  • 1. Data: 2011-06-02 05:46:47
    Temat: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,972,zmiana-w-oferci
    e-cenowej-kart-debetowych-od-1-sierpnia-2011-r.html

    http://samcik.blox.pl/2011/06/Koniec-banku-za-free-m
    Bank-wprowadza-miesieczne.html

    Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

  • 2. Data: 2011-06-02 05:55:31
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    trzeba zamykać czy można zrezygnować z karty?

    tzn. czy można mieć konto bez karty?

  • 3. Data: 2011-06-02 05:57:16
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    <w...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > trzeba zamykać czy można zrezygnować z karty?

    Wystarczy zastrzec w serwisie.

    > tzn. czy można mieć konto bez karty?

    Można.

  • 4. Data: 2011-06-02 06:06:17
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    i opłaty nie pobiorą wtedy?

  • 5. Data: 2011-06-02 06:18:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > http://samcik.blox.pl/2011/06/Koniec-banku-za-free-m
    Bank-wprowadza-miesieczne.html

    > Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

    Zemsta za Euronet. ;-)

  • 6. Data: 2011-06-02 06:33:19
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-02 07:46, k...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    >
    > http://samcik.blox.pl/2011/06/Koniec-banku-za-free-m
    Bank-wprowadza-miesieczne.html

    > Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

    Naturalna reakcja na loteryjkę Euronetu.
    Należało się tego spodziewać.

    Zastanówcie się raczej jakim cudem czołowy w rankingu Bankiera dopłaca
    do konta 20zł/mies. Nie chce mi się szukać fineprint'ów.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2011-06-02 07:08:30
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > i opłaty nie pobiorą wtedy?

    Tak, pobiora oplate, za karte ktorej nie masz
    powiekszona o oplate za darmowe konto.

  • 8. Data: 2011-06-02 07:12:14
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Zemsta za Euronet. ;-)

    ...a mogliby po prostu wprowadzic prowizje za wyplaty z euronetu :)

    PS
    Jedna karta "fte-czy-wefte" nie robi mi,
    ale jak inni wpadna na ten sam pomysl,
    to sie wtułwie - zwlaszcze jak to dotknie
    karty typu "wszystkie bankomaty gratis"...

  • 9. Data: 2011-06-02 07:15:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jedna karta "fte-czy-wefte" nie robi mi,
    > ale jak inni wpadna na ten sam pomysl,
    > to sie wtułwie - zwlaszcze jak to dotknie
    > karty typu "wszystkie bankomaty gratis"...

    Przy czym przyznać należy, że mBank wprowadza tę opłatę z sensem, nie jest
    to cios na oślep. Zwalniają z niej także transakcje karta kredytową, w tym
    chyba nawet także mTransfery. Tak że klienci, poza jakimiś dziećmi z
    gimnazjów bez KK i problemem z wydaniem debetową stu złotych, opłatą w
    praktyce nie zostaną dotknięci.

  • 10. Data: 2011-06-02 07:18:10
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wreszcie dali jakiś powód by pozamykać konta :)

    Wreszcie dali jakis powod, zeby bardziej korzystac
    z ich wygranego-w-konkursie PayPassa MC*,
    i ew. moze zalozyc jakas wirtualna*.
    (*nadal darmowe)

    Jak mam juz placic te 2 zl za karte,
    to niech to bedzie karta do walutowego :).