zarazem podziękuje i opluje -- gdyż ten
    ,,ktoś'' może być zlepkiem wielu osób, choćby małżeństwem
    czy inną rodziną...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 35. Data: 2022-01-22 16:21:33
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 22 sty 2022 o 07:57, PiteR pisze:

    > Czy Polska już bogata i wypasiona

    Morawiecki, Obajtek, Szydło -- bogaci...

    > czy jeszcze biedna i chciwa.

    Byłeś poza Polską? -- możesz porównać...
    Nie byłeś? -- masz internet, być może satelitarną TV...

    Satelity? -- Polska przoduje w rakietnictwie bądź obsłudze satelitów?
    TV czy internet -- Polska przoduje w rozwoju elektroniki?
    Motoryzacja, farmakologia, OZE, nauka?...
    Może w rolnictwie Polacy są mocni? -- zestawmy
    może z USA czy Kanadą bądź Niderlandami...
    Choćby w rybołówstwie?...

    Może mamy rozwiniętą sieć nowoczesnych dróg?
    Parkingi mamy dobre i przestronne -- niestety niemal
    wyłącznie sklepowe...

    Może przynajmniej sztuka? -- muzyka, malarstwo, fotografia, rzeźba...
    Kilka Nobli z literatury -- to już coś!

    Może polska medycyna jest lepsza od zagranicznej?...

    Może choć okulary Polacy potrafią opracować?...
    https://www.rodenstock.com/pl/pl/historia-big-czesc-
    pierwsza.html

    Akurat ponoć soczewki Jeleniej Góry fatalne nie
    są, ale wkrótce będzie to Essilor...

    -=-

    Może choć miłości bliźniego tu nie brakuje?
    Mamy niemal monoreligijne społeczeństwo...
    Dlaczego zatem otrzymuję prośby o finansowe wsparcie leczenia
    dziecka?... Czyżby zawiódł NFZ?... Może Caritas uznała dziecko
    za umarłe lub zdrowe? Może bezpłatne lecznictwo okazało się
    zbyt kosztowne w oczach rodziców?...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 36. Data: 2022-01-22 18:26:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-22-stycznia-2022 o 13:26, PiteR pisze:
    > Zachód mi umożliwił poznać to uczucie

    A teraz się zastanawiasz którą z 52 płci wybrać? ;-)

  • 37. Data: 2022-01-22 18:31:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 22 stycznia 2022 o 13:41:39 UTC+1 PiteR napisał(a):

    > No nie bolało ale wiesz, strach ma wielkie oczy :)

    Ale napisz jeszcze nieco obszerniej o spotkaniu z angielską policją w tej sprawie.
    Bo teraz w PL niestety znów milicja vel kulsoneria niestety i chyba już nie dożyję
    porządnej policji :(

  • 38. Data: 2022-01-22 18:48:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61ec3e4f$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > A teraz się zastanawiasz którą z 52 płci wybrać? ;-)

    Już dawno wybrałem 37 :)

  • 39. Data: 2022-01-22 19:06:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:cb1e93e3-d403-4aab-9cec-89b088d9d6e4n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ale napisz jeszcze nieco obszerniej o spotkaniu z angielską
    > policją w tej sprawie.

    hehe David niezawodnie.

    Nie ukrywam, że od razu błysnęła mi myśl obczaić londyński komisariat.

    Miałem prawilny pretekst. Sprawdziłem na google maps komisariaty.
    Okazało się że większość zlikwidowana. Polazłem do najbliższego,
    zameczek 200 lat, bariery, zasieki jak w Belfaście, ciemno głucho,
    typy spod ciemnej gwiazdy na ulicy wystają.

    Pojechałem do cywilizacji na Stratford czynny 24h na dobę.

    Kolejka przed, po 3 osoby wpuszczają, boksy z blachy ryflowanej jak dla
    krów, szyby pancerne, drzwi na siłowniki, kamery.

    Miła czarna pani policjant nie dała się zbajerować na żadną moją
    intrygę. Powiedziała że absolutnie nie mają warunków do przechowywania
    i ewidencji wartościowych przedmiotów. Nacisnęła elektromagnes i
    życzyła mi miłego dnia.

  • 40. Data: 2022-01-22 19:12:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ssh7du$s0j$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Może choć miłości bliźniego tu nie brakuje?

    :)