  • 1. Data: 2002-05-16 12:58:10
    Temat: OT szkolenie
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Szanowni grupowicze,

    Poszukuję sensownego szkolenai dot. controllingu finansowego, rachunkowości
    zarządczej lub czegoś o zbliżonej tematyce. Sensownego tzn takiego, które
    nie jest tylko i wyłącznie wyciaganiem kasy z kieszeni klienta i plecieniem
    bla bla na wykładzie. Jeśli uczestniczyliście w jakims godnym polecenia na
    terenie W-wy lub Gdańska - proszę o wieści

    Z góry dziękuję

    p.s. wiem że jest kilka ofert - nawet mozna je znaleźć w internecie - ale
    chodzi mi o sprawdzone szkolenia i jakies ewentualne opinie na temat sposobu
    prowadzenia i przekazu informacji