  • 1. Data: 2015-05-07 21:54:46
    Temat: Polaczenie BGZ i BNP
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Chyba nie było - z serwisu transakcyjnego BGŻ BNP Paribas OPTIMA:

    "Informujemy, że 30 kwietnia 2015 roku, po dokonaniu wpisu w Krajowym
    Rejestrze Sądowym, nastąpiło połączenie Banku BGŻ S.A. z BNP Paribas
    Bankiem Polska S.A. Od tego dnia działamy pod nazwą Bank BGŻ BNP
    Paribas S.A. Powyższa zmiana nie wymaga od Państwa podejmowania
    żadnych działań. Umowy zawarte przez Państwa z Bankiem BGŻ S.A., w tym
    również w zakresie BGŻOptima, pozostają w mocy i nie wymagają
    podpisywania aneksu."

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2015-05-10 10:40:07
    Temat: Re: Polaczenie BGZ i BNP
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ciekawe ile oddziałów bgz zostanie zaoranych w najblizszych latach
    przez bnp? :)

  • 3. Data: 2015-05-10 17:37:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sunwick" d...@4...com

    > ciekawe ile oddziałów bgz zostanie zaoranych w najblizszych latach przez bnp? :)

    Marmury Wiewiórek i Paribasu rozmnożyły się w ostatnich latach.
    Wszelka interwencja w świecie daje dwojakie efekty -- najpierw
    zgodny z pożądaniem, następnie odwrotny. ;)

    przykładowo:
    trzebienie wilków najpierw ogranicza ich populację,
    co prowadzi do wzrostu liczebności biegającej karmy wilczej,
    a to w efekcie powoduje wzrost liczebności wilków...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-05-11 19:47:31
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > co prowadzi do wzrostu liczebności biegającej karmy wilczej,
    > a to w efekcie powoduje wzrost liczebności wilków...

    Hmmm ...
    Tyko że odstrzał wiewiórek jakoś słabo przekłada się
    na zwiększenie liczby orzeszków ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2015-05-11 23:38:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" miqpqg$cm6$...@n...news.atman.pl

    > Hmmm ...
    > Tyko że odstrzał wiewiórek jakoś słabo przekłada się
    > na zwiększenie liczby orzeszków ;)

    Nie znasz się... Orzeszków przybywa, ale Ty dostajesz orzeszki
    odrzucane przez wiewiórki -- tedy mniejsza liczba wiewiórek to
    mniejszy odrzut. :) Proste. :) I oczywiste. ;)

    --
    nienawo pon wto śro czw pią sob nie pon mały storczyk niestety w sigu
    [PL]344 312 308 298 292 289 283 279 277 chyba puszcza brak mi miejsca

    Postscriptum: Dawno, dawno temu, albo i dawniej jeszcze, cały tydzień oczekiwałem
    piątku, ale nie dlatego, że w piątek zaczynał się łikend (bo słabo
    znałem (i znam słabo nadal) angielski) ale dlatego, że w piątki były koncerty
    w filharmonii. Dziś koncerty związane z filharmonią mam stale -- mogę iść pod
    filharmonię, wyjąć smartfon, uruchamiać co trzeba i słuchać do woli... ;) Mogę
    nawet nie iść pod filharmonię. ;) Ale nie mogę iść do filharmonii -- nie stać
    mnie na bilet. :) Inni mogą tam iść za pieniądze podatników -- by spokojnie
    spać u boku swej małżonki... ;) Niczym w małżeńskim łożu...

    http://r-scale-a4.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-con
    tent/m/p1/i/db1915052d15f7815c8b88e879465a1e/57d55dd
    e-f812-11e4-bf22-0025b511226e.jpeg?type=1&srcmode=3&
    srcx=1/2&srcy=0/1&srcw=640&srch=360&dstw=640&dsth=36
    0

    Co uczynię, jeśli BKomorwski jednak wygra? Raczej nie wygra. Kampania wg mnie
    jest prowadzona poprawni/starannie -- od lat narasta niezadowolenie do rządów
    PO i sentyment do rządów PiS. Z południa i ze wschodu Polski nadciąga fala,
    której kulminacji należy oczekiwać właśnie teraz. :) Przygotowania IMO są
    staranne, prowadzone przez profesjonalistów z Kościoła. :) (a ci ludzie
    znają się jak nikt na rządzeniu duszami -- czynią to od tysięcy lat)

    No tak, ale co by było, gdy BKomorowski jednak wygrał?
    IMO wówczas ZUS odmówiłby mi prawa do renty, tłumacząc,
    iż mogę pracować jako prezydent RP. ;)

    Będąc nastolatkiem zazdrościłem tym, którzy mieszkali blisko filharmonii.
    Wiedziałem, że za dziesięć czy dwadzieścia lat świat zmieni się, więc
    mieszkanie w sąsiedztwie filharmonii może nie być dobrym rozwiązaniem,
    jednak wtedy zazdrościłem tym, którzy mieszkali w pobliżu filharmonii...
    Tak do półtora kilometra od...

    Moja qzynka mieszkała całkiem blisko. :)