  • 21. Data: 2022-01-22 07:57:55
    Temat: Re: oddaliście w życiu kasę? [ot]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:4ka6wv8b7fve$.1uz41v0idj3cq$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale to nie kasa, tylko telefon.
    >
    > Telefon wredny jest, mozna namierzyc. Albo zablokowac.
    >
    > Kase sie czasem zdarza oddac rodakom, w roznych miastach.

    dlatego pytam o kasę na grupie bankowej a nie telefonowej

    Czy Polska już bogata i wypasiona
    czy jeszcze biedna i chciwa.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 22. Data: 2022-01-22 09:25:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-22-stycznia-2022 o 01:48, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Moim zdaniem policja jest bezpieczniejsza od jezdni...

    Jak masz mózg to będziesz wiedział co to bezpieczne miejsce.

    Połóż na ławce, przyklej do słupa. A jak zanosisz na policję to zostaw
    kartkę z informacją co z tym zrobiłeś.

    Do jasnej cholery matka Cię nie wychowała?

  • 23. Data: 2022-01-22 09:27:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-22-stycznia-2022 o 07:45, PiteR pisze:
    > ten byłby plaskaty bo telefon leżał na ulicy

    Jaki masz problem. Jak nie wiesz jak się zachować to zachowaj się porządnie.

  • 24. Data: 2022-01-22 09:29:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-22-stycznia-2022 o 07:31, PiteR pisze:
    > toż napisałem, że chciałem sprawdzić jak to jest być uczciwym

    To wcześniej nie znałeś tego uczucia?

    Napisz ile masz lat. Bo nie wiadomo czy cię zjebać czy nauczać ;-)

  • 25. Data: 2022-01-22 09:30:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Teraz niezrozumienia. Ale dość dobrze Cię znam to zapewne sobie tak
    trolujesz ;)

  • 26. Data: 2022-01-22 13:26:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61ebc04d$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > To wcześniej nie znałeś tego uczucia?

    No nie znałem. Przecież mieszkałem w Polsce. Zawsze pracowałem ze
    złodziejami wiertarek z pracy. Byłem niebogaty z domu.

    Zachód mi umożliwił poznać to uczucie

    > Napisz ile masz lat. Bo nie wiadomo czy cię zjebać czy nauczać ;-)

    Powyżej 40. Ale czuję się na 17 ;)

  • 27. Data: 2022-01-22 13:30:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Jan 2022 06:31:55 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > in <news:61ea6d86$0$493$65785112@news.neostrada.pl>

    > toż napisałem, że chciałem sprawdzić jak to jest być uczciwym ;)

    Pierwszy raz w życiu? :D Ale nie bolało? ;)

  • 28. Data: 2022-01-22 13:30:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Jan 2022 02:06:22 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > in <news:grjjug5p33093peru2de56q97gpg4ho60p@4ax.com>

    > hahaha dobre panie :D

    Ale to był ajfon?

  • 29. Data: 2022-01-22 13:33:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Jan 2022 12:26:41 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Powyżej 40. Ale czuję się na 17 ;)

    W tym wieku to normalne i ponoć szkodliwe ;)

  • 30. Data: 2022-01-22 13:42:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:k6unugp30pe8n6qsmqldcl0c8dgtov4fkm@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Sat, 22 Jan 2022 06:31:55 GMT, w
    > <X...@1...0.0.1>, PiteR

    > Pierwszy raz w życiu? :D

    Tak

    > Ale nie bolało? ;)

    No nie bolało ale wiesz, strach ma wielkie oczy :)