  • 11. Data: 2015-05-09 18:21:49
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 09 May 2015 11:58:15 +0200, m <m...@g...com> wrote:
    > A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

    Ja używam ten ui z wersji mobilnej m.mbank.pl (po przestawieniu
    user-agenta). Do podstawowych rzeczy wystarczy.
    O wróceniu starego ui zapomnij, bank ma w dupie starych klientów,
    ważny jest jedynie wynik rejestracji nowych/mieś.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2015-05-09 18:32:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 9 May 2015 06:55:35 -0700 (PDT), stejaz
    <s...@g...com> wrote:
    > mnóstwo - zarówno ograniczeń, jak i możliwości. Np nie da się (=
    > chyba) wydrukowań potwierdzenia, powtórzyć przelewu.

    Jest też limit 10k w wys. przelewu nawet w ramach własnych rachunków.
    Historia też jest uboga, nie można filtrować (np. pokazać tylko
    przychodzące).
    Parcie jest aby "mobilnych" zepchnąć do aplikacji mobilnej w
    telefonie stąd nic dziwnego, że kiedyś mogą m.mbank.pl wyłączyć, w
    każdym razie na pewno nie ma co liczyć na rozwój i dodanie jakiś
    nowych funkcjonalności do tego serwisu.
    Ostatnio jak rozmawiałem z znajomymi od nich w tej sprawie to się ze
    mnie nabijali, że chyba ja tylko jeszcze używam ten serwis bo ichni
    "biznes" na nim już zupełnie położył laskę (w kwesti jego rozwoju).

    --
    Marek

  • 13. Data: 2015-05-09 19:56:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-05-09 o 12:39, Budzik pisze:

    > Ale ja sie nie przeniose bo ma tez swoje plusy np. bardzo fajne filtrowanie
    > historii konta.

    Nie jest to dobry argument dla kogoś kto nie używa tego konta
    z powodu jego beznadziejnego interfejsu. Nie używa, to i nie ma tam
    historii :-)

  • 14. Data: 2015-05-10 11:25:55
    Od: b...@o...pl

    Nie da się obsługiwać konta maklerskiego. Możliwy tylko podgląd.

  • 15. Data: 2015-05-10 13:10:47
    Od: dfjkldfjkl <a...@b...pl>

    Dnia 2015-05-09 11:58 m napisał:
    > No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
    > jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?

    mbankiem robiłem już tylko comiesięczne opłaty za gaz, prąd itp, bo
    kartę zlikwidowałem dawno. Ostatnio chciałem w odbiorcach zdefiniowanych
    edytować szablon, tzn zmienić domyślną kwotę i nie znalazłem takiej opcji.
    Mimo kilku miesięcy nowego serwisu nadal po nim błądzę, klikam tam i z
    powrotem i z reguły nie wiem gdzie jestem. Definitywnie zabieram się
    stamtąd, dawno już bym to zrobił, bo mam tez inne konta, tylko nie
    chciało mi się wpisywać wszystkich odbiorców na nowo gdzie indziej.
    Właściwie to czekam już tylko zeby eurobank wprowadził autoryzację
    sms-em, co ma nastąpić lada chwila ponoć.

  • 16. Data: 2015-05-10 13:21:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-10, dfjkldfjkl <a...@b...pl> wrote:

    > mbankiem robiłem już tylko comiesięczne opłaty za gaz, prąd itp, bo
    > kartę zlikwidowałem dawno. Ostatnio chciałem w odbiorcach zdefiniowanych
    > edytować szablon, tzn zmienić domyślną kwotę i nie znalazłem takiej opcji.

    Taa. Książka odbiorców -> Odbiorca -> rozwijam strzałeczkę -> edytuj.
    Strasznie skomplikowane.

    > Mimo kilku miesięcy nowego serwisu nadal po nim błądzę, klikam tam i z
    > powrotem i z reguły nie wiem gdzie jestem.

    To może nie klikaj na ślepo?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2015-05-10 14:27:05
    Od: asdfasdf <a...@s...pl>

    Dnia 2015-05-10 13:21 Wojciech Bancer napisał:

    > Taa. Książka odbiorców -> Odbiorca -> rozwijam strzałeczkę -> edytuj.
    > Strasznie skomplikowane.

    Szukałem tego dość długo, ale na tę strzałeczkę nie wpadłem. Albo może
    kiedyś wpadłem, a potem zapomniałem i jak zwykle nie mogłem znaleźć w
    tym bałaganie.

    > To może nie klikaj na ślepo?
    Spoko, po prostu przenoszę się tam, gdzie mnie interfejs nie przerasta.
    Szkoda mi czasu na grzebanie w tym kolorowym badziewiu.

  • 18. Data: 2015-05-10 15:34:07
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 10.05.2015 o 13:21, Wojciech Bancer pisze:

    > Taa. Książka odbiorców -> Odbiorca -> rozwijam strzałeczkę -> edytuj.
    > Strasznie skomplikowane.

    Przyznam szczerze, że nie chce mi się logować do mbąka aby to zobaczyć
    ale nasuwa się pytanie: po co rozwijać strzałeczkę? Nie może być od razu
    wszystkiego widać? Wszystkiego w sensie te przyciski edytuj, wyślij czy
    co tam jeszcze jest.
    Rozumiem, że jeżeli jest tak jak napisałeś:
    Książka odbiorców -> Odbiorca
    to przypuszczam, że jeden odbiorca może mieć zdefiniowane więcej niż
    jedno konto i wtedy, to jeszcze powiedzmy, to rozwijanie mogę zrozumieć.
    Jednak przy jednym koncie zawsze powinno być rozwinięte i nie będzie
    zbędnych niejasności ;)

    Xenocide

  • 19. Data: 2015-05-10 15:58:54
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 May 2015 13:21:07 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Taa. Książka odbiorców -> Odbiorca -> rozwijam strzałeczkę -> edytuj.
    > Strasznie skomplikowane.

    Dla mnie od wieków taka strzałeczka zawsze rozwijała combo a nie
    dodatkową formatkę - może nie było to strasznie skomplikowane, ale
    trochę się zdziwiłam jak przy klikaniu 'gdzie popadnie' stwierdziłam, że
    to jednak nie combo.

    --
    Imka

  • 20. Data: 2015-05-10 15:59:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-10, xbartx <x...@b...net> wrote:

> [...]
    > ale nasuwa się pytanie: po co rozwijać strzałeczkę? Nie może być od razu
    > wszystkiego widać? Wszystkiego w sensie te przyciski edytuj, wyślij czy

    Bo domyślną akcją jest przelew.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl