  • 1. Data: 2011-06-01 08:04:18
    Temat: [mBank] - reklama
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś, gdy czekałem na autobus, wpadła mi w oko mBankowa reklama i
    mimowolnie się uśmiechnałem.
    Było tam:
    NIe dla gwiazdorów
    tak dla oferty

    Fajny pomysł jak dla mnie.
    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 2. Data: 2011-06-01 09:42:28
    Temat: Re: [mBank] - reklama
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Dziś, gdy czekałem na autobus, wpadła mi w oko mBankowa reklama

    Ja, gdy z jakiegoś powodu czekam na autobus, przyglądam się ludziom w nim siedzącym.

    A wracając do tematyki grupy... Co by tu napisać... Coś o motoryzacji...
    Coś z sensem... ;) Wyjechałem niemal do końca paliwo (zostały 4 litry)
    i zapłaciłem merytoryczną debetówką... Dostałem ją 30 maja, 31 dostałem
    PIN, 30 przelałem na oszczędne konto 3 setki (równowartość zewnętrznego
    terabajtowego dysku 2.5 calowego) a 31 przelałem z oszczędnego (aby było
    jasne -- opromilowanie tam niemal żadne) na ROR merytoryczny i pobrałem
    5 dych w pobliskim bankomacie PKO, aby sprawdzić, czy z kartą jest OK...

    Sprawnie, szybko... Ciekawe, czy dyszka (4% od tankowania) powróci jak bumerang... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-06-01 17:50:20
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <8...@a...kjonca>
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Dziś, gdy czekałem na autobus, wpadła mi w oko mBankowa reklama i
> [...]

    Gdyby jeszcze za tym szła jakaś faktycznie ciekawa oferta... ;-)

    Żeby nie było - używam, nawet jako podstawowego rachunku, ale głównie
    dlatego, że nie mam przesadnie wygórowanych potrzeb i standardowa
    "bezopłatowość" w zasadzie mi wystarcza, a dotychczasowe sprawy były w
    większości załatwiane szybko i wygodnie.

    Jedynie standardowe warunki (obrót) na zwrot opłaty za kredytówkę są
    dość wysokie (choć do tej pory zawsze się mieściłem).

    --
    Jacek Politowski