  • 1. Data: 2002-05-16 11:45:22
    Temat: Ubezpieczenie VC multi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Czy ktos ma juz ubezpieczenie VC w Multi ?
    :-))))

  • 2. Data: 2002-05-16 11:56:08
    Temat: Re: Ubezpieczenie VC multi
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Witek,

    Thursday, May 16, 2002, 1:45:22 PM, you wrote:

    W> Czy ktos ma juz ubezpieczenie VC w Multi ?

    W newsach Mutli nic nie ma, jest tylko w mBanku. Mozna ubezpieczyc tez
    VC Multi?

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 3. Data: 2002-05-16 12:00:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 16, 2002 at 01:56:08PM +0200, Konlin wrote:

    > W newsach Mutli nic nie ma, jest tylko w mBanku. Mozna ubezpieczyc tez
    > VC Multi?

    Mozna.

    Rzeczywistosc wyprzedzila newsy ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-05-16 12:05:29
    Temat: Re[2]: Ubezpieczenie VC multi
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Wojtek,

    Thursday, May 16, 2002, 2:00:08 PM, you wrote:

    WP> Mozna.

    To dobrze sie sklada bo wlasnie sie wybieralem do placowki, dowiem sie
    szczegolow.
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 5. Data: 2002-05-16 12:09:15
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Tak :-)) 0801...

    Moze powie ktos cos wiecej o tym ubezpieczeniu?
    Ile kosztuje, kiedy Multi przejmuje odpowiedzialnosc itp?

    Sebastian.

  • 6. Data: 2002-05-16 12:10:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > W newsach Mutli nic nie ma, jest tylko w mBanku. Mozna ubezpieczyc tez
    > VC Multi?

    Tak :-)) 0801...

  • 7. Data: 2002-05-16 20:46:18
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Moze powie ktos cos wiecej o tym ubezpieczeniu?
    > Ile kosztuje, kiedy Multi przejmuje odpowiedzialnosc itp?

    Kosztuje 2zl/mc i na tym koncza sie zalety tego ubezpieczenia :(( Widocznie
    mialo byc tanie, a nie dobre :(
    Reszta to samo co dla VE (sic!!!) mB, bo komus w BRE chyba sie pomylilo, ze
    mB i Multi to nie to samo :((
    Oczywiscie VC multi ma inne limity, wiec ten "klon ubezpieczenia" VE mB jest
    delikatnie mowiac niezadowalajacy :((
    pzd

    Ps. lepsze to niz nic, ale duuuuuuuzy minus dla multi. Moze teraz licza
    koszty po slabych wynikach ?

  • 8. Data: 2002-05-17 03:00:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 16, 2002 at 10:46:18PM +0200, Witek wrote:

> [...]
    > delikatnie mowiac niezadowalajacy :((
    > pzd
    >
    > Ps. lepsze to niz nic, ale duuuuuuuzy minus dla multi. Moze teraz licza

    OK, wyzaliles sie, a jakies konkrety?

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-05-17 07:10:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Widocznie

    > OK, wyzaliles sie,

    ???

    > a jakies konkrety?

    Tak jak napisalem dla VC jest to samo co dla VE mB.
    czyli limity gorne 5000zl i przy utracie gotowki 1000zl.
    Nie wydaje mi sie zeby to byly wystarczajace limity dla wypuklej karty :((
    przy koncie przeznaczonym dla osob zamoznych (sic!).
    Ubezpieczenie na 12h przed zgloszeniem, przy imprinterze 24h.
    Dodatkowo gratis obowiazek zgloszenia ubezpieczycielowi, a takze (co lepsze)
    szarpanie sie z ubezpieczycielem w celu odzyskania kasy :((
    pzd

  • 10. Data: 2002-05-17 08:17:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, May 17, 2002 at 09:10:14AM +0200, Witek wrote:

    > Tak jak napisalem dla VC jest to samo co dla VE mB.
    > czyli limity gorne 5000zl i przy utracie gotowki 1000zl.

    Bardzo, _bardzo_ mi to przypomina limit karty.

> [...]
    > Dodatkowo gratis obowiazek zgloszenia ubezpieczycielowi, a takze (co lepsze)
    > szarpanie sie z ubezpieczycielem w celu odzyskania kasy :((

    Zgadza sie.

    Mysle jednak ze z punktu widzenia klienta jest to zawsze lepsze
    ubezpieczenie niz zadne. No i jest to nacisk na inne banki.

    Ale zgadza sie ze ubezpieczenie DC jest lepsze ;-)

    --

    --w