  • 191. Data: 2015-06-16 07:45:23
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-15, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    > "Strzałeczkę"?

    Tak.

    > A dlaczego nie np. wodotrysk lub słoneczko?

    Bo do rozwijanych opcji, menu, selecta itd. używane są zazwyczaj strzałki
    sugerujące, że coś tam jest dodatkowo.

    > Przecież napisałem, że znalazłem sposób jak kasować pojedyncze przelewy,

    Wow, znalazłeś, brawo. ;)

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 192. Data: 2015-06-16 09:48:05
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Chris94" <c...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Skoro ten system jest według Ciebie taki wspaniały, to jak wytłumaczysz
    > fakt, ze przycisk "Usuń kontakt" (liczba pojedyncza!) usuwa wszystkie
    > kontakty, a nie tylko jeden?

    No tu to pojechałeś. "Usuń kontakt" usuwa jeden kontakt (a nie całą książkę
    adresową). Dokładnie tak samo jak np. w telefonach. Jak nie chciałeś usunąć
    całego kontaktu (odbiorcy), to trzeba było pousuwać konkretne elementy do
    niego przypisane. To, że pod hasłem "kontakt" rozumie się cały wpis w
    książce kontaktowej, to nie jest wymysł mbanku, tylko tak jakby standard od
    jakiegoś czasu. Naprawdę nie masz telefonu komórkowego? Programu pocztowego?
    Nigdy nigdzie nie korzystałeś z książki odbiorców i nie wiesz jak wygląda
    struktura takiego tworu? Jakoś nie mogę w to uwierzyć...

    Agnieszka

  • 193. Data: 2015-06-16 18:28:11
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 16 Jun 2015 09:48:05 +0200, Agnieszka napisał(a):

> [...]
    > Nigdy nigdzie nie korzystałeś z książki odbiorców i nie wiesz jak wygląda
    > struktura takiego tworu? Jakoś nie mogę w to uwierzyć...

    Wygląda na to, że sama nie znasz systemu transakcyjnego banku, chociaż
    zabierasz głos w jego obronie.

    Czy teraz już zrozumiałaś?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 194. Data: 2015-06-16 18:31:51
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 16 Jun 2015 07:45:23 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Wow, znalazłeś, brawo. ;)

    Że znalazłem, pisałem już 5 dni temu. Ale że dopiero teraz do Ciebie to
    dotarło, to już nie moja wina.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 195. Data: 2015-06-16 18:34:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-16, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    > Że znalazłem, pisałem już 5 dni temu. Ale że dopiero teraz do Ciebie to
    > dotarło, to już nie moja wina.

    LOL.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 196. Data: 2015-06-16 18:36:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris94 <c...@p...fm> writes:

    > Następny kwiatek z mBankowej łączki.
    > Ponieważ w Książce Odbiorców ja i żona mieliśmy zdefiniowane kilka już
    > niepotrzebnych nam przelewów do organów podatkowych, więc postanowiłem
    > niepotrzebne pozycje usunąć.

    Tu akurat się z tobą zgodzę. Wszystkie przelewy podatkowe są pod
    odbiorcą "Organ podatkowy" nawet jeśli są to konta:
    gminy (podatek lokalny)
    drugiej gminy (podatek rolny, czy leśny, już nie pamiętam)
    US (PIT)
    co jest kompletnie bez sensu dla mnie
    KJ

    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?

  • 197. Data: 2015-06-16 21:02:48
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 16 Jun 2015 18:36:50 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > gminy (podatek lokalny)
    > drugiej gminy (podatek rolny, czy leśny, już nie pamiętam)

    Wiesz, mnie akurat nie o to chodziło że są razem, tylko o to, że
    klikniecie przycisku "Usuń kontakt" usuwał *wszystkie* kontakty z
    wyświetlanej listy przelewów do "organu podatkowego"!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 198. Data: 2015-06-16 21:43:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris94 <c...@p...fm> writes:

    > Wiesz, mnie akurat nie o to chodziło że są razem, tylko o to, że
    > klikniecie przycisku "Usuń kontakt" usuwał *wszystkie* kontakty z
    > wyświetlanej listy przelewów do "organu podatkowego"!

    Ale właśnie chodzi o to że jedno wynika z drugiego.
    Na logikę możnaby oczekiwać, że "organ podatkowy - gmina" jest innym
    kontaktem niż "organ podatkowy - us"
    tymczasem jest to zrobione jako
    KONTAKT "organ podatkowy" i następnie
    KONTO gmina
    KONTO gmina2
    KONTO US
    w tym momencie (co już jest logiczne) usuń kontakt "organ podatkowy"
    zaskutkuje usunięciem jego kont. Ale tu faktycznie ktoś dał ciała i IMO
    każde z tych "KONT" powinno być odrębnym "KONTAKTEM" bo ja nie widzę co
    ma wspolnego gmina z US.
    Nawet pisałem o tym do mBanku, ale mnie zlali sikiem prostym
    koherentnym.

    KJ

    A sect or party is an elegant incognito devised to save a man from
    the vexation of thinking.
    -- Ralph Waldo Emerson, Journals, 1831

  • 199. Data: 2015-06-17 09:51:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    Chris94 <c...@p...fm> writes:

> [...]
    >co
    >ma wspolnego gmina z US.
    >Nawet pisałem o tym do mBanku, ale mnie zlali sikiem prostym

    Ja sie juz gubie na co ten super interfejs pozwala a na co nie,
    ale chyba jest mozliwe zdefiniowanie wielu kontaktow.
    Tylko zaczac trzeba od nazwy podmiotu "Urzad Gminy", a potem podac
    ulubiona nazwe wlasna, np "podatek - gmina".

    Byc moze w podatkach tak sie nie da, bo tam jakis specjalny format.
    A moze zawinil import z poprzedniej wersji.

    J.

  • 200. Data: 2015-06-17 09:51:44
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    > Czy teraz już zrozumiałaś?

    Zrozumiałam za pierwszym razem. Kliknąłeś w "usuń kontakt", co zgodnie ze
    swoją nazwą usuwa cały kotakt, w nadziei, że nie usuniesz kontaktu. Nawet
    jakbym nie znała systemu transakcyjnego, choć znam, to taki ruch by mi nie
    przyszedł do głowy.

    Agnieszka