  • 1. Data: 2002-05-16 11:58:43
    Temat: Wolny złoty ....
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020516/e
    konomia/ekonomia_a_14.ht
    ml

    Czy sz.p. minister chce nam drugą argentynę zafundować ???

  • 2. Data: 2002-05-16 15:34:58
    Temat: Re: Wolny złoty ....
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020516/e
    konomia/ekonomia_a_14.ht
    > ml

    Wydaje mi się, że link ciut mało precyzyjny ;)

    > Czy sz.p. minister chce nam drugą argentynę zafundować ???

    To tylko polityka i szukanie kozła...

  • 3. Data: 2002-05-17 08:20:45
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020516/e
    konomia/ekonomia_a_14.ht

    > Wydaje mi się, że link ciut mało precyzyjny ;)

    No tak - enter mi się omsknał niepostrzeżenie .. sorki ...
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020516/e
    konomia/ekonomia_a_14.ht
    ml

    > To tylko polityka i szukanie kozła...

    Tylko że Ci właśnie politycy rządzą naszym państwem i uchwalaja ustawy ,
    których później musimy przestrzegać .. lub które maja wpływ na gospodarkę
    .... I najczęściej politycy mają blade pojecie o sprawach ekonomii -
    przykładem wczorajszy program na TVP1 "Dziennik polityczny Jedynki" czy
    jakoś tak - najwiecej do powiedzenia w kwestii czynników wpływających na
    kurs złotego miał p. poseł Janowski ....

  • 4. Data: 2002-05-17 08:55:23
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Kasia <K...@e...pl> wrote:

    > No tak - enter mi się omsknał niepostrzeżenie .. sorki ...
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020516/e
    konomia/ekonomia_a_14.ht
    > ml

    Nie enter omsknął, a obsruk uciął. M$wie lepiej gdzie ciąć.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 5. Data: 2002-05-17 15:05:40
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

> [...]
    > jakoś tak - najwiecej do powiedzenia w kwestii czynników wpływających na
    > kurs złotego miał p. poseł Janowski ....

    Ale to się wkrótce zmieni na lepsze (?!) . Według ostatnich sondaży poparcie
    dla koalicji spada a Samoobrona idzie w górę jak burza. Ma już 17% !

    "Nie jest prawdą, że w Polsce nie ma pieniędzy. W bankach jest ich pełno!"

    - A Lepper

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Nagrody do wziecia. Bez losowania! >>> http://link.interia.pl/f15ce

  • 6. Data: 2002-05-17 22:30:47
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    > "Nie jest prawdą, że w Polsce nie ma pieniędzy. W bankach jest ich pełno!"
    >
    > - A Lepper

    Łoł!!!
    2 lata szukam czegoś do stopki, właśnie znalazłem :)
    Bezkonkurencyjne.

    --
    Wanias