  • 1. Data: 2002-05-16 12:44:43
    Temat: [mbank] Adres korespondencyjny( długie )
    Od: "Rafał T." <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam,
    właśnie po raz trzeci dostałem korespondencję z mbanku na adres stałego
    zameldowania pomimo podania przeze mnie adresu korespondecyjnego. Z tego
    drugiego mbank korzysta również, nie udało mi się jednak ustalić jaką regułą
    się posługuje wybierając jeden z tych dwóch adresów.
    Być może wyda się niektórym z Was problemem błahym, jednak wysyłanie na
    zupełnie inny adres karty kodów jednorazowych ( pierwszy przypadek ), stanu
    lokat ( druga wpadka - najgorsza ) czy odnowionych kart do emaxa i ekonta jak
    w tym przypadku jest po pierwsze uciążliwe, po drugie ma się nijak do
    zachowania tajemnicy bankowej w stosunku do mojej osoby.
    W związku z tym, że wcześniejsze interwencje w mlinii nie przyniosły
    oczekiwanego skutku ( za kazdym razem zapewniano, że teraz to juz bedzie na
    pewno dobrze ) mam pytanie - w jaki sposób można wymusić na banku
    dotrzymywanie warunków umowy, czyli korzystania do korespondencji ze
    wskazanego przeze mnie adresu ?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
    Rafał T.

  • 2. Data: 2002-05-16 12:54:14
    Temat: Re: [mbank] Adres korespondencyjny( długie )
    Od: "bartosz j bujak" <b...@w...pl>

    Witam,

    > właśnie po raz trzeci dostałem korespondencję z mbanku na adres stałego
    > zameldowania pomimo podania przeze mnie adresu korespondecyjnego. Z tego

    Mam identyczna sytuacje, z ta roznica, ze dotyczy mojej zony,
    ktora jest wspolwlascicielem konta. Wszleka korespondencja idze
    na adres zameldowania, mimo to, ze wczesniej dochodzila na
    adres korespondencyjny. Obecnie mLinka wmawia mi, ze moja
    zona adresu korespondencyjnego nigdy nei podawala.

    pz.r
    bb.

  • 3. Data: 2002-05-16 22:45:53
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Thu, 16 May 2002 12:44:43 +0000 (UTC), od
    "Rafał T." <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisano:

> [...]
    >wskazanego przeze mnie adresu ?
    >
    >Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
    dzwoń do mLini i składaj reklamację. zapisane przekazane. po kilku :)
    dniach ktoś zadzwoni i poinformuje co było źle (tzn. w jednym systemie
    inny adres a w drugim <<tym do adresowania kopert :>> inny)

    jahckal